Chì hè u fruttu è a foglia di u Jamelão

Cuntenutu
- À chì serve è chì sò i benefici
- 1. Frutta
- 2. Corteccia di peddi
- 3. Fogliu
- Cumu aduprà
- Cumu fà u tè jamelao
- Quale ùn deve micca aduprà
U Jamelão, ancu cunnisciutu cum'è olive nere, jambolão, prugna viola, guapê o bacca di suora, hè un arburu maiò, cù u nome scientificu Syzygium cumini, appartenendu à a famiglia Mirtaceae.
I frutti maturi di sta pianta sò una spezia di bacche nere, assai simili à l'alivi, è ponu esse manghjati di manera naturale o trasfurmati in cunfitture, liquori, vinu, acetu, gelatine, frà altri. Stu fruttu hè riccu in vitamina C è fòsforu è ancu in flavonoidi è tannini, assai impurtanti per a lotta contr'à e malatie cardiovascolari è u cancheru.
Inoltre, a corteccia di u troncu hà proprietà antiinfiammatorie, anticarcinogene è antidiabetiche, è ancu e foglie, chì anu un'azione ipoglicemica.
À chì serve è chì sò i benefici
I benefici di Jamelão ponu esse ottenuti da parechje parti di a pianta:
1. Frutta
U fruttu Jamelão hà in a so cumpusizione vitamina C, fosforu, flavonoidi è tannini cù una putente azzione antioxidante, ipoglicemica è anticarcinogenica. Cusì, i frutti ponu esse aduprati cum'è aiutu in u trattamentu di malatie cardiovascolari, diabete è cancru.
2. Corteccia di peddi
A corteccia staminale hà proprietà antiinflamatorie, anticarcinogene è ipoglicemiche è pò dunque esse aduprata per trattà a diabete è per mitigà i prucessi infiammatori.
3. Fogliu
E foglie di Jamelão anu ancu pruprietà ipoglucemiche è ponu esse aduprate in diabete. Inoltre, l'estratti di foglie anu ancu azzione antivirale, anticarcinogenica, antiinflamatoria, antibatterica è antialergica.
A causa di e prupietà antioxidanti presenti in tutte e parti di a pianta, hè ideale per prevene l'invecchiamento è per rinfurzà u sistema immunitariu. Inoltre, Jamelão pare imità l'azzioni di l'insulina, regulendu i livelli glicemichi è influenzendu u metabolismu di l'azzione di glicogenu epaticu, ciò chì ne face una pianta eccellente in u trattamentu di u diabete.
In più di queste pruprietà a pianta migliora ancu i sintomi cum'è stinzia, diarrea, còlichi è gasi intestinali è prublemi in u stomacu è u pancreas.
Cumu aduprà
Hè pussibule prufittà di i benefici di Jamelão attraversu l'ingestione di frutti o un tè preparatu da e foglie o i semi di a pianta.
Cumu fà u tè jamelao
U tè Jamelão hè grande per cumplementà un trattamentu di diabete
Ingredienti
- 10 foglie di marmellata;
- 500 mL d'acqua.
Modu di preparazione
Fate bollire l'acqua è aghjunghje e foglie di Jamelão è lasciate riposà per circa 10 minuti. Dopu pudete piglià una tazza di tè, 2 volte à ghjornu, prima di i pasti principali. U tè si pò ancu uttene da e sementi di u fruttu sfracellatu.
Quale ùn deve micca aduprà
Jamelão ùn deve micca esse cunsumatu in eccessu durante a gravidanza o l'allattamentu è in casu di persone diabetiche, un monitoru frequente di i livelli di zuccheru in sangue deve esse fattu per via di u risicu di l'ipoglicemia.
Scuprite chì tes sò contraindicati in gravidanza.