Cumu piglià Indux per esse incinta
Cuntenutu
Indux hè un medicamentu cù citrato di clomifene in a so composizione, chì hè indicatu per u trattamentu di l'infertilità femminile risultante da l'anovulazione, chì hè caratterizata da l'incapacità di ovulà. Prima di inizià u trattamentu cù Indux, altre cause di sterilità o trattate adeguatamente devenu esse escluse.
Questa medicina pò esse acquistata in farmacie convenzionali per un prezzu di circa 20 à 30 reai, dopu a presentazione di una prescrizione, in forma di compresse cù 50 mg di sostanza attiva.
À chì serve è cumu funziona
Indux hè indicatu per trattà a sterilità femminile, causata da a mancanza di ovulazione. Inoltre, pò esse ancu indicatu per stimulà a produzzione d'ova prima di realizà l'inseminazione artificiale o qualsiasi altra tecnica di ripruduzzione assistita.
U citratu di Clomiphene presente in Indux agisce per induce l'ovulazione in donne chì ùn ovulanu. Clomiphene compete cù l'estrogenu endogeni à i recettori di l'estrogeni in l'ipotalamu è porta à una pruduzzione aumentata di gonadotropine pituitaria, rispunsevuli di a secrezione di GnRH, LH è FSH. Questa crescita aumenta a stimulazione di l'ovariu, cù a conseguente maturazione di u folliculu è u sviluppu di u corpus luteum. L'ovulazione si face di solitu 6 à 12 ghjorni dopu a serie Indux.
Cumu aduprà
U trattamentu Indux deve esse fattu in 3 cicli, sia in continuu sia in alternanza, secondu l'indicazione di u duttore.
A dosa raccomandata per u primu cursu di trattamentu hè 1 compressa di 50 mg à ghjornu per 5 ghjorni. In e donne chì ùn anu micca menstruate, u trattamentu pò esse iniziatu in ogni mumentu durante u ciclu menstruale. Se a menstruazione hè indotta da l'usu di progesterone o se a menstruazione spontanea si verifica, u medicamentu deve esse amministratu da u 5u ghjornu di u ciclu.
Se l'ovulazione si faci cù sta dosa, ùn ci hè micca vantaghju di aumentà a dose in i seguenti 2 cicli. Se l'ovulazione ùn accade micca dopu u primu ciclu di trattamentu, un secondu ciclu deve esse effettuatu cù una dose di 100 mg, equivalente à 2 compresse, ogni ghjornu per 5 ghjorni, dopu à 30 ghjorni di u trattamentu precedente.
Possibili effetti collaterali
Alcuni di l'effetti collaterali più cumuni chì ponu accade durante u trattamentu cù Indux sò l'aumentu di a dimensione di l'ovari, vampate di calore, sintomi visivi, disconfort addominale, nausea, vomitu, mal di testa, sanguinamentu uterinu anormale è dolore quandu urinate.
Quale ùn deve micca aduprà
Stu medicamentu ùn deve esse adupratu in persone cun ipersensibilità à qualsiasi cumpunente prisente in a formula, durante a gravidanza è l'allattamentu, in e persone cun malatie di fegatu, cù tumori dipendenti da l'ormone, sanguinamentu uterinu d'origine indeterminata, cisti ovariani, eccettu l'ovariu polististicu.