Kesha hà spartutu un messagiu impurtante nantu à a prevenzione di suicidiu à i VMA
Cuntenutu
I VMA di a notte passata anu rializatu a so prumessa annuale di spettaculu, cù celebrità chì portanu vestiti over-the-top è si sguassate l'ombra à l'altru à a manca è à a diritta. Ma quandu Kesha pigliò u palcuscenicu, andò in un locu seriu. A cantante hà presentatu u successu canzone di Logic "1-800-273-8255" (intitulatu dopu à u numeru di telefunu per a National Suicide Prevention Lifeline), è hà adupratu u so tempu in i riflettori per incuragisce chiunque sia in cuntemplazione di suicidiu à cercà aiutu.
"Tuttu ciò chì stai attraversendu", hà dettu, "per scuru chì possa sembrà, ci hè una verità è una forza innegabile in u fattu chì ùn site micca solu. Avemu tutti lotte, è finu à chì ùn abbandunate mai voi stessi, a luce romperà u bughju ".
Logic hà scrittu "1-800-273-8255" per dà speranza à e persone chì pensanu à suicidassi. "Aghju fattu sta canzone per tutti voi chì site in un locu bughju è ùn pare micca truvà a luce", hà tweetatu. I testi di a canzone cumincianu da a prospettiva di qualcunu chì contempla u suicidiu. Durante a so esecuzione VMA, Logic hè statu unitu à u palcuscenicu da un gruppu di sopravviventi suicidi chì purtavanu magliette chì dicenu "Ùn site micca solu".
Kesha eludò a canzone à principiu di questu mese, spartendu chì era stata cummossa da u so messagiu. "In un trenu in lacrimi, ùn m'importa micca, perchè a verità hè penetrante è a verità hè ciò chì conta. Hè l'unicu modu chì aghju capitu cumu passà per a vita", hà scrittu in una didascalia Instagram. A cantante hà pruvatu à suicidassi in u passatu. "Aghju pruvatu è guasi uccisu in u prucessu", hà dettu à u New York Times Magazine l'annu passatu, in riferimentu à a fame durante u so presuntu periodu di abusu da u pruduttore Dr Luke. Quandu hà introduttu "1-800-273-8255", hà supplicatu à qualcunu chì passava per un tempu scuru cum'è ella hà fattu per piglià u core da u missaghju di a canzone chì puderanu passà.