Jennifer Lopez Parla Di Problemi di Autoestima
Cuntenutu
Per a maggior parte di noi, Jennifer Lopez (a persona) hè essenzialmente sinonimu di Jenny da u Block (a persona): una ragazza ultra-fiducia, parlante liscia di u Bronx. Ma cum'è a cantante è l'attrice palesa in un novu libru, Veru amore, ùn hà micca sempre avutu tuttu inseme.
A memoria assai prufessiunale, dispunibile dumane, esplora u tempu chì circonda u so divorziu da l'ex Marc Anthony. Durante quellu periodu in 2011, Lopez scrive, "hà cunfruntatu e so più grandi sfide, hà identificatu e so paure più grandi, è infine hè emersa una persona più forte di quella ch'ella sia mai stata".
Hè un pocu scherzosu di sente à J. Lo-una donna chì pare cusì assicurata da sè, sexy, è cunfidosa-cunfessassi d'avè poca fiducia in sè stessu, una paura di esse solu, è ancu sentimenti di inadeguatezza. In una entrevista esclusiva nantu à OGGI, Lopez hà dettu à Maria Shriver chì hà capitu chì avia prublemi di autostima anni fà, quandu un agente hà intesu parlà è supplicà cù u so novu amicu. "Aviu tantu sensu cumunu è intelligenza di strada. Aviu sta fiducia in ciò chì puderia fà", dice à Shriver. "Ùn avia micca tanta fiducia in quale eru è in ciò chì avia da offre cum'è una zitella."
Pò esse difficiule à crede, ma sta dicotomia di e personalità hè in realtà abbastanza cumuna in e persone chì si rendenu per campà, cum'è Lopez, dice Sari Cooper, coppie certificate è terapeuta sessuale. Queste persone parenu in uscita in scena, ma "spessu chì copre i sentimenti di inadeguatezza è timidezza chì anu in a so vita persunale", dice. Infatti, mentre Lopez pò avè avutu assai curaghju nantu à u palcuscenicu, ella stava patendu da una mancanza in a so vita romantica, saltendu da relazione à relazione per paura di esse sola. Ghjustu ghjorni dopu ch'ella si hè spartuta cun Ben Affleck, per esempiu, hè stata torna cunnessa cù Anthony, u so futuru maritu.
Ma oghje, per a prima volta in a so vita, Lopez hè single. È esse solu hè u megliu per i so prublemi di attaccamentu, dice Cooper. Sè vo, cum'è J. Lo, truvate à principià novi relazioni senza alcunu downtime dopu l'ultimu, u primu passu più impurtante per piglià hè di passà un pocu di tempu per cunnosce sè stessu, Cooper suggerisce. "Passa u tempu à circà l'internu, micca l'esternu, è amparate à medità per pudè amparà cumu trattà quelli sentimenti d'ansietà".
Fortunatamente, a definizione d'amore di Lopez cambia. Avanzava à nutriscia si in a fiaba chì sintemu quandu simu zitelli: "Mi tenerà caru per sempre, è l'ameraghju per sempre, è serà da veru faciule", dice. "È hè cusì sfarente di questu". È u titulu di u so libru hè adattatu per a so nova prospettiva. "U veru amore hè di amparà à amà sè stessu, à passà u tempu cun sè stessu è à fà e cose da sè stessu", dice Cooper. "Hè faciule d'amà u vostru cumpagnu, ma avete bisognu à avè u listessu amore per sè stessu". È simu cuntenti di vede chì J. Lo piglia un pocu di tempu meritatu solu per fà cusì !