U Boot Camp per 2K di Kayla Itsines hà battu 5 Guinness World Records in un ghjornu
Cuntenutu
Sensazione di fitness internaziunale Kayla Itsines hà daveru alimentatu i nostri feed Instagram cù posti adattati à l'ispirazione per un bellu pezzu avà. U fundatore di Bikini Body Guide è di l'app Sweat with Kayla hà creatu qualchi muvimentu tonificante di punta à punta chì sò tenuti à piglià u vostru allenamentu à u prossimu livellu. (Consultate alcuni di i so cunsiglii di fitness è dieta è u so allenamentu HIIT exclusivu)
Quandu l'avemu intervistata per a prima volta, u ghjovanu di 24 anni avia 700.000 seguitori Instagram. Avà, hà accumulatu 5,9 milioni. Aduprendu questu à u so vantaghju, u trainer australianu hà invitatu i fan di fitness da tuttu u globu à una classa di boot camp stu ghjovi. U so scopu? Per batte uni pochi di record mundiali in onore di u Guinness World Records Day.
Per a so sorpresa, 2000 persone si sò presentate à u so avvenimentu. Inseme, anu battutu cinque record mundiali per a maiò parte di e persone chì facianu saltu di stelle, squat, lunges, sit-up, è currendu in postu à tempu. Avà hè impressiunanti.
"U travagliu cum'è una squadra per ghjunghje micca solu i nostri scopi di fitness, ma ancu per batte questi records oghje veramente prova chì simu a cumunità di fitness più grande è influente in u mondu", Itsines hà dettu in un comunicatu di stampa. È ùn si pò nigà què.
Scuprite qualchì altra Insta epica da u boot camp per l'ultima motivazione di l'allenamentu.