Kim Kardashian hà cupertu tuttu u so corpu in purpurinu per annunzià u so novu evidenziatore
Cuntenutu
Ùn hè micca un sicretu chì Kim Kardashian hà ammaistratu l'arti di photoshoots nudi. Dunque ùn hè micca surprisa chì a stella di a realtà posanu nuda, cuperta di glitter, per prumove a so nova linea di prudutti di maquillaje KKW Beauty. (In cunnessione: Kim Kardashian è Kanye West assumenu un surrogatu per u so terzu zitellu)
A scintillante publicazione in Instagram hà coltu 2 milioni di "mi piace" in poche ore. Per arricchisce u rifacimentu più brillanti chì avemu mai vistu, a 37-annata hà sfoggiatu una coda di cavallu d'argentu - è hà fattu sapè à i so fan chì i so illuminatori è i glossi Ultralight Beams ghjunghjenu à i scaffali u mese prossimu. "Ultralight Beams highlighters & gloss lanciate u 1 di dicembre nantu à KKWBEAUTY.COM", hà dettu u post.
U so KKW Beauty Instagram hà ancu publicatu un video da ciò chì pare esse un BTS da a photoshoot cù a didascalia. (Related: Cumu applicà u Truccu Glitter)
Cum'è se e so tattiche di marketing ùn eranu micca abbastanza intelligenti, pare ch'ella hà chjamatu u so novu pruduttu dopu à u singulu 2016 di u so maritu Kanye "Ultralight Beam" da l'album. A Vita di Pablo.
I dettagli sò TBD, ma à calà da ciò chì hè nantu à Instagram, pare chì i so novi prudutti includeranu cinque lucidi per labbra brillanti dispunibili in tonalità metalliche d'argentu, oru, oru rosa, ramu è bronzu. Ogni paru serà accumpagnatu ancu da cinque polveri pigmenti brillanti coordinati.
Capu d'annu guarda qualcunu? Arricumandemu di portà questi vestiti di allenamentu metallicu per sente una stella di fitness.