Kelly Clarkson Pichjò Divertendu à una Foto Photoshop di Ella stessa chì hà fattu u Pettu Sembrà "Enorme"
Cuntenutu
Kelly Clarkson hè a migliore amica chì vulete avè avutu. Hè intelligente, in terra, è pò mette un toccu pusitivu à guasi ogni situazione. Casu in u puntu: L'interprete hà nutatu pocu chì una foto promozionale di ella stessu per a prossima stagione di A Voce pareva, bè, micca bè cum'è ella stessu.
"Sentu chì questu hè ciò chì mi pareva cun un travagliu di tette", Clarkson hà twittatu à fiancu à a foto di prumuzione, in u quale u so pettu era apparentemente editatu per sembrà più grande di quantu IRL.
Invece di criticà u ritoccu di a foto, Clarkson hà pigliatu u momentu goffu in furia. "Ùn sò micca perchè u mo pettu pare enormu in sta foto ma ti ringraziu l'universu per questu ha! Infine!" hà scherzatu. (In cunnessione: Cumu Kelly Clarkson hà amparatu chì esse sottile ùn hè micca listessu chì esse sano)
Parechje persone anu elogiatu Idol americanu alum per a so risposta di luce à a foto. "Site literalmente un soffiu d'aria fresca. A vostra persunalità hè cuntagiosa, è sò quì per ellu!" hà tweetatu una persona.
"Ragazza chì puderia avè tette nantu à a testa è SEMPRE sia bella! Brillate da l'internu è vi face lampà per tutti noi", hà scrittu un altru utilizatore di Twitter.
Clarkson hè luntanu da a prima celebrità à chjamà un travagliu Photoshop andatu stortu. Amy Schumer è Jessie J anu tramindui spressu quant'elli dispiacenu à vede ritoccate ritratti d'elli stessi nantu à i social media, soprattuttu quandu i fan sò quelli chì aghjustanu l'imaghjini.
Diversi famosi anu parlatu contru à e marche chì anu assai Photoshop i so imagine, ancu. Zendaya, Lena Dunham, Lili Reinhart, è Ashley Graham anu tutte e riviste in splutazioni per ritruvà e so foto. Più pocu fà, Busy Philipps hà assuciatu cù Olay a nova pulitica di ritoccu zeru di a marca, dopu à anni di nutà u so visu è u so corpu manipulati in ritratti lucenti.
In quantu à Clarkson, prova constantemente chì ùn avete micca da risponde à a negatività in linea cun più negatività. Recentemente hè andata à batte per Valerie Bertinelli dopu chì l'ospite di a Rete Alimentare hà spartutu chì un troll di vergogna di u corpu l'avia chjamata "paffuta" in Instagram.
Invece di risponde cù una rabbia, un snark o una maleducazione ben meritata, Bertinelli hà solu scrittu: "Wow. Qualchissia hè sempre quì per ricurdami di arricchisce i mo penseri negativi un pocu di più. Vi ringraziu per avermi ricordatu chì sò assai più di u mo corpu. Avete un ghjornu benedettu ".
Clarkson hà dunque saltatu in a lotta, ritruvendu u postu di Bertinelli è scrivendu: "U veru putere hè di ricunnosce a prughjezzione di a negatività di l'altri è di pugnallu in faccia cù tutta a luce pusitiva, rimarchevuli, intelligente, bella chì filtra da i vostri pori. Peccatu a ghjente chì parlanu male di l'altri perchè mentre certi di noi ballanu, l'altri anu troppu paura ". (St'ancora di Dallas TV hà rispostu ancu à i so scrucconi cù pusitività.)
U fondu: Clapping back hè un modu per trattà l'odi. Ma qualchì volta, pudete veramente ammazzà li cun gentilezza.