Cumu Vivere è Date cun Herpes
Cuntenutu
- Cosa da fà quandu avete diagnosticatu l'herpes
- Chì sò i primi passi chì duvete fà dopu u vostru diagnosticu?
- Cunsiglii per dì à un cumpagnu sessuale chì avete l'herpes
- Mandate u missaghju prima di fà sessu
- Focus nantu à u to cumpagnu
- Sceglite a vostra lingua cun prudenza
- Esse direttu ma pusitivu quandu intruduce u tema
- Attenti à a so risposta
- Spiega perchè a salute sessuale hè impurtante per voi
- Cunsiglii per appuntamentu cù l'herpes
- Esse disposti à cumunicà
- Ùn àbbia paura di diventà intimamente emotivamente
- Cunsiglii per una intimità sicura
- Ricunnosce chì ci hè sempre un risicu
- Cunsiderate medicazione
- Cunnosce u modu currettu per aduprà un preservativu
- Gestite u vostru stress
Se avete statu recentemente diagnosticatu cun HSV-1 o HSV-2 (herpes genitale), pudete sentite confusi, spaventati, è forse arrabbiati.
Tuttavia, e duie razze di u virus sò assai cumuni. In fatti, si stima chì più di l'età di 14 à 49 anni anu un herpes genitale.
Cosa da fà quandu avete diagnosticatu l'herpes
Pò esse scioccante di sente a parolla "herpes" in l'uffiziu di u duttore. Sè vo site chjappu fora di guardia o sbulicatu, pudete micca registrà ciò chì u vostru duttore medicale vi dice, dice u duttore Navya Mysore, duttore di famiglia è primariu.
Mysore dice chì l'herpes genitale pò esse causatu da HSV-1 (virus herpes simplex) o HSV-2. "HSV-1 hè più comunemente ligatu à l'herpes labiale, chì una grande quantità di a pupulazione hà. Tuttavia, HSV-1 pò ancu esse u virus chì provoca l'herpes genitale (per via di u sessu orale) è HSV-2 pò esse u virus chì vi dà l'herpes labiale ", dice.
Mentre site à l'uffiziu di u duttore, ùn abbiate paura di dumandà tutte e dumande chì pudete avè, è assicuratevi di dumandà chiarimenti se ùn capite micca qualcosa.
Chì sò i primi passi chì duvete fà dopu u vostru diagnosticu?
Unu di i primi passi chì a maiò parte di a ghjente face dopu un diagnosticu hè di dumandà nantu à e opzioni di trattamentu. Mentre, l'espertu di salute sessuale Dr.Bobby Lazzara dice chì pudete gestisce abbastanza per riduce u numeru di focolai è minimizà u risicu di trasmissione à futuri partenarii sessuali.
Dice chì a prevenzione di u focu d'herpes pò implicà piglià una medicazione antivirale una volta o duie volte à ghjornu, è u trattamentu di focolai attivi implica trattamentu topicu, un medicamentu antivirale, è à volte un antidolorificu. "U mantenimentu di un pianu di medicazione consistente hè chiave per gestisce cù successu l'herpes è prevene i focolai attivi", spiega.
Postu chì sta nutizia pò vene cum'è un colpu, pò esse difficiule per trattà tutte l'infurmazioni di diagnosticu è di trattamentu in un appuntamentu. Hè per quessa chì Mysore suggerisce sempre di avè una visita di seguitu dopu u diagnosticu iniziale per vede cumu qualcunu face. "Pò esse duramente emotivamente è hè impurtante chì e persone anu un sistema di supportu intornu à elli per aiutallu à affruntà è capisce ciò chì sò i prossimi passi", aghjusta.
Trà i vostri appuntamenti, create un elencu di dumande chì avete nantu à u vostru diagnosticu. Cusì ùn vi scurdarete di nunda.
Cunsiglii per dì à un cumpagnu sessuale chì avete l'herpes
Una volta chì avete un pianu di trattamentu, i prossimi passi richiedenu di piglià alcune decisioni difficili nantu à a vostra vita persunale è e persone chì site intimi. Eccu uni pochi di cunsiglii per aiutà à dì à un cumpagnu sessuale chì avete l'herpes.
Mandate u missaghju prima di fà sessu
A conversazione deve accadere prima di fà sessu è speremu micca in u calore di u mumentu. Alexandra Harbushka, fundatrice di Life With Herpes è portavoce di Meet People With Herpes, dice chì un ottimu modu per guidà cù u sughjettu hè di parlà di a salute sessuale di e duie parti, è insistendu chì tramindui sia testatu.
Focus nantu à u to cumpagnu
Quandu dite à i vostri partenarii, Harbushka dice chì avete bisognu di creà a conversazione intornu à i so bisogni. Anu da avè dumande per voi in quantu à a so salute è voleranu sapè cumu si ponu evità di cuntrae u virus.
Sceglite a vostra lingua cun prudenza
Mysore spessu suggerisce chì i so pazienti evitanu di dì "Aghju l'herpes", è invece pruvate qualcosa cum'è "Aghju u virus di l'herpes". Ella dice chì questu serà più chjaru postu chì ùn avete micca sempre un focu.
Esse direttu ma pusitivu quandu intruduce u tema
Harbushka ricumanda di cumincià cù qualcosa cusì: "Mi piace induve hè a nostra relazione, è ùn sò micca sicuru induve si dirige, ma sò eccitatu per andà in questu viaghju cun voi. Mi piacerebbe fà u passu è dorme / fà sessu (inserisci qualunque parola sia comoda per voi), ma trovu impurtante di parlà prima di a nostra salute sessuale ".
Attenti à a so risposta
Una volta chì spartite queste informazioni cù u vostru cumpagnu, hè criticu chì vedite cumu rispondenu è ascultanu ciò chì dicenu.
Spiega perchè a salute sessuale hè impurtante per voi
Dopu questu, dice Harbushka, hè un bellu momentu per divulgà a vostra salute sessuale, chì includerebbe l'herpes. Raccomandemu à tutti dui di esse testati.
Cunsiglii per appuntamentu cù l'herpes
Avè u virus di l'herpes ùn significa micca chì a vostra vita di appuntamentu sia finita. Ùn ci hè nisuna ragione per chì ùn pudete micca cuntinuà à scuntrà è incuntrà a ghjente, basta chì sia dispostu à esse aperti è onesti cun elli in quantu à u vostru diagnosticu. Eccu alcuni consiglii per appuntamentu cù l'herpes.
Esse disposti à cumunicà
Un diagnosticu d'herpes ùn significa micca a fine di u vostru sessu o di a vostra vita di amicizia ", dice Lazzara. Ma richiede qualchì mantenimentu è cumunicazione rispunsevuli cù i vostri cumpagni sessuali è u vostru duttore.
Ùn àbbia paura di diventà intimamente emotivamente
Una conversazione aperta è onesta nantu à u vostru diagnosticu pò richiede intimità emotiva chì pò esse spaventosa di avè in una nova relazione. Harbushka dice di rilassassi è di capì chì pò esse sexy di cumunicà cù u to cumpagnu nantu à u sessu è altri temi intimi impurtanti.
Cunsiglii per una intimità sicura
Cù l'infurmazioni ghjuste è una prutezzione adatta, pudete sempre gode di una relazione sessuale sana. Eccu alcuni consiglii per aiutà voi è u vostru cumpagnu à stà sicuru durante u sessu.
Ricunnosce chì ci hè sempre un risicu
Ancu se a maiò parte di a ghjente sparghje u virus solu per un brevi periodu di tempu, Mysore dice chì ùn pudete micca eliminà cumplettamente u risicu. Hè per quessa ch'ella dice chì avete bisognu di aduprà a prutezzione 100 per centu di u tempu cù novi partenarii.
Cunsiderate medicazione
Assumisce un antivirale ogni ghjornu pò aiutà à suppressione u virus è ancu u spargimentu asintomaticu, dice Harbushka. Unu hà trovu chì piglià un antivirali ogni ghjornu pò riduce a trasmissione. Sta strategia ùn hè micca adatta per tutti, ma pò esse ragiunevule per alcune persone cun herpes genitale.
Cunnosce u modu currettu per aduprà un preservativu
Lazzara sottolinea l'importanza di un usu cunservativu è currettu di u preservativu, chì pò furnisce una prutezzione significativa contra a diffusione di l'herpes. Inoltre, evitendu l'interazzione sessuale mentre sperimentate un focu d'herpes attivu minimizerà ancu u risicu di trasmissione. Leghjite a nostra guida per cunsiglii adatti nantu à cumu aduprà preservativi fora è interni.
Gestite u vostru stress
Infine, u stress innesca spessu un novu focu d'herpes, dunque Mysore suggerisce di avè una bona capacità di gestione di u stress è di campà un stile di vita sanu, chì pò aiutà in futuri focolai è dunque diminuire a possibilità di trasmissione.