Infezzione di e vie urinarie in gravidanza: sintomi principali è risichi
Cuntenutu
- Possibili sintomi d'infezzione di e vie urinarie
- Cumu cunfirmà u diagnosticu
- Cumu hè fattu u trattamentu
- Rischi d'infezzione per u zitellu
Hè nurmale d'avè almenu un episodiu d'infezzione di e vie urinarie durante a gravidanza, postu chì i cambiamenti chì si verificanu in u corpu di a donna durante stu periodu favuriscenu u sviluppu di batteri in e vie urinarie.
Ancu se pò sembrà intimidante, l'infezzione di e vie urinarie ùn face micca male à u zitellu è pò esse trattata facilmente cù antibiotici, cume a cefalexina. Tuttavia, se a donna ùn principia micca u trattamentu, l'infezzione pò continuà à aggravassi è causà alcuni rischi per u zitellu, cume a nascita prematura o l'abortu, per esempiu.
Cusì, ogni volta chì cumpariscenu segni di fastidiu urinariu, hè assai impurtante chì a donna incinta cunsulti l'ostetricu o u ginecologu per fà un test di urina è inizià u trattamentu se necessariu.
Possibili sintomi d'infezzione di e vie urinarie
Durante a gravidanza, l'infezzione di e vie urinarie pò esse un pocu più difficiule da identificà, allora selezziunate ciò chì sentite per valutà u risicu di avè una infezione di e vie urinarie:
- 1. Dolore o sensazione di brusgiu quandu urina
- 2. Urge frequente è improvvisu di urinare in piccule quantità
- 3. Sensazione di ùn pudè sviutà a vostra vescica
- 4. Sensazione di pesantezza o di cunfortu in a regione di a vejiga
- 5. Urina turbia o sanguinosa
- 6. Febbre bassa persistente (trà 37,5º è 38º)
Alcuni di sti sintomi, cume a voglia frequente di urinare o un sensu di pesantezza in a vescica, sò assai cumuni durante a gravidanza è, dunque, ponu esse travestiti. Cusì, ogni volta chì a donna identifica qualsiasi cambiamentu o disconfortu, deve cunsultà l'ostetricu o u ginecologu per fà un test di urina è valutà se una infezione pò accade.
Cumu cunfirmà u diagnosticu
U diagnosticu di l'infezzione di e vie urinarie durante a gravidanza hè fattu per mezu di l'esame di urina normale, ogni volta chì ci sò sintomi d'avvertimentu. Tuttavia, u duttore deve ancu urdinà 1 test di urina per trimestre per identificà è trattà una possibile infezione urinaria precoce, ancu s'ellu ùn ci sò sintomi.
Inoltre, a donna pò ancu cumprà u test di casa per l'infezzione di e vie urinarie in farmacia. Vede più nantu à: Cumu fà un test di casa per rilevà l'infezioni di l'urinariu.
Cumu hè fattu u trattamentu
U trattamentu di l'infezzione di e vie urinarie in gravidanza si face di solitu cù l'usu di antibiotici, cum'è cefalexina, per un periudu di 7 à 14 ghjorni. Hè ancu impurtante di beie assai acqua, micca di tene u pipì è di sviutà a vescica. cumpletamente ogni volta chì urinate..
In i casi induve l'infezzione s'hè aggravata è hè ghjunta à i reni, a donna incinta pò avè bisognu à esse ammessa à l'uspidale per piglià antibiotici direttamente in a vena. Scuprite più infurmazioni nantu à u trattamentu per l'infezzione di l'urinaria in gravidanza.
Vede ancu cumu si deve esse l'alimentu durante u trattamentu:
Rischi d'infezzione per u zitellu
Se l'infezzione di e vie urinarie ùn hè micca trattata currettamente durante a gravidanza, ci ponu esse complicazioni per a mamma è u zitellu, cum'è:
- Nascita prematura;
- Diminuzione di a crescita intrauterina;
- Pocu pesu à a nascita;
- Puntura;
- Asma di zitiddina;
- Avortu spurtivu.
Inoltre, l'infezzione di e vie urinarie durante a gravidanza aumenta ancu u risicu di morte di u criaturu dopu u partitu. Cusì, u megliu modu per evità tutti sti risichi hè di esse cuscenti di i sintomi di l'infezzione di e vie urinarie è di fà u trattamentu indicatu da u duttore appena a diagnosi di a malatia.