L'ultima stella di football di u liceu ... Hè una zitella!
Cuntenutu
Se Friday Night Lights ci hà amparatu qualcosa, hè chì u football in Texas hè veramente un grande affare. Allora quantu hè cool chì in u statu di Lone Star, a più grande stella di football chì tutti camminanu avà hè una zitella? Hè vera, Riley Fox, 17 anni, a tumbà cum'è a prima zitella à ghjucà à u football universitariu per u R.L. Paschal High School in Fort Worth è a prima ghjucatrice di football in distrtict in 15 anni.
È ùn hè micca solu ghjucatu cù i picciotti, ma in realtà li batte. (Scuprite questi 20 Mumenti Sportivi Icunichi cù Atleti Femminili.)
Malgradu i stereotipi di genere è di situazione, u so allenatore texanu, Matt Miracle, hà dettu ch'ellu avia solu da avèla in a so squadra dopu avè vistu a so calcia di manera consistente in i ghjoculi di campu da più di 40 iarde, aghjunghjendu ch'ella hè unu di i migliori calciatori ch'ellu abbia mai vistu. U fattu ch'ella sia una zitella ùn li fascia mancu appena.
È ùn pare mancu in fase Fox. "Da quandu era chjuca, mi piacia sempre à ghjucà à u football", hà dettu à CBS. "Eiu sempre statu un maschju, allora mi vuleria sempre andà à ghjucà cù i masci. È ùn vuleria micca ghjucà cù e femine."
Fox ùn hè micca l'unica ragazza chì vive u sognu. (Ciò chì duvete sapè di Jen Welter, u più novu allenatore di a NFL.) Ancu se ùn ne sentemu micca parlà assai, a Federazione Naziunale di l'Associazioni di u Liceu di u Statu riporta chì ci sò più di 1.600 ragazze chì ghjucanu à e squadre di football di u liceu in u US-chì include quarterbacks, linebackers, è finisce ancu. Fox si unisce à un gruppu sempre chjucu ma maladettu impressiunante, cumprese questi atleti stellari:
- Mary KAte Smith, chì, in u 2014, hà fattu i tituli per principià in a squadra di football di varsity durante u so ghjocu di ritornu è dopu esse stata incurunata regina di ritornu. È s'è qualchissia li dicia ch'ella ghjoca cum'è una zitella, avia una replica pronta : "A pigliu cum'è un cumplimentu!"
- Erin DiMeglio, chì hà ghjucatu quarterback per a so squadra di varsity è hà fattu un passu miraculu in u so primu ghjocu in 2012 chì non solu hà permessu à a so squadra di vince, ma hà ancu fattu a storia chì era a prima donna femminile QB in a storia di u football di u liceu di u sudu di a Florida.
- Lisa Spangler, chì hà guadagnatu un postu cum'è linebacker iniziale in a so squadra di u liceu di Washington in 2011. "Ùn aghju mai aspettatu chì una zitella sia u mo linebacker mediu, ma u mo travagliu hè di ottene u megliu 11 in u campu, è ella hè una di u mo megliu ", hà dettu u so coach, Eric Ollikainen.
È per e persone preoccupate per a sicurezza, cunsiderate questu: Mentre u football hè unu di i sporti più periculosi di u liceu, cù 1,96 feriti per 100.000 ghjucatori, i cheerleading anu un peghju record di ferite cù 2,68 feriti per 100 000 cuncurrenti. Iè, site più sicuru à ghjucà nantu à a griglia chè à rallegrà accantu. (Micca chì dicemu chì cheerleading hè male; in fattu, hè un sport seriu è vulemu chì l'atleti chì u facenu avè più ricunniscenza per u so talentu).
À a fine, tuttu ciò chì mette in ballu più ragazze chì facenu sport à qualunque livellu hè una bona cosa in i nostri libri di ghjocu è speremu di vede più ragazze calci nantu à u campu!