Sciroppu Koide D: à chì serve è cumu piglià
Cuntenutu
- Per chì ghjè
- Cumu piglià
- 1. Adulti è zitelli di più di 12 anni
- 2. I zitelli da 6 à 12 anni
- 3. I zitelli da 2 à 6 anni
- Quale ùn deve micca aduprà
- Possibili effetti collaterali
Koide D hè una medicina in forma di sciroppu chì hà in a so cumpusizione maleate di dexchlorpheniramine è betametasone, efficace in u trattamentu di l'allergie oculare, cutanea è respiratoria.
Questu rimediu hè indicatu per i zitelli è adulti è pò esse acquistatu in farmacie, dopu a presentazione di una prescrizione.
Per chì ghjè
Koide D hè indicatu per u trattamentu aghjuntu di e seguenti malatie allergiche:
- Sistema respiratoriu, cum'è asma bronchiale severa è rinite allergica;
- Cundizioni allergii di a pelle, cum'è dermatite atopica, dermatite da cuntattu, reazzioni à a droga è malatia di u sieru;
- Disturbi allergichi di l'ochji, cum'è cheratite, irite non granulomatosi, corioretinite, iridociclite, coroidite, congiuntivite è uveite.
Amparate à identificà una reazione allergica.
Cumu piglià
A dosa deve esse determinata da u duttore perchè varia secondu u prublema da trattà, l'età di a persona è a so risposta à u trattamentu. Tuttavia, a dose raccomandata da u fabbricante hè a seguente:
1. Adulti è zitelli di più di 12 anni
A dosa iniziale raccomandata hè 5 à 10 ml, 2 à 4 volte à ghjornu, chì ùn deve micca supera i 40 ml di sciroppu in un periodu di 24 ore.
2. I zitelli da 6 à 12 anni
A dosa iniziale raccomandata hè 2,5 ml, 3 à 4 volte à ghjornu è ùn deve micca supera i 20 ml di sciroppu in un periodu di 24 ore.
3. I zitelli da 2 à 6 anni
A dosa iniziale cunsigliata hè 1,25 à 2,5 mL, 3 volte à ghjornu, è a dosa ùn deve micca supera i 10 mL di sciroppi in un periodu di 24 ore.
Koide D ùn deve esse adupratu in i zitelli di menu di 2 anni.
Quale ùn deve micca aduprà
Koide D ùn deve esse adupratu da e persone chì anu infezioni sistemiche di lieviti, in neonati pretermini è neonati, persone chì ricevenu terapia cù inibitori di monoaminoxidasi è chì sò ipersensibili à qualsiasi cumpunente di a droga o à droghe cù una cumpusizione simile.
Inoltre, sta medicina ùn deve micca esse aduprata da i diabetichi, perchè cuntene zuccaru, ancu durante a gravidanza è l'allattamentu, a menu chì ùn sia micca urdinatu da u duttore.
Possibili effetti collaterali
L'effetti secundarii più cumuni chì ponu accade cù u trattamentu Koide D sò disordini gastrointestinali, musculoskeletali, elettrolitichi, dermatologichi, neurologichi, endocrini, oftalmici, metabolichi è psichiatrici.
Inoltre, questu medicamentu pò ancu causà sonnolenza lieve à moderata, urticaria, eruzione cutanea, shock anafilattico, fotosensibilità, sudorazione eccessiva, brividi è secchezza di a bocca, nasu è gola.