Stu Life Coach hà creatu un Kit di Benessere per i travagliadori di prima linea COVID-19
Cuntenutu
Quandu a mamma di Troia Butcher, Katie hè stata ammessa à l'uspidale per un prublema di salute chì ùn hè micca legatu à u COVID in nuvembre di u 2020, ùn hà pussutu ùn rimarcà a cura è l'attenzione chì Katie hà datu micca solu da e so infermiere ma tuttu i travagliadori di l'uspidale cù quale hè stata in cuntattu. "U persunale di l'uspidale, micca solu e so infirmiere, ma u serviziu di l'alimentu è l'urdinatu, anu pigliatu una cura straordinaria, ancu quandu i casi COVID in a nostra cità sò cresciuti", dice Troia, autore, oratore è coach di vita, Shscimmia. "Dopu aghju amparatu chì u nostru ospedale avia una surghjente di novi casi COVID [in quellu tempu], è u persunale di l'uspidale travagliava diligentemente per curà tutti i so pazienti".
Fortunatamente, Troia dice chì a so mamma hè venuta da casa è chì va bè. Ma a cura chì a so mamma hà ricevutu à l'uspidale "stà cun" Troia, sparte. Una sera dopu avè lasciatu a casa di i so parenti, Troia dice ch'ella si hè ritrovata cunsumata di gratitudine per i travagliadori essenziali chì si sò occupati di a so mamma, è di u desideriu di rende qualcosa. "Quale hè chì guarisce i nostri guaritori?" hà pensatu. (Assuciatu: 10 Travagliadori Essenziali Neri Spartenu Cumu Praticanu l'Autocura Durante a Pandemia)
Ispirata da a so gratitudine, Troia hà criatu "l'Initiative d'Apprezzazione" cum'è un modu per ella è a so cumunità di ringrazià quelli chì risicate a so salute è a so vita ogni ghjornu in roli essenziali. "Hè cum'è per dì:" Videmu è apprezzemu u vostru impegnu à a nostra cumunità in questu tempu senza precedente ", spiega Troia.
In parte di l'iniziativa, Troia hà criatu un "Kit di guarigione" chì include un ghjurnale, un cuscinu è un tumbler - articuli di ogni ghjornu chì sò destinati à incuragisce i travagliadori essenziali, in particulare quelli in prima linea chì curanu i pazienti COVID, à "pausa in". l'immensa corsa quotidiana" di i so travaglii, spiega Troia. "Travagliavanu senza cura per curà i nostri cari chì anu COVID è quelli chì ùn anu micca", spiega ella. "Anu u stress aghjuntu di pruvà à prutege i so pazienti, elli stessi, i so cumpagni di travagliu, è mantene a so famiglia sicura. Sò travagliendu senza stop. U Healing Kit li permette di liberà u stress di u so ghjornu, dice Troia, s'ellu ci vole à scrive i so pinsamenti è i so sentimenti in u ghjurnale, stringhje è punch u cuscinu dopu un intensu turnu di travagliu, o simpricimenti pause à mezu à u ghjornu. per una rottura d'acqua attenta cù u so tumbler. (Assuciatu: Perchè Ghjurnale Hè u Rituali di a Mattina Ùn puderia Mai rinunzià)
Cù l'aiutu di i vuluntarii in a so cumunità, Troia dice chì hà creatu è donatu questi Kit di Guarigione durante a pandemia. Durante l'osservazione di l'anniversariu di Martin Luther King Jr. in ghjennaghju, per esempiu, Troia dice chì ella è a so squadra di vuluntarii - l '"Anghjuli di a Comunità", cum'è ella li chjama - anu donatu circa 100 kit à cliniche è infermieri.
Avà, Troia dice chì ella è a so squadra pianificanu e so prossime volte di donazioni, cù u scopu di regalà almenu 100 000 Kit di Guarigione à i travagliadori di prima linea è essenziali da settembre 2021. "Vivimu in tempi senza precedente, è avà più chè mai, avemu bisognu di sustene l'uni l'altri ", dice Troia. "L'Iniziativa di Apprezzamentu hè u nostru modu di fà sapè à l'altri chì simu più forti inseme." (Assuciatu: Cume Cope with COVID-19 Stress As a Essential Worker)
Se vulete sustene l'Iniziativa di Apprezzamentu, assicuratevi di visità u situ web di Troia, induve pudete donà direttamente à l'iniziativa è rigalu un Kit di Guarigione à un travagliadore essenziale in a vostra propria cumunità.