Andemu Intimi: 8 Cunsiglii per Quandu a Malatia Cronica Cume In a Via di a Vostra Vita Sexuale

Cuntenutu
- 1. Un gestu gentile face una longa strada
- 2. Fà li ride
- 3. Parlà la
- 4. Sorri cù l'altri
- 5. Intimità emozionale
- 6. Netflix è snuggles
- 7. Andate avventurendu
- 8. Esplorate unu l'altru
Quandu qualchissia dice a parolla intimità, hè spessu una parolla di codice per u sessu. Ma pensà cusì lascia fora i modi per esse intimi cù u to cumpagnu senza "andà finu". Purtroppu, a diminuzione di l'intimità in e relazioni hè particularmente cumuna per e persone chì campanu cù malatie croniche. È fidate mi, cum'è una "persona fisica" autodescritta chì vive cù parechje malatie croniche, so quantu pò esse frustrante.
In u mo travagliu esplorendu u sessu è e relazioni per e persone chì vivenu cù malatie croniche, aghju trovu chì ci hè u putenziale per una grande frustrazione interna in e relazioni nantu à l'intimità è u sessu. Ma veramente, puderia solu guardà a mo propria relazione per a prova.
Quandu aghju scontru a mo moglia per prima volta, per esempiu, eramu sessuale AKA intimi spessu. Eramu cumpletamente innamurati l'uni di l'altri in un modu chì solu i studienti universitarii pudianu esse.Quandu avemu cresciutu, e mo malatie croniche anu progressu è crescenu in numeru. Sò cresciutu cun asma è artrite idiopatica giovanile sistemica, ma à a fine hè stata diagnosticata fibromialgia, depressione, ansia è disordine di stress post-traumaticu. U livellu di attività fisica chì avemu avutu una volta ùn era micca qualcosa chì pudessimu rializà nantu à listessa basa regulare, ancu quandu vuliamu. Ci sò stati tempi chì, literalmente, ùn pudia tene a manu di u mo maritu per via di u dulore, perchè qualcosa chì ùn duvia micca ferisce, purtroppu hà fattu.
Avemu avutu à amparà à cumunicà torna una volta per via di questu. Hè sempre qualcosa chì travagliamu inseme, ghjornu dopu ghjornu. Ùn hè micca faciule, ma vale a pena. Eccu alcuni di i nostri trucchi preferiti per mantene e cose intime quandu u sessu ùn hè micca dispunibile:
1. Un gestu gentile face una longa strada
Cum'è una persona chì vive cù malatie croniche, travaglia in casa è per mè. Ancu micca sempre esce per fà e cose chì mi piacerebbe. Certe volte simpricamente ùn possu micca lascià a nostra casa. Una di e cose più belle chì u mo maritu face di tantu in tantu hè piantà è ripiglià unu di i mo candy bars o sodas preferiti per mè mentre andava in casa. Hè un ricordu chì ellu pensa à mè è sapi chì un pocu qualcosa pò fà mi sentu un pocu megliu.
2. Fà li ride
Truvà modi per ride è truvà l'umuri in a vita hè integrale per affruntà e malatie è u dolore, è aiuta à avvicinassi di u to cumpagnu.
Unu di i mo tempi preferiti hè quandu simu in lettu è ùn pudemu micca dorme bè, ma simu tramindui un pocu imbriacati perchè ridemu cusì duru. Intimità cusì hè cusì assai utile per una persona chì vive cù malatie croniche. U mo maritu hè u rè di i scherzi, cusì aiuta ancu.
3. Parlà la
Cumunicà ùn hè micca sempre faciule, è questu hè sopratuttu veru quandu a malatia, u dolore o a disabilità sò implicati. Eppuru, a cumunicazione onesta hè incredibilmente impurtante per mantene l'intimità è per assicurà chì pudete truvà un modu per capisce u dolore di l'altri, i livelli di energia, i desideri, è ancu di più.
U mo maritu è eiu duvemu daveru travaglià nantu à e nostre cumpetenze di cumunicazione per stà inseme finchè l'avemu. Hè impurtante per tutti, ma soprattuttu per quelli di noi chì trattanu di malatie o dolore.
4. Sorri cù l'altri
Innò, in seriu. Sorride à u to cumpagnu. E ricerche anu dimustratu chì quandu surridite, a vostra frequenza cardiaca diminuisce, a vostra respirazione rallenta, è u vostru corpu si rilassa. Queste cose inseme ponu aiutà à calà u vostru livellu generale di stress. Se u vostru cumpagnu hà avutu un flare-up da una malattia cronica, immaginate solu ciò chì una sessione di surrisu rapidu pò fà per elli.
5. Intimità emozionale
L'intimità emotiva hè, in a mo mente, l'altezza di l'intimità. Pudemu esse fisicamente intimi cù e persone, ma micca affettivamente attaccati. Quandu e cunnessioni emotive sò implicate, però, porta relazioni à un livellu più altu. Pò creà ligami più stretti è aiutà à migliurà e cumpetenze di cumunicazione. Ghjochi cum'è 21 Dumande, Puderete Piuttostu ?, è Mai Ùn aghju Mai sò grandi modi per amparà ancu di più nantu à l'altru è cunnessu à un livellu più profondu, emotivu.
6. Netflix è snuggles
"Netflix è chill" ùn hè micca ciò chì avemu sempre bisognu. Eppuru, cuglittelu cù alcune coperte, cuscini, è u vostru spuntinu preferitu è guardà un filmu inseme pò esse incredibilmente cunfortu, ancu quandu u vostru cumpagnu lotta contr'à un flare-up.
7. Andate avventurendu
L'avventura è i viaghji anu stu bellu modu per infundà l'intimità, ùn importa cun quale site. Amu viaghjà è spessu fà da mè per u travagliu. Eppuru, una di e mo cose preferite assolute hè di viaghjà cù u mo maritu. Ci permette tramindui di esplurà novi lochi, di esplorà noi stessi, è di sustene si l'altri in quella esplorazione.
8. Esplorate unu l'altru
L'intimità fisica ùn hè micca sempre solu di sessu. A volte alcuni di i momenti più intimi implicanu cose cum'è snuggling, massaggi, ghjucà cù i capelli, basgià, è ancu di più.
A nostra sucietà crede chì u cuntattu sessuale di ogni tipu deve finisci in orgasmu. Tuttavia, questu solu ùn hè micca veru. U cuntattu sessuale pò esse è hè assai di più. Esplorà e zone erogene o lochi chì ponu eccitarvi inseme pò esse veramente divertente è soddisfacente!
Kirsten Schultz hè un scrittore di u Wisconsin chì sfida e norme sessuale è di genere. Attraversu u so travagliu cum'è attivista di malatie croniche è di disabilità, hà a reputazione di abbattere e barriere, puru causendu cun mente i prublemi costruttivi. Kirsten hà fundatu di recente Chronic Sex, chì discute apertamente cume a malattia è a disabilità influenzanu e nostre relazioni cun noi stessi è l'altri, cumprendu - l'avete capita - sessu! Pudete amparà di più nantu à Kirsten è Chronic Sex à chronicsex.org.