Autore: Laura McKinney
Data Di Creazione: 7 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 18 Nuvembre 2024
Anonim
A pelle Lockdown hè una cosa. Eccu Cumu trattà cun ella - Salute
A pelle Lockdown hè una cosa. Eccu Cumu trattà cun ella - Salute

Cuntenutu

E nostre rutine d'ogni ghjornu sò cambiate drasticamente. Ùn hè micca surprisa chì a nostra pelle a senti dinò.

Quandu pensu à a relazione chì aghju cù a mo pelle, hè stata, à u megliu, rocciosa.

Mi sò statu diagnosticatu di acne severu in a mo adolescenza, è e sedie in finta pelle di una sala d'attesa di l'uffiziu di dermatologia sò diventate una seconda casa. Aspettaraghju cun pazienza un antru duttore chì mi suggerissi di "sperà cresce da ellu". A mo fiducia (è a pelle) era in tatters.

Eppuru, quandu aghju toccu a mità di 20 anni, aghju cresce da ellu.

A mo pelle hà cuminciatu à cambià è, malgradu e cicatrici rivelatrici, puderia dì à pocu pressu chì eru cuntentu di a mo carnagione. Chì hè per quessa ch'e sò statu cusì surpresu da a so recente decadenza.

Sicuramente, aghju ragiunatu, senza truccu è l'inquinamentu cutidianu di un viaghju, a mo pelle duveria prosperà?


Tuttavia, pare chì ùn sia micca solu per trattà di "pelle lockdown".

Per furtuna, u dermatistu è infermiera cusmetica Louise Walsh, cunnisciuta cum'è L'infermiera di a pelle, è u blogger è fotografu di cura di a pelle Emma Hoareau sò à a manu per spiegà perchè a nostra pelle si sente un pocu infelice avà.

Chì causa i cambiamenti di a pelle?

Cunsidirendu chì e nostre rutine d'ogni ghjornu sò drasticamente cambiate, ùn hè micca una surpresa chì a nostra pelle senti dinò l'effetti. Walsh spiega chì ci sò parechje ragioni per chì stu cambiamentu colpisce duramente a nostra pelle.

A pelle stressata

In l'opinione di Walsh, l'ansietà hè un grande fattore. "Parechji di noi avemu avutu a sensazione di u stress di sta situazione, è e nostre preoccupazioni ponu effettivamente piglià un pesu fisicu nantu à a nostra pelle", dice.

"Quandu ci simu stressati, producemu l'hormone cortisol, chì provoca infiammazione è eccessiva produzione di oliu, chì, à u so turnu, ci face scoppà", spiega Walsh.

L'effetti secundarii di u stress, cum'è a mancanza di sonnu, l'appetitu ridottu, è uni pochi di bichjerini di vinu di solitu, sò ancu culpevuli di u ritornu di e macchie.


Per tene u stress à distanza, pruvate alcune tecniche di rilassamentu per truvà calma.

Addiu, rutina

Un cambiamentu drasticu in a rutina cum'è quellu chì stamu sperimentendu hè abbastanza per inizià un cambiamentu in a nostra pelle. I nostri corpi aspettanu una cosa è ne uttenenu un'altra interamente.

Pudete ritruvà u vostru ritimu in traccia truvendu a nova nurmalità in u vostru ghjornu à ghjornu.

S'ellu si tratta di manghjà i pasti in listessu tempu, di fà spassighjate, o di bluccà l'ore di travagliu, strutturà a vostra ghjurnata pò fà una grande differenza.

Pò esse abituatu à svegliarsi tutti i ghjorni, à dusciassi è à vestiti, ma avà ti trovi in ​​pigiama dapoi chì hà iniziatu u chjosu.

Fà chì e cose sianu più "nurmali" vestendusi per a ghjurnata, ancu se ùn anderete in ogni locu, pò aiutà à sente chì i ghjorni ùn sanguinanu micca inseme.

Mancu u sole

A vostra pelle pò ancu esse aduprata à u sole. Hè impurtante di cuntinuà à passà u tempu fora, ancu s'ellu hè solu una spassighjata intornu à u bloccu.

Basta à ramintà chì l'esposizione à u sole hè sempre un prublema.


"Cum'è un dermatologu à tempu partiale per u NHS (u Serviziu Naziunale di Salute di u Regnu Unitu), vedu parechje persone chì soffrenu di cancheru di a pelle", dice Walsh. «Ùn possu micca sottolineà l'impurtanza di portà crema solare o una crema idratante cù un SPF integratu ogni ghjornu. I raggi UV ponu sempre attraversà e nostre finestre, dunque hè veramente impurtante chì continuemu à fà questu ".

Walsh mette in risaltu ancu l'impurtanza di a vitamina D.

«Hè veramente impurtante per guasi tutti l'aspetti di a nostra pelle. Da aiutà u sviluppu di e cellule à riduce l'infiammazione, se ùn pudemu micca esce da a manera di prima, a nostra pelle si senterà un pocu infelice ", dice.

I supplementi di vitamina D ponu aiutà?

"Certamente ùn causeranu micca male. È, sè ùn avete micca accessu à u spaziu esternu, vale a pena di piglià ", cunsiglia Walsh.

Assicuratevi di cunsiderà a sicurezza di qualsiasi supplementi chì pigliate. Fate à u vostru duttore nantu à a dosa curretta è l'interazzione pussibule. Pudete ancu uttene a vostra vitamina D da alimenti cum'è salmone, tuorli d'ovi, è funghi.

Chì ne pudemu fà?

Pigliate una ghjurnata di spa

"Hè assai faciule di dì" riduce i vostri livelli di stress ", ma assai più difficiule da fà in pratica", dice Walsh. "Tuttavia, fà eserciziu ogni ghjornu pò veramente aiutà à ossigene a pelle è alzà u nostru umore."

Hoareau accetta. "Hè un momentu veramente bonu per incorpore massaggi facciali in i nostri regimi di cura di a pelle, perchè pò aiutà cù a circulazione. U vostru corpu ùn pò micca sbarrazzassi di e tossine s'ellu ùn circula micca bè, ciò chì pò purtà à più sblocchi ", dice.

Amparà u massaggio facciale hè un modu semplice, DIY per aiutà u vostru corpu è mente à rilassassi. Pudete ancu aduprà un rullo di giada per qualchì TLC in più.

Lascialu scurrà

Sia Hoareau sia Walsh accettanu chì l'idratazione ghjoca una parte in a salute di a vostra pelle.

Ancu quandu i scaffali di e butteghe di a buttrega sò scarse, pudemu assicurà chì averemu abbastanza acqua. L'acqua aiuta à spulà e tossine è mantene i nostri muvimenti intestinali regulari.

Lubrica ancu e articulazioni, regule a temperatura di u corpu, è aiuta à l'assorbimentu di nutrienti.

Mantene simplice

Eiu, cum'è parechji altri, sò andatu un pocu più aggressivu di l'usu in termini di una rutina di cura di a pelle. Aghju campatu attraversu almenu quattru maschere facciali à a settimana, supponendu chì questu migliurassi rapidamente a mo pelle.

Ma Walsh spiega: «Usà troppu prudutti pò esse parte di u prublema! Dicu à i mo clienti di mantene e cose semplici avà. Bastone cù maschere di fogli idratanti facili da usà, detergente, è duscia ogni ghjornu. Ma, sopratuttu, stà luntanu da e cattivi abitudini di a pelle, cum'è a spulatura, a cugliera è a spremuta di i sbocchi ".

Infine, Walsh aghjusta: "Questu ùn durerà micca per sempre, è ci vole à dà à a nostra pelle un pocu di pazienza. Si stallerà una volta truvatu in una nova rutina ".

Dopu à a nostra chjachjarata, aghju decisu di mette a mo terza maschera facciale di a ghjurnata è di lascià solu a mo pelle. Cù questu cunsigliu, pruvaraghju à riunisce un pocu di più pazienza - è trattà a mo pelle cù a gentilezza chì pruvemu tutti di mustrà si.

Charlotte Moore hè scrittore freelance è assistente di redattore di Restless Magazine. Si basa in Manchester, Inghilterra.

Populari Nantu À U Situ

8 modi senza perdita di pesu

8 modi senza perdita di pesu

Cun iglii per a perdita di pe u enza forzu includenu cambiamenti di abitudini in ca a è in u upermercatu, è attività fi ica regulare.Hè impurtante di ricurdà chì per perd...
Cosa hè utru bicornu, sintomi è trattamentu

Cosa hè utru bicornu, sintomi è trattamentu

L'utru bicornuatu hè una alterazione congenita, in cui l'utru hà una forma anormale per via di a pre enza di una membrana, chì divide l'utru in metà, parzialmente o cum...