Tuttu nantu à a Sindrome Antifosfolipide (Sindrome di Hughes)
Cuntenutu
- Sintomi di u sindrome di Hughes
- Cause di u sindrome di Hughes
- Diagnosticu di a sindrome di Hughes
- Trattamentu di a sindrome di Hughes
- Dieta è eserciziu per u sindrome di Hughes
- A prospettiva
Panoramica
U sindrome di Hughes, cunnisciutu ancu cum'è "sindrome di u sangue appiccicosu" o sindrome antifosfolipidicu (APS), hè una cundizione autoimmune chì affetta u modu chì e cellule di u sangue si leganu inseme, o coagulanu. U sindromu di Hughes hè cunsideratu raru.
E donne chì anu aborti ricurrenti è e persone chì anu un colpu prima di l'età di 50 anni scoprenu qualchì volta chì u sindrome di Hughes era una causa sottostante. Hè stimatu chì u sindrome di Hughes affetta da trè à cinque volte più donne chì omi.
Ancu se a causa di u sindrome di Hughes ùn hè micca chiara, i ricercatori credenu chì a dieta, u modu di vita è a genetica ponu tutti avè un impattu annantu à u sviluppu di a situazione.
Sintomi di u sindrome di Hughes
I sintomi di u sindrome di Hughes sò difficiuli à spuntà, chì i coaguli di sangue ùn sò micca qualcosa chì pudete facilmente identificà senza altre cundizioni di salute o cumplicazioni. A volte a sindrome di Hughes provoca una eruzione cutanea rossa o sanguinante da u nasu è di e gengive.
Altri segni chì pudete avè a sindrome di Hughes includenu:
- abortu recurrente o mortinatu
- coaguli di sangue in e to ghjambe
- attaccu ischemicu transitoriu (TIA) (simile à un colpu, ma senza effetti neurologichi permanenti)
- colpu, soprattuttu sì site sottu à l'età di 50 anni
- bassa conta di piastrine in sangue
- attacu di core
E persone chì anu lupus per avè u sindrome di Hughes.
In rari casi, u sindrome di Hughes non trattatu pò scalà se avete incidenze di coagulazione simultanee in tuttu u corpu. Questu hè chjamatu sindrome antifosfolipid catastroficu, è pò causà gravi danni à i vostri organi è ancu a morte.
Cause di u sindrome di Hughes
I ricercatori travaglianu sempre per capisce e cause di u sindrome di Hughes. Ma anu determinatu chì ci hè un fattore geneticu in ghjocu.
U sindrome di Hughes ùn hè micca trasmessu direttamente da un genitore, u modu chì ponu esse altre condizioni di sangue, cum'è l'emofilia. Ma avè un membru di a famiglia cù u sindrome di Hughes significa chì site più prubabile di sviluppà a cundizione.
Hè pussibule chì un genu cunnessu à altre cundizione autoimmune scatenessi ancu u sindrome di Hughes. Chì spiegherebbe perchè e persone cun questa situazione anu spessu altre condizioni autoimmuni.
Avè certe infezioni virali o batteriche, cume E. coli o u parvovirus, pò scatenà u sindrome di Hughes à sviluppassi dopu chì l'infezzione sia stata eliminata. U medicamentu per cuntrullà l'epilepsia, è ancu i contraccettivi orali, ponu ancu ghjucà un rolu in u triggering di a situazione.
Questi fattori ambientali ponu ancu interagisce cù fattori di stile di vita - cume ùn fà abbastanza eserciziu è manghjà una dieta ricca di colesterolu - è scatenà u sindrome di Hughes.
Ma i zitelli è l'adulti senza alcuna di queste infezioni, fattori di stile di vita, o l'usu di medicazione ponu ancu avè a sindrome di Hughes in ogni mumentu.
Più studii sò necessarii per risolve e cause di u sindrome di Hughes.
Diagnosticu di a sindrome di Hughes
U sindrome di Hughes hè diagnosticatu per mezu di una serie di test di sangue. Queste analisi di sangue analizanu l'anticorpi chì e vostre cellule immunitarie facenu per vede s'elli si cumportanu nurmalmente o s'elli dirigenu altre cellule sane.
Un test di sangue cumunu chì identifica u sindrome di Hughes hè chjamatu immunosu di anticorpi. Puderete avè bisognu à avè parechji di questi fatti per escludere altre cundizioni.
U sindromu di Hughes pò esse misdiagnosatu cum'è sclerosi multipla perchè e duie cundizioni anu sintomi simili. Pruvenzi accurati devenu determinà u vostru diagnosticu currettu, ma pò piglià pocu tempu.
Trattamentu di a sindrome di Hughes
U sindromu di Hughes pò esse trattatu cù diluenti di sangue (medicazione chì riduce u risicu di coaguli di sangue).
Alcune persone cun u sindrome di Hughes ùn presentanu micca i sintomi di coaguli di sangue è ùn anu micca bisognu di trattamentu oltre l'aspirina per prevene u risicu di sviluppà coaguli.
I medicazione anticoagulanti, cum'è a warfarina (Coumadin) ponu esse prescritti, soprattuttu se avete una storia di trombosi venosa profonda.
Se cercate di portà una gravidanza à termine è avete u sindrome di Hughes, pudete esse prescrittu una aspirina à bassa dose o una dose quotidiana di l'eparina più diluente di sangue.
E donne cù u sindrome di Hughes sò 80 per centu più propensi à purtà un zitellu à termine s'elli sò diagnosticati è cumincianu un trattamentu simplice.
Dieta è eserciziu per u sindrome di Hughes
Se site diagnosticatu cù u sindrome di Hughes, una dieta sana pò riduce u risicu di pussibili complicazioni, cum'è un colpu.
Manghjà una dieta chì hè ricca in frutti è ligumi è bassa in grassi trans è zucaroli vi darà un sistema cardiovasculare più sanu, fendu chì i coaguli di sangue sianu menu prubabili.
Se trattate u sindrome di Hughes cù warfarina (Coumadin), a Clinica Mayo vi cunsiglia di esse coerente cù a quantità di vitamina K chì cunsumate.
Mentre piccule quantità di vitamina K puderebbenu micca influenzà u vostru trattamentu, a variazione regulare di a vostra assunzione di vitamina K pò fà cambià l'efficacità di i vostri medicamenti periculosamente. U Broccoli, i cavuli di Bruxelles, i fasgioli garbanzo è l'avucatu sò alcuni di l'alimenti chì anu riccu in vitamina K.
Fà eserciziu regulare pò ancu esse una parte di a gestione di a vostra situazione. Evite fumà è mantene un pesu sanu per u vostru tipu di corpu per mantene u vostru core è e vene forti è più resistenti à i danni.
A prospettiva
Per a maiò parte di e persone cun u sindrome di Hughes, i segni è i sintomi ponu esse gestiti cù diluenti di sangue è medicinali anticoagulanti.
Ci hè parechji casi induve sti trattamenti ùn sò micca efficaci, è altri metudi devenu esse aduprati per impedisce a coagulazione di u vostru sangue.
Se ùn hè trattatu, u sindrome di Hughes pò dannà u vostru sistema cardiovascolare è aumentà u vostru risicu per altre condizioni di salute, cume l'avorto spontaneu è u colpu. U trattamentu di u sindrome di Hughes hè per tutta a vita, chì ùn ci hè micca rimediu per sta cundizione.
Se avete avutu una di e seguenti, parlate cù u vostru duttore nantu à a prova per a sindrome di Hughes:
- più di un cunfirmatu coaguli di sangue chì anu causatu cumplicazioni
- unu o più aborti dopu a decima settimana di gravidanza
- trè o più aborti iniziali in u primu trimestre di gravidanza