Lactobacillus acidophilus: à chì serve è cumu piglià
Cuntenutu
- 1. Evite l'iniziu di diarrea
- 2. Migliurà i sintomi di l'intestinu irritabile
- 3. Rinfurzà u sistema immune
- 4. Riduce i livelli di colesterolu
- 5. Evite infezioni vaginali
- Cumu piglià Lactobacillus acidophilus
- Possibili effetti collaterali
Tù Lactobacillus acidophilus, chjamatu ancuL. acidophilus o solu acidophilus, sò un tipu di "boni" batteri, cunnisciuti cum'è probiotici, chì sò prisenti in u tractu gastrointestinale, pruteggendu a mucosa è aiutendu u corpu à digerisce l'alimentu.
Stu tipu specificu di probioticu hè cunnisciutu cum'è acidophilus perchè produce l'acidu latticu, chì hè dovutu à a degradazione di u latte da l'enzima lattasi, chì hè ancu prodotta da sti batteri.
I probiotici sò cunnisciuti per prumove a salute intestinale, aiutendu à alleviare i sintomi cum'è gas eccessivu o diarrea, per esempiu, ma ponu ancu avè altri benefici per a salute. Alcuni di i benefici più impurtanti diLactobacillus acidophilus sò:
1. Evite l'iniziu di diarrea
In a maiò parte di i casi, a diarrea nasce per via di una infezzione intestinale causata da batteri "cattivi" chì si sviluppanu nantu à u muru di l'intestinu è causanu infiammazione, causendu sgabelli sciolti è eccessu di gas. Cù u cunsumu di probiotici, cum'è acidophilus, e probabilità d'avè una infezzione intestinale diminuiscenu, perchè i batteri "boni" cuntrolanu u sviluppu di altri batteri, impedenduli di multiplicassi eccessivamente è di causà sintomi.
Cusì, i probiotici sò impurtanti soprattuttu in situazioni in cui ci hè un risicu più grande di avè diarrea, cume durante u trattamentu cù antibiotici, perchè aiutanu à rinnuvà a flora intestinale, chì hè eliminata cù l'usu di l'antibioticu. In questi casi, u probioticu deve esse pigliatu da u primu ghjornu chì l'antibioticu hè iniziatu è mantenutu per 2 à 4 settimane.
2. Migliurà i sintomi di l'intestinu irritabile
U sindromu di l'intestione irritabile provoca sintomi assai scomodi cume gas eccessivu, gonfiore addominale è dolore di panza, chì ponu esse alleviati cù l'usu di un probioticu, cume Lactobacillus acidophilus. Hè perchè quandu i livelli di "boni" batteri sò garantiti, ci hè più grande difficultà à avè un sbilanciu in a flora intestinale, cunnisciuta ancu cum'è disbiosi è chì provoca ancu gas eccessivu è dolore addominale.
Parechje persone cun un intestinu irritabile anu ancu disbiosi, chì finisce per aggravà i so sintomi. Cusì, quandu si usa un probioticu, hè pussibule trattà a disbiosi è riduce tutti i sintomi intestinali associati, in particulare a sensazione di panza gonfia è dolore addominale.
3. Rinfurzà u sistema immune
L'aumentu di "boni" batteri in l'intestinu, cum'è L. acidophilus, aiuta à attivà e cellule immunitarie, chì si trovanu di solitu vicinu à u sistema digestivu, in particulare in l'intestinu tenue. Cusì, l'usu di un probioticu pò aiutà à prevene l'emergenza di infezioni più cumuni cum'è l'influenza o u fretu, per esempiu.
Inoltre, cume migliora a salute di l'intestinu, u cunsumu di acidophilus, sembra ancu riduce l'apparizione di crisi allergiche, cume riduce i spazii trà e cellule intestinali, diminuendu e probabilità chì una sustanza allergenica sia assorbita in u sangue.
4. Riduce i livelli di colesterolu
Probiotici in generale, ma soprattuttu quelli Lactobacillus acidophilus, parenu riduce l'assorbimentu intestinale di colesterolu, chì face ancu diminuisce i so livelli di sangue. In certi casi, u cunsumu di L. acidophilus pò riduce i livelli di LDL, cunnisciutu cum'è colesterolu "cattivu", finu à 7%.
5. Evite infezioni vaginali
I batteri Acidophilus sò i batteri i più cumuni in a flora vaginale perchè producenu acidu latticu chì aiuta à cuntrullà a crescita di batteri è funghi "cattivi" chì ponu causà infezioni vaginali, cume a candidiasi, per esempiu. Cusì, u cunsumu di probiotici cun L. acidophilus pare migliurà a salute vaginale.
Inoltre, stu tipu di probioticu pò ancu esse applicatu direttamente à a vagina per riduce i sintomi di una infezzione chì hè digià presente. Per fà quessa, aprite una capsula probiotica à 1 o 2 litri d'acqua è fate un bagnu di sitz. Un'altra opzione efficace fatta in casa hè di applicà u yogurt naturale direttamente à a vagina, chì hè assai riccu in Lactobacillus acidophilus. Vede quì cumu applicà u yogurt.
Cumu piglià Lactobacillus acidophilus
L. acidophilus si pò truvà in i prudutti naturali, cum'è u yogurt è altri prudutti casgili, cum'è u furmagliu o a cagliata, per esempiu, è, dunque, u so cunsumu hè abbastanza faciule.
Tuttavia, ponu ancu esse truvati in forma di supplementi in capsule, è ponu esse associati o micca à altri probiotici. In questi casi, u so cunsumu varieghja secondu a marca, è si consiglia di leghje u fogliu di u pacchettu o l'istruzzioni nantu à l'imballu.
Tuttavia, in a maiò parte di i casi hè cunsigliatu di piglià cum'è seguitu:
- 1 à 2 capsule durante o dopu un ripastu;
Se utilizate un antibioticu, hè cunsigliatu d'aspittà almenu 2 ore dopu à piglià u medicamentu, per evità l'eliminazione di i "boni" batteri.
Possibili effetti collaterali
L'effettu secundariu principale di l'usu di un probioticu cum'è L. acidophilus hè a produzzione eccessiva di gasi intestinali. Questu hè chì, parechje volte, i supplementi cù probiotici cuntenenu ancu fructo-oligosaccharidi, chì agiscenu da cibu per i batteri, ma chì facilitanu a produzzione di gasi. Un bonu modu per alleviare l'inconfortu hè di piglià supplementi di enzimi digestivi, cum'è bromelina o papain.
L'usu di i probiotici hè assai sicuru è, dunque, ùn ci sò micca contraindicazioni, basta chì u sistema immunitariu funziona currettamente è ùn ci sia micca una malatia autoimmune grave, cum'è l'AIDS, per esempiu.