Queste Foto Artistiche Mandanu u Messaghju Sbagliatu Di Fumà
Cuntenutu
Avemu fattu una longa strada dapoi chì Virginia Slims hà cuminciatu à cummercializà specificamente à e donne in l'anni '60 riprisentendu u fumu cum'è l'epitome di u glamour spenseratu. Semu avà cristallina nantu à i risichi di cancru implicati cù u fumu (è chì u fumu pò influenzà u vostru DNA per decennii dopu à abbandunà). E etichette d'avvertimentu nantu à i cartoni sò impussibili di mancà.
Ma ùn vi sbagliate micca, una associazione trà sigarette è sessualità è ribellione hè sempre viva è sana. È da pocu tempu, sta messageria hè stata rinfurzata in modu alarmante da mudelli influenti cù enormi seguiti millenarii. Casu di casu: sia Bella Hadid sia Kendall Jenner anu publicatu recentemente foto glam di se stesse cù sigarette in Instagram, cù didascalie chì dicenu chì ùn fumanu.
Prima Kendall hà publicatu una foto induve ella stava allughjendu nuda cù una sigaretta chì stava fora trà e dite. A didascalia: "Ùn fumu micca". È ùn hè micca a prima volta. Hà postu ancu una foto da ellaAmore rivista sparata prima di questu annu cù una didascalia simile "non fumà". È ci simu lasciati grattannusi in capu.
Ciò chì face ancu di più cunfusione hè u fattu chì Kendall hà dichjaratu in u passatu ch'ella hè fermamente contru à fumà. "Ùn aghju mai fumatu una sigaretta, è ùn la faraghju mai", hà scrittu in un post di blog nantu à a so app in u 2015 cum'ellu hà dettu Allure. "Tuttu u mondu fuma in a mo industria, è aghju super ingrossu. Hè cusì disgustante è sò SO contru."
U lindumane dopu à u postu di Kendall, Bella hà spartutu un close-up di ella stessa fumendu cù a legenda "Aghju smessu". A cuntrariu di Kendall, Bella hà fumatu publicamente (facia parte di u gruppu fumendu infamamente in bagnu à a gala Met di questu annu), dunque u postu hè statu presu cum'è una dichjarazione in tutta serietà chì hà abbandunatu.
Mentre hè admirabile chì Kendall hà sceltu di dichjarà chì ella, in fattu, ùn fuma micca in realtà IRL è vale a pena celebrà chì Bella abbandunò, queste didascalia ùn sò micca abbastanza per fà e foto OK. In più di u fattu chì leghjenu cun cunfusione cun una connotazione guasgi-lampada, parechji di i seguitori di i mudelli ùn si feranu micca à leghje e didascalie. Scorreranu semplicemente è vedenu una splendida foto nuda in biancu è neru cù una sigaretta è facenu e listesse associazioni chì i publicisti speravanu chì e donne fessinu in l'anni '60. U fattu chì e sigarette fussinu cummercializate cum'è glamour - malgradu i so effetti negativi pruvati per a salute - hè esattamente ciò chì hà purtatu i Stati Uniti à pruibisce e sigarette da l'annunzii TV è radio in l'anni 70. Allora perchè, decennii dopu, vultemu à a listessa messageria periculosa?
I mudelli ùn anu pussutu avè un cuntrollu cumpletu annantu à ogni ripresa à a quale participanu, ma anu * fà * anu u cuntrollu di e fotò ch'elli spartenu cù i so guasgi 100 milioni di seguitori cumbinati. Hè innegabile chì i ghjovani oghje mettenu un valore tremendu in ciò chì publicanu e so celebrità preferite in Instagram, piglienduli spunti da elli per fà a so idea di ciò chì significa esse "sexy". È questu ùn hè micca solu cungettura: Quandu i ghjovani vedenu celebrità fumà, sò più prubabile di fumà è percepisce chì u fumu hè assai più populari di ciò chì hè veramente, secondu a verità, una di e campagne di prevenzione di u tabacco naziunale più grandi è più riesciute. . L'urganizazione sustene chì e celebrità sò diventate essenzialmente "portavoce impagati" aiutendu Big Tobacco à rinnormalizà u fumu - è chì hà un impattu negativu enorme. Per aiutà à finisce l'idea chì e sigarette sò in ogni modu cool di novu, tocca à e celebrità è influenzatori di piantà di sparta foto cum'è queste.
Kendall è Bella, vi dumandemu, sè veramente sì cum'è ingrossu, disgustatu da, è contru à fumà cum'è dite,piantàpubblicazione di foto chì trasmettenu u missaghju oppostu.