Intrinsa - Patch di Testosterone per e Donne
Cuntenutu
Intrinsa hè u nome cummerciale per i patch di pelle di testosterone chì hè adupratu per aumentà u piacè in e donne. Questa terapia di rimpiazzamentu di testosterone per e donne permette à i livelli naturali di testosterone tornà à a normalità, aiutendu cusì à ristabilisce a libido.
Intrinsa, produttu da a sucietà farmaceutica Procter & Gamble, tratta e donne cun disfunzione sessuale introducendu testosterone in a pelle. E donne chì anu rimossu i so ovari producenu menu testosterone è estrogeni, chì ponu causà una diminuzione di u desideriu è riduce i penseri sessuali è l'eccitazione. Sta situazione pò esse cunnisciuta cum'è disordine ipoattivu di u desideriu sessuale.
Indicazioni
Trattamentu di u bassu desideriu sessuale in donne finu à l'età di 60 anni; donne chì anu rimessu sia l'ovari sia u so utru (menopausa indotta chirurgicamente) è chì piglianu una terapia di sostituzione di l'estrogeni.
Cumu aduprà
Un solu pezzu deve esse applicatu à a volta, è deve esse piazzatu nantu à a pelle pulita è secca è nantu à u ventre inferiore sottu à a cintura. U patch ùn deve esse applicatu à i seni o à u fondu. Lozioni, creme o polveri ùn devenu micca esse applicate à a pelle prima di applicà a patch, chì ponu impedisce a curretta aderenza di u medicamentu.
U patch deve esse cambiatu ogni 3-4 ghjorni, ciò chì significa chì aduprarete dui patch ogni settimana, vale à dì, u patch rimarrà nantu à a pelle per trè ghjorni è l'altru resterà per quattru ghjorni.
Effetti secondari
Irritazione di a pelle à u situ di applicazione di u sistema; acne; crescita eccessiva di capelli facciali; migraña; peghju di a voce; dulore di pettu; l'aumentu di pesu; perdita di capelli; difficultà à dorme cresce sudatu; ansietà; congestion nasali; bocca secca; cresce l'appetite; doppia visione; ardenti vaginali o prurite; ingrandamentu di u clitoris; palpitazioni.
Contraindicazioni
E donne cun una cunniscenza, suspettata o storia di cancheru di u senu; in ogni forma di cancheru chì hè causatu o stimulatu da l'ormone femminile estrogenu; gravidanza; allattamentu; in ménopause naturale (donne chì anu sempre l'ovari è l'utru intatti); donne chì piglianu estrogeni equini cuniugati.
Aduprà cun prudenza in: malatie cardiache; pressione di u sangue (ipertensione); diabete; malatie di fegatu; malatie di reni; storia di acne adulta; perdita di capelli, clitoride ingranditu, voce più profonda o ronca.
In i casi di diabete, a dosa di insulina o di pillole antidiabetiche pò avè bisognu à esse ridutta dopu avè iniziatu u trattamentu cù sta medicina.