Ùn sò micca se vogliu piglià u nome di u mo maritu
Cuntenutu
In solu trè mesi, I-Liz Hohenadel-puderia cessà di esiste.
Sembra u principiu di u prossimu thriller distopicu di l'adolescenza, ma sò solu essendu un pocu drammaticu. Trè mesi ùn marcanu micca una pandemia di vampiri o l'iniziu I Ghjochi di a fame, ma un avvenimentu di proporzioni altrettantu epica : u mo matrimoniu. Dopu questu puntu, seraghju obligatu à piglià una decisione maiò chì pò fà o micca fà chì a mo identità, cum'è l'aghju cunnisciuta finu à avà, sparisce. U mo enigmu: Devu tene u mo nome di giuvanotta, Hohenadel? O duverebbe piglià u nome di u mo maritu, Scott? (Ci hè a terza opzione di trattà, ma chì hè sempre stata fora di u tavulu per noi-Hohenadel hè un linguaghju cumu hè!)
Cusì hè quì a mo lotta. Ghjunti à l'età in l'era "Girl Power" di a mità di l'anni 90, avessi sempre presuppostu di mantene u mo cognome - persunale è prufessiunale - dopu u matrimoniu. Perchè ùn averaghju micca? Sò feminista, dopu tuttu. Aghju donatu à Planned Parenthood. Aghju vutatu per Hillary Clinton. Aghju lettu (a maiò parte di) Lean In! Cumu puderaghju piglià u nome di u mo maritu è allineami cù una tradizione cusì impregnata di pruprietà patriarcale?
Ma dopu, à le volte, mi fermu è pensu: cumu ùn puderia micca?
In carta hè evidente. Ideali feministi da parte, a decisione di mantene u mo nome di giuvanotta pare guasi faciule. Aghju intesu chì e burucrazie di u cambiamentu di nome ghjuridicu sò un dolore impurtante. Aghju purtatu una licenza di cunduttore scaduta per guasi un annu perchè eru troppu pigru per molestà à ottene u rinnovu, allora ùn sò micca se aghju l'energia chì ci vole per trattà tutti questi documenti è burocrazia. In più, tuttu ciò chì aghju fattu finu à avà in a vita - guadagnà u mo diploma, cumincendu a mo carriera, è firmà l'affittu di u mo primu appartamentu adultu - hè statu fattu cum'è Hohenadel. È, u più impurtante, in e parolle di u grande Marlo Stanfield, u terrificante capo di droga, benchè fittiziu, da HBO. U Filu: "U mo nome hè u mo nome!" Vogliu dì, iè, si riferisce à l'intricacies di u ghjocu di droga di Baltimore mentre pensu più à cambià u mo manicu di Twitter (oh merda, puderia avè da cambià u mo manicu di Twitter!), Ma ghjunghje da induve vene. ; e nostre identità sò avvolte in i nostri nomi è cambià u mo sentu cum'è un tradimentu di u mo stessu. Di sicuru, avè Scott cum'è un cognome seria più faciule d'ortografia (è quantu deliziosu crosta superiore sona Elizabeth Scott?) ma duverebbe veramente scartà a mo identità persunale per un indirizzu Gmail più cortu? Dubbitosa.
Pensu chì era ghjuntu à una decisione. È dopu aghju vistu a ciotola.
L'ultimu Natale, u mo cuginu maritatu è a so moglia sò ghjunti à a nostra casa purtendu a so aghjunta à a cena di famiglia, una insalata di quinoa in una grande ciotola bianca decorata cù e parolle "The Hohenadels" in rossu luminoso è allegru. È ancu s'ellu ùn aghju mai avutu nunda di monogramma in tutta a mo vita, a vista di u so nome cumunu - quella dichjarazione audace è evidente "semu una famiglia" m'hà colpitu. Vuliu ciò chì rapresentava quella ciotola: puttachji, picnichi, zitelli, famiglia.
U fattu ch'e ùn pudia piantà di pensà à a ciotola m'hà pigliatu interamente per sorpresa. Aghju sempre pensatu à tuttu l'affari di cambià di nome in quantu à ciò chì hè persu, piuttostu cà ciò chì puderia esse guadagnatu. Chì piglià u nome di u vostru maritu significa cede a vostra individualità, diventà a signora di qualcunu (tremendu) Ma quella ciotola hà rivelatu un altru modu di guardà i nomi; micca cum'è "u so" è "u so" o "meiu" è "tu" ma cum'è "nostru", cum'è un nome di famiglia.
Sò chì una ciotola hè solu una ciotola è un nome cumunu ùn garantisce micca una famiglia felice, ma mi piace a unità di coesione chì rapprisenta. È quandu pensu à e mo ragioni per marità, unu di i fattori principali hè quella idea di diventà un'unità. Tanti argumenti intornu à sta decisione sò arradicati à u pensamentu individuale, eppuru, tuttu u puntu di u matrimoniu hè chì ùn hè micca un attu individuale. Ch'ella mi piace o micca, marità cù qualcunu cambia a vostra identità. Ùn seraghju più un ghjucadore solo. U matrimoniu hè un sport di squadra. E pensu chì puderia vulete chì a mo squadra hà u listessu nome.
Questu articulu hè apparsu urigginariamente in Swimmingly è hè statu ristampatu quì cù permessu.