Autore: Bobbie Johnson
Data Di Creazione: 9 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Aprile 2025
Anonim
Iskra Lawrence si striscia in u metro di New York in nome di a pusitività di u corpu - Vita Di Vita
Iskra Lawrence si striscia in u metro di New York in nome di a pusitività di u corpu - Vita Di Vita

Cuntenutu

Iskra Lawrence hà ribattutu contr'à l'odi chì l'anu chjamata grassa, hè stata onesta nantu à a so lotta cù u pesu, è hè stata vucale per quessa vole chì a ghjente smetti di chjamalla più grande. Stu weekend, l'attivista di 26 anni hè entrata in una vittura di metropolitana di New York per sparghje un missaghju impurtante nantu à l'amore di sè stessu - dopu avè spugliatu i so mutanni, benintesa.

"Vogliu rende mi vulnerabile oghje per pudè vede chjaramente chì aghju avutu u mo propiu corpu è cumu mi sentu oghje per mè stessu", disse à a folla in un video chì hà creatu cum'è parte di a serie #UNMUTED. "Aghju da revelà mi per voi per pruvà chì simu in cuntrollu di cumu si sentenu per noi."

Ella cummencia aprendusi à a folla nantu à cumu ùn hà micca sempre amatu u so corpu, è li hà pigliatu assai tempu per accettallu. "Sò crisciutu odiendu ciò chì aghju vistu in u specchiu perchè a sucità m'hà dettu chì ùn era micca abbastanza bè", dice. "Pensu chì ci era qualcosa di sbagliatu perchè ùn aghju micca avutu una gap di a coscia, chì aghju avutu a cellulite, chì ùn era micca abbastanza magre. Questu hè i media, chì hè a sucetà chì face un picculu standard di bellezza quandu simu assai più. cà quellu ".


Dopu, spiega chì avariamu tutti assai più in cumunu se smettissimu di associà e nostre identità à a nostra apparenza è à i nostri corpi. "Spergu daveru chì spartendu què cun voi oghje hè chì anderete à vedeci diversamente", dice ella. "Ognunu di noi hà tantu valore è tantu valore chì hè assai più cà solu a pelle. Questu hè solu u nostru bastimentu, allora per piacè, quandu guardate in u specchiu quandu ghjunghjite in casa, ùn sceglite micca e vostre insicurità , ùn guardate micca e cose chì a sucietà vi hà dettu chì ùn eranu micca abbastanza boni, perchè site assai più di quellu. "

U mudellu finisce u so discorsu nantu à una nota positiva, dumandendu à i passeggeri di amassi stessi, piuttostu chè di sentesi pressurati per conformassi à i standard di bellezza irreale di a sucietà. "Merite d'amà sè stessu, meritate di sentu còmode è cunfidendu, è spergu veramente chì avete cunnessu cun mè oghje è chì andate à piglià qualcosa da questu", dice mentre a folla cumencia à applaudir. "Vi ringraziu per esse tutti cusì sfarenti è speciali è unichi perchè hè ciò chì ci rende belli".


Guarda u so discorsu di empowering in u video sottu.

Rivista per

Publicità

Per Tè

Usu di sustanze - anfetamine

Usu di sustanze - anfetamine

L'anfetamine ò droghe.Pò e e legali o illegali. ò legali quandu ò pre critti da un duttore è aduprati per trattà prublemi di alute cum'è obe ità, narcol...
Malatia di a Falce

Malatia di a Falce

A malatia falcella ( CD) hè un gruppu di di ordini di i globuli ro i ereditati. ì avete CD, ci hè un prublema cù a vo tra emoglobina. L'emoglobina hè una prutetta in i glo...