Autore: Florence Bailey
Data Di Creazione: 19 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 19 Nuvembre 2024
Anonim
Ùn Seraghju Mai Magru, è Eccu OK - Vita Di Vita
Ùn Seraghju Mai Magru, è Eccu OK - Vita Di Vita

Cuntenutu

Curvy. Grossu. Voluttuosu. Queste sò tutte e parolle chì aghju intesu chì e persone mi chjamanu per a maiò parte di a mo vita, è in i mo anni più ghjovani, tutti si sentenu cum'è un insultu ogni volta.

Finu à quandu mi ricordu, sò statu solu un pocu paffutu. Eru un zitellu grassottulu è un adolescente spessu, è avà sò una donna curvosa.

In u liceu, eru incredibilmente sanu. Eru troppu impegnatu per manghjà troppu è ùn avia micca interessu in manghjà merda. Eru un cheerleader per tuttu l'annu, cusì aghju avutu a pratica (chì includeva a corsa, u pesi è u tumbling) duie ore à ghjornu, cinque ghjorni à settimana, in più di partiti di basketball, di football è di cuncorsi di cheerleading. Eru forte, eru in forma, è eru sempre grossu.

Dopu unu di i mo ultimi cuncorsi di cheerleading u mo anzianu in u liceu, una mamma di una zitella in una squadra diversa m'hà tiratu da parte è m'hà ringraziatu. L'aghju dumandata di ciò ch'ella mi ringraziava, è m'hà dettu ch'e era un mudellu per a so figliola chì pensava chì era troppu pesante per esse una cheerleader di successu. Ella m'hà dettu chì quandu a so figliola m'hà vistu fora, cascendu cù a mo squadra, hà avutu a sensazione di pudè cresce per fà listessu, malgradu ciò chì pesava. À quellu tempu, ùn sapia micca cumu piglià quellu. À 18 anni, aghju avutu a sensazione ch'ella mi stia dicendu chì eru a cheerleader grassa, è dicemu onesti, aghju avutu a sensazione di esse. Ma pensendu ci avà, mi rendu contu quantu era stupente di mustrà à quella zitelluccia chì ùn avete micca da esse magru per fà e cose chì vulete fà. Aghju lampatu u mo culo grassu nantu à u mo capu megliu cà a mità di e zitelle in quella palestra, è quella zitella a sapia.


Una volta chì aghju lasciatu u liceu è e mo attività di ogni ghjornu si sò alluntanati da l'eserciziu constantu è più versu TiVo è u tempu di siesta (era un studiente universitariu veramente pigro), aghju capitu chì avia bisognu di fà alcuni cambiamenti serii per mantene a salute. Aghju cuminciatu à andà à a palestra universitaria almenu cinque volte à settimana è pruvatu à ùn manghjà nunda stupidu, ma nunda hà travagliatu. Aghju principiatu per un caminu periculosu chì ùn aghju guasi micca tiratu fora di mè.

Ma dopu aghju provatu una dieta monitorata da un duttore pochi anni dopu è aghju persu circa 50 sterline, mi piazzendu sempre in u latu "in sovrappesu" di u normale per a mo altezza di circa cinque sterline. U mantenimentu di quellu pesu ùn era mancu vicinu à gestibile. Aghju fattu un test di spesa energetica di riposu fattu à a fine di u viaghju di perdita di pesu è aghju trovu chì aghju literalmente un metabolismu più lente di quellu di una donna di mezza età. Senza attività, aghju appena brusgiatu mille calori à ghjornu, chì hà surprisatu ancu u nutrizionista chì hà fattu a prova per mè. Avemu pruvatu a prova duie volte per assicurà chì ùn ci era micca errori, è nope, aghju solu un metabolismu veramente, veramente crappy.


Aghju pruvatu à mantene stu pesu. Aghju manghjatu u più sanu (è u più pocu quantità) chì aghju mai manghjatu in a mo vita, è aghju esercitatu una media di una ora à ghjornu, sette ghjorni à settimana. Ùn importa micca ciò ch'e aghju fattu, u pesu s'hè lampatu torna. Ma ùn mi importava micca veramente, perchè eru sempre veramente sanu è attivu.

Ma dopu aghju avutu un ritornu. Cum'è sempre.Cum'è dopu à ogni altra dieta, aghju pruvatu in a mo vita - è l'aghju pruvate tutte. Aghju tornatu à campà cumu eru abituatu è cumu mi sentu cunfortu, chì includia manghjà soprattuttu sanu cù trattà quì è culà è esercità parechje volte à a settimana. Eru cuntentu, eru sanu, è eru sempre grossu.

Sò venutu à capì chì ciò chì hè bellu di u mondu in u quale campemu oghje hè chì, ancu se pare chì i mudelli diventanu sempre più sottili, a sucietà pare diventà sempre di più à u cunfortu cù e persone altamente visibili chì ùn sò micca bastone- magre. Aghju persone da ogni angulu chì mi predicanu per amà mè stessu è esse còmode cù quale sò, ma u mo cervellu ùn l'accetta micca. U mo cervellu vulia sempre ch'e sia magro. Hè stata una battaglia incredibilmente frustrante per guasi tutta a mo vita.


È avà oghje, sò ciò chì i duttori cunsidereghjanu di esse in sovrappesu, ma sapete chì? Sò ancu veramente sanu. Aghju ancu curritu duie meza maratone l'annu passatu. Manghju bè, facciu eserciziu regolarmente, ma i mo geni ùn volenu micca chì sia magru. Nimu in a mo famiglia hè magru. Ùn hè solu da accade. Ma se sò sano, importa veramente esse magru? Benintesa, mi piacerebbe assai chì i viaghji di shopping fussinu menu stressanti. Mi piacerebbe guardà in u specchiu è ùn pensu micca chì e mo bracce parenu terribili. Mi piacerebbe chì a ghjente smetti di dìmi chì culpà i mo geni hè una scusa. Ma vene à 30 avà, è aghju decisu chì hè ora di piantà d'esse arrabbiatu cù mè stessu. Hè u tempu di piantà l'agonizing constantly over the number on the scale and the number on the tag in my pants. Hè ora di abbraccià essendu spessi. Hè ora di abbraccià esse curvy.

Hè ora di amà mi.

Più da POPSUGAR Fitness:

Questa Lettera Onesta Vi porterà à a Classe di Yoga

U Vostru Rimediu Naturale Per Cumbatte un Fretu

A Guida di Lazy-Girl per Cucina Per Perde Peso

Rivista per

Publicità

Posti Affascinanti

Chì hè Limonene? Tuttu u vostru bisognu à sapè

Chì hè Limonene? Tuttu u vostru bisognu à sapè

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u.U Limonene h...
Capisce a Fatiga di a Decisione

Capisce a Fatiga di a Decisione

815766838Affrontemu centinaie di celte ogni ghjornu - da chì manghjà per pranzu (pa ta o u hi?) À deci ioni più cumplicate chì implicanu u no tru bene ere emotivu, finanziariu...