Instagram Trascina Kylie Jenner per Questu Prudente Spaventosu Photoshop Fallisce
Cuntenutu
In casu chì ùn sapete micca, Kylie (Billionaire) Jenner vive a so vita megliu. Sfurtunatamente, ùn face micca u megliu travagliu di photoshopping u reel di punta, è i so seguitori di Instagram ùn sò micca sopra à mette in ballu.
U 14 di lugliu, a magnata di a bellezza è uni pochi di e so amiche e più vicine (più Stormi), imbarconu in un aereu privatu è partenu per ciò chì pare una favulosa, vacanze lampante in Turks è Caicos. (Aspittassi qualcosa di menu?)
Quandu si combina i bikini a cintura alta, i cocktail di coccu, l'escursioni in barca, è i photoshoots di sabbia, è #KylieSkinSummerTrip pareva perfettu da a distanza. Ma una foto, in particulare, si distingue per i so seguitori per tutte e ragioni sbagliate.
Hè una foto di Jenner chì stà à fiancu à Anastasia "Stassie" Karanikolaou in vestiti currispundenti, è se avete da fighjà rapidamente a foto mentre scorri per u vostru feed, ùn avaristi probabilmente nunda di male. Dopu una osservazione più stretta, però, a differenza in a dimensione di a coscia sinistra di Stassie, da a so diritta, hè un pocu visibile.
Una manciata di i 140 milioni di seguitori di Jenner catturati à u photoshop fiascanu prestu è anu sunnutu a so disapprovazione in i cumenti.
"Vultaraghju è verificaraghju più tardi quandu u restu di e gambe finiscinu di carica", hà scrittu un utilizatore.
"Ùn pudemu manighjà sti photoshops ultimamente. Voi dui site belli quantunque. Smettite di mudificà e fotò da veru", hà scrittu un altru.
Sia chì u colpu di glamour di Jenner è Karanikolaou sia statu in realtà photoshopped, u mondu pò mai sapè. Tuttavia, questa ùn hè micca a prima volta chì i fan di Jenner l'hanu chjamatu per un fallimentu di photoshop.
U più chjucu Jennerhà hè stata cunnisciuta per rimpiazzà e foto di u so fisicu, ma ùn hè sicuramente micca sola in l'abitudine. Mariah Carey hè stata chjamata per photoshopping parti di u so corpu in più di una occasione, è Britney Spears hè stata recentemente accusata di photoshopping a so cintura in una foto chì ricorda i ghjorni "Baby One More Time" di a cantante, rapporti.Metro UK.
Inversamente, ci sò una manciata di celebrità chì anu parlatucontru Photoshop, è altri strumenti di edizione chì ponu esse utilizati per cambià e so imagine. In dicembre 2018, Chrissy Teigen hà apertuElle UKnantu à u saltu di photos stretch.
"Tutti li tiranu in Photoshop", disse Teigen à a publicazione. "Hè insana, è ùn vogliu micca chì nimu si senti chì sò l'unicu [cun stretch marks]".
Lena Dunham hà statu ancu vucale nantu à i so sentimenti versu u salottu fotograficu (nantu à e social media è altrimenti). In marzu di 2016, Dunham hà scontru una diffusione cù a quale hà sparatuMag. Spagnoluin u 2013, solu hà ricunnisciutu à pena a donna chì a fighjava. A publicazione avia realizatu una foto ritoccata di l'attrice. Livid, Dunham è hà pigliatu à Instagram, è ancu u so blog di vita,Lettera di Lenny, per sprime e so preoccupazioni.
"Ùn sò micca sicuru di ciò chì si trattava di sta maghjina particulare chì m'hà apartu", hà scrittu Dunham à l'epica. "Vuliu dì à a ghjente, forte: "Ùn hè micca u mo corpu!"
Indipendentemente da ciò chì sceglite di vede o crede cù questa foto di Jenner, Kylie ùn pare micca cummentà nantu à u sughjettu, nè ùn pare micca in fasi da critiche. (Per quessa, daremu i so puntelli, perchè se qualchissia hè abituatu à bluccà l'odiatori, hè questa famiglia.)