Aghju seguitatu l'esatta rutina esatta ogni ghjornu per una settimana-Eccu ciò chì hè accadutu
Cuntenutu
Avemu tutti i tempi pazzi in a vita: i termini di u travagliu, i prublemi di famiglia, o altri sconvolgimenti ponu scaccià ancu a persona più stabile. Ma dopu ci sò i tempi quandu ci sentimu solu in tuttu u locu senza ragione discernibile.
Chì eru eiu ultimamente. Malgradu tuttu essendu piuttostu stabile, mi sò statu sentitu stressatu, spargugliatu, è generalmente drenatu-è ùn puderia micca mette u mo dittu nantu à perchè. Eru sempre in ritardu, lasciu spessu à "hanger" piglià u megliu di mè, è stava saltendu l'allenamenti invece di dorme o di stà tardi à l'uffiziu.
Quandu mi sò fermatu à riflette, aghju capitu chì aghju passatu un bellu pezzu di u mo tempu à fà tunnellate di decine di decisioni minuscule, ogni ghjornu: à chì ora travaglià; ciò chì manghjà per u colazione, u pranzu è a cena; quandu andà à a buttrega; chì portà per travaglià; quandu si curriri curghi; quandu si mette tempu da passà cù l'amichi. Era stancu è cunsumava u tempu.
Intornu à quellu tempu, aghju pigliatu l'ultimu libru di u guru di felicità Gretchen Rubin, Megliu chè prima: Maestrà l'abitudini di a nostra vita di ogni ghjornu. Appena aghju cuminciatu à leghje, una lampadina s'hè spenta: "A vera chjave di l'abitudine hè a decisione - o, più precisamente, a mancanza di decisione", scrive Rubin.
Prendere decisioni hè difficiule è depletore, spiega ella, è a ricerca suggerisce chì u comportamentu abituale aiuta in realtà a ghjente à sente più in cuntrollu è menu ansiosu. "A ghjente mi dice qualchì volta:" Vogliu passà a mo ghjurnata facendu scelte sane ", scrive. A so risposta: No, ùn avete micca. "Vulete sceglie una volta, dopu smette di sceglie. Cù abitudini, evitemu u drenu di a nostra energia chì i costi di decisione".
Infine, qualcosa cliccò: Forse ùn aghju micca bisognu di fà un milione di scelte ogni ghjornu per mantene un modu di vita sanu. Invece, duverebbe solu fà abitudini, è stà cun elli.
Diventà una Criatura di l'abitudine
Sembrava simplice, ma eru preoccupatu. Mi sò sentitu d'avè zero forza di vuluntà paragunatu à altre persone chì si ponu alzà, andà in palestra, fà una colazione sana, è cumincià a so ghjurnata di travagliu prima ch'e sia appena fora di u lettu. (Consultate l'unica cosa chì questi Crazy People Successful Face ogni ghjornu.)
Ma Rubin m'hà lasciatu entre un picculu secretu: "Quelle persone ùn utilizanu micca a forza di vuluntà, stanu aduprendu abitudini", hà spiegatu per telefunu. L'abitudini, ancu se sembranu rigidi è noiosi, sò in realtà liberatori è energizanti, postu chì eliminanu a necessità di autocontrollo. Essenzialmente, più pudete mette in autopilot, più faciule a vita diventa, dice. "Quandu cambiamu i nostri abitudini, cambiamu a nostra vita".
À u principiu, era assai ottimista annantu à quali abitudini aghju pigliatu: mi svegliaraghju à 7 am ogni matina, meditava per 10 minuti, andava in palestra prima di travaglià, esse più pruduttivu, è manghjava super sanu à ogni ghjornu. pastu, evitendu dolci è snacks inutili.
Rubin m'hà dettu di calà una tacca. Cumu scrive in u so libru: "Hè d'utile per principià cù l'abitudini chì rinfurzanu più direttamente l'autocontrollu; sti abitudini servenu com'è "Fundamentu" per furmà altre boni abitudini ". In altre parolle, e prime cose prima sonnu, eserciziu, manghjà bè, è uncluttering devenu esse e vostre priorità.
Ella suggerì di travaglià nantu à u mo abitudine di u sonnu prima di pruvà à chjappà un abitudine di meditazione, per esempiu, postu chì dorme più rinforza a mo capacità di affruntà una meditazione di 10 minuti in a mattina.
Per ghjunghje u mo scopu di andà à dorme à 10:30 p.m. (in realtà dorme, ùn scrollate micca in Instagram à u lettu), Rubin mi hà suggeritu di cumincià à preparami per u lettu à 9:45 pm À 10 ore di sera, mi metteraghju in lettu per leghje, è dopu spenneraghju i lumi à 10 ore è mezu di sera. Per aiutami à stà nantu à a pista, ella hà suggeritu di mette una alarma nantu à u mo telefunu à ogni incrementu di tempu per serve di ricordu.
A mo nova rutina faria ancu di arrizzammi à 7 ore dopu fattibile dopu un solidu 8.5 ore di sonnu. In turnu, averaghju assai tempu per mette in forma in un allenamentu prima di avè da parte per u travagliu.
Dopu: e mo abitudine alimentarie. Mentre ùn aghju micca manghjatu troppu male, ùn aghju mai pianificatu pranzi sani in anticipu, chì hà purtatu à parechje decisioni impulsive per comodità o a fame pura. Invece di i mo soliti pranzi in tuttu u locu, aghju impegnatu à manghjà i seguenti alimenti:
Breakfast: yogurt grecu, amandule in fette è frutta (à 9 ore è mezu, quandu aghju avutu u travagliu)
Pranzu: a insalata di Cobb o restu (à 13:00)
Snack : snack bar salutari o butteru di frutta è noci (à 4:00 p.m.)
Cena: proteine (pollu o salmone), verdure, è un carb cumplessu (à 8:00 pm)
Ùn eru micca super strettu cù ingredienti esatti, è mi sò datu un pocu di libertà cù pasti specifici-per una bona ragione. Rubin nota chì, mentri certi pirsuni piace veramente a cuerenza è ponu manghjà a listessa cosa una volta è una volta, l'altri crave varietà è scelte. Siccomu sò definitivamente in questa ultima categuria, ella mi hà suggeritu di sceglie dui pasti per alternà (per esempiu, una insalata Cobb o resti), chì mi permetterebbe di avè una scelta, ma senza u sensu di pussibulità salvatica chì avessi avutu in u passatu .
Lezioni amparate
1. Andà à dorme e prime rocce. Seraghju onestu: aghju pigliatu subitu à a nova rutina di dorme.Non solu so chì u sonnu hè a cosa più impurtante per u vostru corpu, ma personalmente mi piace dorme. E leghje più hè una di queste cose chì sò sempre nantu à a mo lista di risoluzioni di l'annu novu, cusì pianificà u tempu per questu - senza a distrazione di una schermu - era ancu un piacè.
2. Ùn hè micca quellu difficiule d'andà à a palestra in a mattina. In più, mi sentu più prontu à sfracicà un allenamentu dopu avè pigliatu u mo tempu per preparà è piglià una tazza di caffè mentre facia cusì, qualcosa chì ùn aghju mai fattu prima di un allenamentu di 7:30 a.m.
Una notte, sò statu arrittu tardu à travaglià tardi nantu à un prughjettu per u travagliu. Aghju ignoratu l'allarmi nantu à u mo telefunu è ùn aghju micca in lettu finu à 11 p.m. È induvinate chì? Mi sentu groggy a matina dopu, è quandu a mo sveglia si sonò, l'aghju prontu snoozed finu à 8 ore di matina, aghju pensatu chì m'era statu alzatu fedelmente prima tutta a settimana, cusì mi meritava di dorme.
Questa reazione hè stata un esempiu perfettu di ciò chì Rubin chjama u "Scappu di Licenze Morali:" Perchè simu stati "boni", ci hè permessu di fà qualcosa "male". Ma s'è avemu sempre pensatu cusì, bè, ùn avemu mai esse cunsistenti in i nostri "boni" abitudini.
Eppuru, a vita accade. U travagliu passa. Ùn m'aspittava micca esse perfettu sta prima settimana, è postu chì ci sò boni ragiuni per saltà un entrenamentu (a volte), forse a mo suluzione hè di pianificà un ghjornu off à settimana.
3. Manghjendu i stessi pasti hè stranamente liberatore. Questu hà aiutatu à eliminà assai di l'ipotesi di i mo ghjorni. Iruricamente, era liberu di sapè esattamente ciò chì avessi da fà per colazione, pranzu è cena. Aghju cucinatu lunedì sera è marti sera, avia manghjatu per pranzu marti è ghjovi, è aghju urdinatu un'insalata per pranzu o surtitu à cena l'altri ghjorni. Aghju fattu una grotta duie volte quandu si trattava di spuntini d'uffiziu, pigliendu una manata di patatine dopu à u pranzu è uni pochi di caramelle à a cicculata quì è culà. (Hè l'esempiu perfettu di truvà unu di i loopholes chì Rubin avvirtenu contr'à mi dicendu "mi meritava" dopu una grande presentazione. Per esse onestu, ùn mi sentu micca bè dopu avè rottu a mo striscia di no snacks).
4. L'automatizazione di e cose chjuche in a vita hè incredibilmente utile è sottovalutata. A cosa più preziosa ch'e aghju realizatu durante stu esperimentu era quante volte mi stava chjappà è deliberatu nantu à e decisioni minori. Durante a settimana, aghju pruvatu à truvà modi petite per caccià a decisione da a mo vita. Era una settimana fredda in New York City, è invece di decide quale sciarpa, cappellu è guanti parevanu megliu quellu ghjornu, aghju purtatu i stessi esatti ogni ghjornu, ùn importa ciò chì. Aghju purtatu u listessu paru di stivali, aghju spintu trà un coppiu preferitu di pantaloni neri è jeans scuri per a settimana sana, è aghju purtatu un maglione diversu cun elli. Aghju ancu purtatu i stessi gioielli, è aghju fattu u mo truccu è i mo capelli basicamente di listessa manera. Dopu à pochi ghjorni, sò statu scioccatu da quantu tempu è pensu chì aghju risparmiatu facendu ste scelte semplici abituali.
U Bottom Line
Quandu u weekend hà giratu intornu, mi sentu assai più chjaru è più calmu. E mo decisioni di ogni ghjornu cuminciavanu à curà si stessi, è aghju avutu qualchì tempu in più di notte per divertirmi è curà d'altre mansioni minori chì s'eranu custruite. È aghju tenutu a mo ora di dorme è a sveglia anticipata u stessu sabbatu è dumenica, chì ùn si sentia micca cusì duru.
Cum'è Rubin scrive, e stesse strategie d'abitudine ùn funzionanu micca per tutti. Duvete cumincià cù l'autocunniscenza, allora pudete capisce ciò chì funziona per voi. I mo propri abitudini sò sempre un travagliu in prugressu, è truvà modi per mantene mi accountable hè a mo sfida più grande. Ma se una settimana m'hà amparatu qualcosa, sò l'effetti maravigghiusi chì l'abitudini ponu avè per aiutà à sente più calmu, menu stressatu è più in cuntrollu di a vostra vita. (Assuciatu: Cumu Pulizia è Organizazione Pò Migliurà A Vostra Salute Fisica è Mentale)