Infezzione di i reni: sintomi principali è cumu trattà
Cuntenutu
L'infezzione di u rinu o a pielonefrite currisponde à una infezzione in e vie urinarie in cui l'agente causativu riesce à ghjunghje à i reni è à causà a so infiammazione, purtendu à l'apparizione di sintomi cum'è coliche renali, urina malodorante, febbre è dolore quandu urina.
L'infezzione renale pò esse causata da batteri, cume Escherichia coli (E. Coli), è ancu da i funghi di a spezia Candida, è ancu da virus. Nurmalmentu, l'infezzione di i reni hè u risultatu di una infezzione di a vejiga chì dura più longa è face chì i microorganismi chì facenu chì l'infezzione ghjunghjenu à i reni, causendu infiammazione. In casu d'infezzione cronica di i reni, in più di l'infezione da un microorganismu, a presenza di lesioni in l'organi urinarii di l'Organi o calcoli renali pò ancu causà l'iniziu di l'infezzione in u rene.
L'infezzione di i reni deve esse diagnosticata è trattata appena scoperta, per evità gravi danni à i reni o per causà setticemia, in cui u microorganismu pò ghjunghje in u sangue è andà in diverse parti di u corpu, causendu infezioni è ancu cunducendu à u persona. morte. Capite ciò chì hè a setticemia.
I sintomi di l'infezzione di i reni
I sintomi di l'infezzione di i reni ponu apparisce di colpu è intensamente, sparendu dopu à qualchi ghjornu (infezzione renale acuta), o ùn mostranu segni è sintomi, l'infezzione si sviluppa cù u tempu è, s'ellu ùn hè trattata, pò avanzà à insuffiziu renale (infezzione cronica di rene).
I sintomi principali di l'infezzione di i reni sò:
- Dolori di cramping;
- Dolore severu in u fondu di u spinu;
- Difficultà quandu urinate;
- Disposizione à urinà spessu è in piccule quantità;
- Dolore o sensazione di brusgiu quandu urinate;
- Urina puzzolente;
- Frebba;
- Chills;
- Nausea;
- Vumitu.
In presenza di qualsiasi di questi sintomi, un urologu o nefrologu deve esse cunsultatu, chì diagnosticarà a malattia valutendu i sintomi. U duttore deve ancu fà un esame fisicu, cum'è palpazione è precursione in u lombu, è un test di urina per verificà a presenza di sangue o di globuli bianchi. Vede cumu hè fatta a prova d'urina.
Infezzione di u renu di a gravidanza
L'infezzione di i reni in gravidanza hè abbastanza cumuna è hè di solitu u risultatu di una infezzione di a vejiga prolungata.
Durante a gravidanza, livelli aumentati di ormoni, cume a progesterona, portanu à u rilassamentu di e vie urinarie, facilitendu l'entrata di batteri in a vescica, induve si moltiplicanu è causanu inflammazioni di l'organu. In i casi induve l'infezzione ùn hè micca diagnosticata o trattata in modu efficace, i microorganismi continuanu à multiplicassi è cumincianu à cresce in e vie urinarie, finu à chì ghjunghjenu à i reni è causanu a so infiammazione.
U trattamentu di l'infezioni renali durante a gravidanza pò esse fattu cù antibiotici chì ùn dannanu micca u zitellu. Amparate à curà l'infezzione di e vie urinarie in gravidanza.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu di l'infezzione renale dipenderà da a causa di l'infezzione è se hè acuta o cronica. In i casi induve l'infezzione hè causata da batteri, u trattamentu cunsiste in l'usu di antibiotici, per un periodu chì pò varià da 10 à 14 ghjorni secondu i cunsiglii medichi. Alcuni antidolorifici o antinfiammatori sò ancu indicati per alleviare u dolore.
U trattamentu più efficace per e infezioni renali croniche hè di eliminà e so cause. Alcuni medicinali per l'infezzione di i reni, cum'è l'antibiotici, ponu ancu esse aduprati per trattà l'infezioni renali croniche, se ci sò segni d'infezione da batteri.
Durante u trattamentu di l'infezzione di i reni, beie grandi quantità d'acqua hè impurtante per facilità a guarigione di a malattia.