U cuntattu cù l'insecticida DDT pò causà canceru è sterilità

Cuntenutu
- Cosa da fà in casu di suspettata contaminazione
- Sintomi di avvelenamentu da insetticidi DDT
- Cumu trattà l'avvelenamentu DDT
- Eccu alcune strategie naturali per alluntanà e zanzare:
L'insetticida DDT hè forte è efficace contr'à a zanzara malaria, ma pò ancu causà danni à a salute, quandu vene in cuntattu cù a pelle o hè inalatu per l'aria, durante a spruzzatura è dunque quelli chì campanu in i lochi induve a malaria hè frequente è questu insetticida hè adupratu deve evità di stà in casa u ghjornu chì a casa hè trattata, è evità di tuccà i muri chì sò generalmente biancastri per via di u velenu.
Cosa da fà in casu di suspettata contaminazione
In casu di suspettata contaminazione, duvete andà à u duttore indicendu ciò chì hè accadutu è i sintomi chì avete. U duttore pò urdinà testi per identificà s'ellu ci era una contaminazione, quantu hè grave è i rimedii necessarii per cuntrullà i sintomi, riducendu u risicu di complicazioni.
Ancu se l'usu di u DDT hè statu pruibitu in Brasile in u 2009, questu insecticida hè sempre adupratu per luttà contr'à a malaria in Asia è in Africa perchè sò regioni induve ci sò casi custanti di malaria, chì hè difficiule da cuntrullà. U DDT hè statu ancu pruibitu in i Stati Uniti perchè hè statu scupertu chì hè un pruduttu tossicu chì pò stà in terra per più di 20 anni, cuntaminendu l'ambiente.

U DDT hè spruzzatu annantu à i muri è i tetti à l'internu è fora di e case è qualsiasi insettu chì hè in cuntattu cun ellu more immediatamente è deve esse brusgiatu per ùn esse ingeritu da altri animali più grandi chì ponu ancu more da avvelenamentu.
Sintomi di avvelenamentu da insetticidi DDT
Inizialmente u DDT affetta u sistema respiratoriu è a pelle, ma in dosi elevate pò influenzà u sistema nervosu perifericu è causà avvelenamentu di u fegatu è di i reni. I primi sintomi di avvelenamentu da insetticidi DDT includenu:
- Mal di testa;
- Rossu in l'ochji;
- Prurite di a pelle;
- Spots nantu à u corpu;
- Malatia di mare;
- Diarrea;
- Sanguinamentu da u nasu è
- Mal di gola.
Dopu à mesi di cuntaminazione, u pesticida DDT pò ancu lascià sintomi cum'è:
- Asma;
- Dolore à l'articuli;
- Numbness in e regioni di u corpu chì sò state in cuntattu cù l'insetticida;
- Tremendu;
- Cunvulsioni;
- Prublemi di reni.
Inoltre, u cuntattu cù DDT interrompe a produzzione di estrogeni, diminuendu a fertilità è aumentendu u risicu di diabete di tip 2 è a probabilità di cancru di senu, di fegatu è di tiroide.
L'esposizione à u DDT durante a gravidanza aumenta u risicu di aborto spontaneu è u ritardu di u sviluppu di u zitellu perchè a sustanza passa per a placenta à u zitellu è hè ancu presente in u latte maternu.
Cumu trattà l'avvelenamentu DDT
I rimedii chì ponu esse aduprati varienu perchè dipende da cume a persona hè stata esposta à l'insetticida. Mentre chì alcune persone sperimentanu solu sintomi allergici, cum'è prurito è rossi in l'ochji è a pelle, chì ponu esse cuntrullati cù rimedi anti-allergii, altri ponu avè sintomi più severi di mancanza di respiru, cù l'asma. In questu casu, i rimedii per u cuntrollu di l'asma sò indicati. Quelli chì sò dighjà stati esposti à l'insetticida ponu spessu sperimentà u dolore in i musculi è l'articuli chì ponu esse alleviati cù analgesici.
Sicondu u tippu di complicazione, u trattamentu pò durà mesi, anni o pò ancu avè bisognu à esse trattatu per a vita.
Eccu alcune strategie naturali per alluntanà e zanzare:
- Insetticida naturale contr'à a Dengue
- U repellente fattu in casa mantene a zanzara luntanu da Dengue, Zika è Chikungunya
- Scuprite 3 Repellenti Naturali per alluntanà e zanzare