IBS Fasting: Funziona?
Cuntenutu
- Aiutu u digiunu à IBS?
- Cosa hè a migrazione di u cumplessu motoru, è cumu hè in relazione cù u dighjunu cù IBS?
- Perchè u dighjunu puderia migliurà IBS
- Perchè u dighjunu ùn pò aiutà IBS
- Chì sò i diversi modi per trattà IBS?
- Mudificazioni di dieta
- Attività fisica
- Riduce i livelli di stress
- Probiotici
- Medicazioni
- Cumu hè diagnosticatu IBS?
- Chì causa l'IBS?
- Chì sò i sintomi di IBS?
- U fondu
Campà cù u sindrome di l'intestione irritabile (IBS) hè u modu di vita per 12 per centu di l'Americani, stimi di ricerca.
Mentre a causa esatta di IBS hè scunnisciuta, i sintomi di disconfort addominale, dolore addominale intermittenti, diarrea, stinzia, gonfiore è gasu sò cunnisciuti da quelli chì trattanu stu disordine gastrointestinale (GI).
Cù tanti sintomi aggravanti chì ponu ancu esse imprevedibili, parechje persone si dumandanu se mudificazioni di u stilu di vita cum'è u digiunu ponu aiutà à gestisce l'IBS.
Aiutu u digiunu à IBS?
Una mudificazione di stile di vita chì vene qualchì volta quandu si discute l'IBS hè in digiunu. E duie forme di dighjunu liate à IBS sò dighjunu intermittenti è dighjunu à longu andà.
Cù u dighjunu intermittenti, alternate trà i periodi di manghjà è i periodi di ùn manghjà.
Un metudu pupulare di dighjunu intermittenti implica a restrizione di u vostru manghjà à un bloccu di ottu ore di tempu. Per esempiu, u vostru cunsumu alimentariu accaderebbe trà 1:00 p.m. è 9:00 p.m.
U digiunu à longu andà implica a restrizione di l'alimentu è forse di i fluidi per un periodu di tempu allargatu (vale à dì, 24 à 72 ore).
Sicondu Ryan Warren, RD, nutrizionista in NewYork-Presbyterian Hospital è Weill Cornell Medicine, u benefiziu o a mancanza di u dighjunu nantu à IBS dipende assai da u tippu di IBS è ancu di u causa di IBS.
"I pazienti chì soffrenu di IBS sperimentanu una vasta gamma di sintomi à causa di una varietà di etiologie sottostanti", hà dettu Warren. "Questu deve sempre esse cunsideratu prima di fà raccomandazioni cliniche".
Tuttavia, u digiunu cum'è modu per gestisce l'IBS hè minimu. Studi più novi sò necessarii per sapè veramente se u digiunu affetta positivamente à l'IBS.
Cosa hè a migrazione di u cumplessu motoru, è cumu hè in relazione cù u dighjunu cù IBS?
U cumplessu motoru migratoriu (MMC) hè un mudellu distintu di attività elettromeccanica osservata in u musculu lisu GI durante i tempi trà i pasti, cum'è periodi di digiunu.
Warren dice di pensalla cum'è trè fasi di "onde di purificazione" naturali in u tractu GI superiore chì si verificanu ogni 90 minuti trà pasti è spuntini.
Hè sta teoria chì certe persone dicenu chì cuntribuisce à l'effetti pusitivi di u dighjunu cù IBS. Ma mentre chì ci hè assai ricerca nantu à MMC stessu, ùn ci hè assai pocu o micca evidenza scientifica per sustene u so rolu in minimizà i sintomi di IBS.
Perchè u dighjunu puderia migliurà IBS
Sì i vostri sintomi si presentanu cum'è una risposta à manghjà - cum'è gas, gonfiore, o diarrea dopu avè manghjatu - Warren dice chì periodi di digiunu più lunghi (o spaziatura strutturata di i pasti) ponu esse utili in a gestione di sti tipi di sintomi.
Hè perchè i mudelli di digiunu ponu aiutà à prumove u meccanisimu MMC. Warren dice chì pò migliurà certi sintomi IBS, in particulare quandu a crescita eccessiva batterica intestinale hè a causa suspettata o cunfermata.
"Mustranu chì a funzione MMC subottima hè currelata cù a crescita batterica intestinale chjuca (SIBO), chì pò esse spessu una causa radica di IBS", spiega Warren.
"I mudelli di digiunu ponu migliurà a motilità gastrointestinali assuciata à a MMC, chì permette à i cuntenuti intestinali di spustassi in modu efficiente attraversu u trattu GI", aghjunse.
Questa mutilità ottimale hè significativa, dice Warren, perchè aiuta à riduce l'occorrenza di SIBO è a fermentazione in eccessu di cuntenuti alimentari chì pò in definitiva scatenà sintomi IBS.
"U dighjunu hè ancu ligatu à benefici antiinflamatori, di guarigione intestinale per via di a so attivazione pruposta di autofagia (un prucessu naturale da chì e cellule danneggiate si degradanu è si rinnuvianu)", hà dettu Warren. Questu, a sua volta, pò avè effetti pusitivi nantu à i sintomi IBS.
Inoltre, Warren dice chì u digiunu pò esse ligatu à alterazioni favorevoli in u. "U mantenimentu di una microbiota intestinale currettamente equilibrata (vale à dì, cù una gamma diversa di spezie benefiche) hè di primura in a gestione di l'IBS", aghjunse.
Perchè u dighjunu ùn pò aiutà IBS
Sicondu Warren, u dighjunu ùn pò micca aiutà l'IBS in i casi induve longu periodi di dighjunu ultimamente portanu à u cunsumu di porzioni più grandi di alimentu à a fine di u digiunu.
"U voluminu eccessivu di cuntenutu alimentariu in u tractu GI superiore pò accade sintomi in certi individui", hà dettu Warren. "Dighjunu, dunque, pò ripiglià significativamente se diventa una ghjustificazione per un eccessu di assunzione più tardi in a ghjurnata."
Warren dice chì in u so travagliu cù i pazienti chì mostranu certi tipi di ipersensibilità intestinale, sensazioni di fame o mancanza di alimentu ponu esse un trigger.
Ella spiega chì certi sintomi IBS ponu accade in risposta à u stomacu chì hè vacante in questi individui. I sintomi ponu include:
- dulore
- crampi
- nausea
- rombu di stomacu
- reflux acidu
"Per questi pazienti, i pasti picculi è frequenti ponu esse raccomandati cum'è alternativa à spaziatura strutturata di i pasti o lunghi periodi di digiunu", hà dettu Warren.
Chì sò i diversi modi per trattà IBS?
Siccomu a ricerca è l'evidenza scientifica nantu à u digiunu sò scarse, hè impurtante guardà altre manere di trattà l'IBS.
A bona nutizia hè chì ci sò parechje mudificazioni di stile di vita è ancu medicazione da cunsiderà chì ponu trattà i sintomi IBS:
Mudificazioni di dieta
Unu di i primi posti per cumincià à trattà IBS hè cù a vostra dieta. Identificà è evità i cibi scatenanti hè chiave per gestisce i sintomi.
Sicondu a gravità di i vostri sintomi, questu pò include alimenti cù glutine è un tipu di carboidrati chjamati FODMAP. L'alimenti ricchi di FODMAP includenu certi frutti è verdure, latticini, cereali è bevande.
Manghjà pasti più chjuchi à l'ora regulare hè ancu un suggerimentu cumunu, chì cuntradisce l'idea di dighjunu. Dittu chistu, ci hè più ricerca nantu à u cunsumu di pranzi regulare chì ùn ci hè nantu à u digiunu.
Inoltre, u vostru duttore pò raccomandà di aumentà a vostra assunzione di fibre è di aumentà i vostri fluidi.
Attività fisica
Participà à eserciziu regulare è attività fisiche chì vi piace pò aiutà à riduce u stress, chì aiuta cù i sintomi IBS.
Riduce i livelli di stress
Praticà attività di riduzzione di u stress, cum'è respirazione profonda, rilassamentu, meditazione è attività fisica, pò aiutà à rilassà i musculi è riduce u stress. Alcune persone trovanu ancu successu cù a terapia di conversazione per gestisce i livelli di stress.
Probiotici
I probiotici sò un supplementu senza prescrizzione chì u vostru duttore pò raccomandà per aiutà à restaurà a flora intestinale.
L'idea daretu à i probiotici hè chì pudete introduce microorganismi vivi in u vostru sistema chì ponu arricchisce a vostra salute. Parlate cù u vostru duttore nantu à quali probiotici è dosi saranu boni per voi.
Medicazioni
U vostru duttore pò prescrive un medicamentu per aiutà cù IBS. Alcuni di i più cumuni aiutanu:
- rilassate u colon
- facilità a diarrea
- vi aiutanu à passà i sgabelli più faciule
- impedisce a crescita eccessiva batterica
Cumu hè diagnosticatu IBS?
U vostru duttore rivederà prima a vostra storia di salute è sintomi. Vuleranu scartà qualsiasi altra cundizione prima di avanzà.
Se ùn ci hè micca preoccupazioni per altri prublemi di salute, u vostru duttore pò raccomandà test di intolleranza à u glutine, soprattuttu se avete diarrea.
Dopu sti prucessi iniziali, u vostru duttore pò aduprà criteri diagnostichi specifici per IBS. Questu include u, chì valuta cose cum'è u dolore addominale è i livelli di u dolore quandu passanu feci.
U vostru duttore pò ancu dumandà travagliu di sangue, una cultura di feci, o una colonoscopia.
Chì causa l'IBS?
Questa hè a domanda di milioni di dollari, è una senza risposta definitiva. Dittu chistu, l'esperti cuntinueghjanu à fighjà certi fattori chì cuntribuiscenu, cumpresu:
- infizzioni severi
- cambiamenti di batteri in l'intestinu
- inflammazioni in l'intestini
- colon eccessivamente sensibile
- signali pocu coordinati trà u cervellu è l'intestini
Inoltre, certi fattori di stile di vita ponu attivà IBS, cume:
- i cibi chì manghjate
- un aumentu di u vostru livellu di stress
- cambiamenti ormonali chì accumpagnanu u ciclu menstruale
Chì sò i sintomi di IBS?
Mentre a gravità di i sintomi pò varià, ci sò uni pochi di segni cumuni da cercà quandu identificanu IBS, cume:
- dulore in l'abdomen
- cambiamenti in i muvimenti intestinali
- diarrea o stinzia (è qualchì volta tramindui)
- gonfiore
- sintendu chì ùn avete micca finitu un muvimentu intestinale
U fondu
Mentre chì alcune persone trovanu sollievu da i sintomi IBS per dighjunu, a ricerca è l'evidenza scientifica hè minima. Più studii sò necessarii.
Se pensate à dighjunu, cunsultate cù u vostru duttore o un dietista registratu. Puderanu aiutà à decide si questu hè l'approcciu adattatu per voi.