Autore: Lewis Jackson
Data Di Creazione: 8 Maghju 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Ghjugnu 2024
Anonim
Fistole perianali nella malattia di Crohn, come gestirle?
Video: Fistole perianali nella malattia di Crohn, come gestirle?

Cuntenutu

Panoramica

A malatia di Crohn hè una malattia infiammatoria intestinale chì provoca infiammazione di u rivestimentu di u trattu gastrointestinale. Questa infiammazione pò accade in ogni parte di u tractu gastrointestinale, ma affetta u più comunemente u colon è l'intestinu tenue.

Parechje persone cun a malatia di Crohn passanu anni pruvendu vari medicazione. Quandu i medicazione ùn funzionanu micca o si sviluppanu complicazioni, qualchì volta a chirurgia hè una opzione.

Hè stimatu chì finu à u 75 per centu di e persone cù a malatia di Crohn necessitanu eventualmente una cirurgia per trattà i so sintomi. Certi averanu a pussibilità di sottupunassi à chirurgia, mentre chì altri ne averanu bisognu per via di e cumplicazioni di a so malatia.

Un tippu di chirurgia per Crohn implica a rimozione di a sezione infiammata di u colon o di l'intestinu tenue. Questa prucedura pò aiutà cù i sintomi, ma ùn hè micca una cura.

Dopu a rimozione di l'area affettata di l'intestini, a malattia pò finalmente cumincià à influenzà una nova parte di u tractu gastrointestinale, causendu una ricurrenza di sintomi.


Eliminazione parziale di l'intestini

A rimozione di una parte di l'intestini hè chjamata resezione parziale o una resezione intestinale parziale. Questa chirurgia hè generalmente raccomandata per e persone chì anu una o più steniture, o zone malate, vicine in una parte particulare di l'intestini.

A cirurgia di resezione parziale pò ancu esse raccomandata per i pazienti cù altre complicazioni da a malattia di Crohn, cume sanguinamentu o ostruzione intestinale. Una resezione parziale implica a rimozione di e zone danneggiate di l'intestini è dopu riconnettà e sezioni sane.

A cirurgia hè realizata sottu anestesia generale, chì significa chì e persone dormenu per tutta a procedura. A chirurgia dura generalmente da una à quattru ore.

Ripetizione dopu a resezione parziale

Una resezione parziale pò facilità i sintomi di a malatia di Crohn per parechji anni. Hè impurtante di nutà, però, chì u rilievu hè di solitu tempurale.

Circa u 50 per centu di e persone sperimenteranu una recurrenza di i sintomi in cinque anni dopu avè una resezione parziale. A malattia spessu si ripresenta in u situ induve l'intestini sò stati ricunnessi.


Alcune persone ponu sviluppà ancu carenze nutrizionali dopu a chirurgia.

Quandu a ghjente hà rimossa una parte di l'intestini, li restanu menu intestini per assorbe nutrienti da l'alimentu. Di conseguenza, e persone chì anu avutu una resezione parziale ponu avè bisognu di piglià supplementi per assicurà chì ricevenu ciò chì necessitanu per stà sani.

Smettere di fumà dopu una chirurgia di resezione parziale

Parechje persone chì sò sottumessi à cirurgia per a malatia di Crohn averanu una ricurrenza di sintomi. Pudete prevene o ritardà a ricurrenza fendu certi cambiamenti di stile di vita.Unu di i cambiamenti più impurtanti da fà hè di smette di fumà.

A parte d'esse un fattore di risicu pussibule per a malatia di Crohn, fumà pò fà cresce u risicu di ricurrenza trà e persone in rimissione. A maiò parte di e persone cù a malatia di Crohn vedenu ancu una migliuranza in a so salute una volta chì fermanu di fumà.

Sicondu a Fundazione Crohn è Colitis d'America, i fumatori in remissione da a malatia di Crohn sò più di duie volte più probabili chì i non fumatori di avè una recurrenza di sintomi.


Medicazione dopu a cirurgia di resezione parziale

I duttori di solitu prescrivenu medicazione per aiutà à minimizà u risicu di recidiva dopu una resezione parziale.

Antibiotici

L’antibiotici sò spessu una suluzione efficace per prevene o ritardà a ricurrenza di e persone chì anu subitu una chirurgia.

U Metronidazole (Flagyl) hè un antibioticu chì hè cumunu prescrittu per parechji mesi dopu a chirurgia. U Metronidazole riduce l'infezioni batteriche in u trattu gastrointestinale, chì aiuta à mantene i sintomi di a malattia di Crohn.

Cum'è altri antibiotici, u metronidazole pò diventà menu efficace cù u tempu mentre u corpu si adatta à a droga.

Aminosalicilati

Aminosalicilati, cunnisciuti ancu cum'è medicazione 5-ASA, sò un gruppu di medicazione qualchì volta prescritti per e persone chì anu subitu una chirurgia. Sò pensati per riduce i sintomi è i flare-ups, ma ùn sò micca assai efficace per prevene a recurrenza di a malatia di Crohn.

Aminosalicilati ponu esse raccomandati per e persone chì sò à pocu risicu di recidiva, o chì ùn ponu micca piglià altri medicamenti più efficaci. L'effetti cumuni cumuni includenu:

  • mal di testa
  • diarrea
  • nausea o vomitu
  • eruzioni cutanee
  • perdita di l'appetitu
  • dulore à u stomacu o crampi
  • frebba

Piglià u medicamentu cù l'alimentu pò minimizà questi effetti secondari. Alcuni aminosalicilati ponu ancu avè effetti negativi in ​​e persone chì sò allergiche à i medicinali sulfa. Assicuratevi chì u vostru duttore sapi di qualsiasi allergie chì avete prima di inizià u trattamentu.

Immunomodulatori

I farmaci chì modificanu u vostru sistema immunitariu, cum'è azatioprina o bloccanti TNF, sò qualchì volta prescritti dopu una resezione parziale. Queste droghe ponu aiutà à prevene a ripresa di a malattia di Crohn finu à dui anni dopu a chirurgia.

L'immunomodulatori causanu effetti collaterali in alcune persone è forse ùn sò micca adatti per tutti. U vostru duttore cunsidererà a gravità di a vostra malatia, u vostru risicu di recidiva, è a vostra salute generale prima di decide se unu di sti trattamenti hè adattatu per voi.

Cosa da aspettà dopu a chirurgia

Q:

Cosa possu aspettà durante a recuperazione da una resezione parziale?

Paciente anonimu

A:

Ci hè alcuni punti impurtanti da cunsiderà durante a fase di recuperu. U dulore lieve à moderatu in u situ di incisione hè spessu sperimentatu, è u medicu curante prescriverà medicinali per u dolore.

I fluidi è l'elettroliti sò infusi per via endovenosa finu à chì a dieta di u paziente pò ripiglià gradualmente, cuminciendu cù liquidi è passendu à una dieta regulare cum'è tollerata. I pazienti ponu aspettà di esse fora di u lettu circa 8 à 24 ore dopu a chirurgia.

I pazienti sò generalmente programmati per un esame di seguitu in duie settimane dopu a chirurgia. Durante i primi ghjorni dopu a chirurgia, l'attività fisica hè limitata.

Steve Kim, MD Risposte rapprisentanu l'opinioni di i nostri esperti medichi. Tuttu u cuntenutu hè strettamente informativu è ùn deve micca esse cunsideratu cunsigliu medicu.

Cunsigliatu À Voi

Incontinenza intestinale

Incontinenza intestinale

L'incontinenza inte tinale hè a perdita di u cuntrollu inte tinale, pruvucendu à pa à feci ina pettatamente. Que ta pò varià da qualchì volta perde una piccula quanti...
Darunavir

Darunavir

Darunavir hè adupratu cù ritonavir (Norvir) è altri medicamenti per trattà l'infezione da u viru di l'immunodeficienza umana (HIV) in adulti è zitelli di 3 anni è...