Aumenta a pressione sanguigna bassa naturalmente attraversu a dieta
Cuntenutu
- Cosa hè a pressione bassa?
- Chì manghjà
- Cunsiglii per evità a pressione bassa
- Pressione sanguigna bassa è gravidanza
- U fondu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Cosa hè a pressione bassa?
A pressione bassa, chjamata ancu ipotensione, significa cose diverse per diverse persone.
Una lettura nurmale di pressione sanguigna hè tipicamente trà 90/60 è 120/80 millimetri di mercuriu (mm Hg), ma i numeri fora di sta gamma ponu sempre esse OK.
Una lettura sana di pressione sanguigna per u vostru corpu si basa nantu à u vostru:
- storia medica
- età
- cundizione generale
U vostru duttore pò diagnosticà cun pressione sanguigna bassa se a vostra lettura hè inferiore a 90/60 mm Hg è avete altri sintomi, tra cui:
- visione sfocata
- cunfusione o prublemi di cuncentrazione
- vertigini
- svenimentu
- stupore di luce
- nausea o vomitu
- debbulezza
Cercate assistenza medica immediata sè avete:
- un pulse rapidu
- respiru pocu fondu
- pelle freta o chjesa
Questi sintomi ponu indicà shock, chì hè una emergenza medica.
A pressione bassa hè una serie di cause, cumprese:
- cambiamentu bruscu di pusizione
- anemia
- disordini di u sistema nervosu autonomicu
- disidratazione
- dieta
- manghjendu un grande pastu
- disordini endocrini
- reazione allergica estrema (anafilassi)
- perdita di sangue estrema
- attaccu di core o malatie cardiache
- bassu zuccaru in sangue
- certi medicazione
- gravidanza
- infezzione severa
- stress
- cundizione di tiroide
- eserciziu vigoru
- malatie neurologiche cum'è Parkinson
Chì manghjà
Manghjà certi tipi di alimenti pò aiutà à alzà a pressione sanguigna. Monitorate i vostri sintomi è misurate regolarmente a vostra pressione sanguigna per vede ciò chì funziona. Pruvate à cunsumà:
- Più fluidi. A disidratazione diminuisce u voluminu di sangue, pruvucendu a pressione sanguigna à calà. Stà idratatu hè particularmente impurtante quandu si esercita.
- Alimenti ricchi di vitamina B-12. Troppu poca vitamina B-12 pò purtà à un certu tipu d'anemia, chì pò causà pressione bassa è fatica. L'alimenti ricchi di B-12 includenu ova, cereali furtificati, carni d'animali è levitu nutrizionale.
- Alimenti ricchi di folati. Troppu pocu folatu pò ancu cuntribuisce à l'anemia. Esempii di alimenti ricchi in folati includenu asparagi, fasgioli, lenticchie, agrumi, verdi frondosi, ova è fegatu.
- Salt. L'alimenti salati ponu aumentà a pressione sanguigna. Pruvate à manghjà suppa in scatula, pesciu affumicatu, casgiu, articuli marinati, è alivi.
- Caffeina. U caffè è u tè caffeinatu ponu spuntà temporaneamente a pressione sanguigna stimulendu u sistema cardiovascolare è aumentendu a frequenza cardiaca.
Cunsiglii per evità a pressione bassa
Parlate cù u vostru duttore sanitariu o un dietista nantu à l'alimenti sani da includere in a vostra lista di shopping. Ci hè modi per mudificà i cumpurtamenti quotidiani chì ponu aiutà ancu.
Se suspettate chì pudete avè anemia, assicuratevi di visità u vostru duttore sanitariu per esaminà per identificà u tippu di anemia è e migliori opzioni di trattamentu.
Eccu alcuni altri cambiamenti chì pudete fà in a vostra dieta per aiutà à aumentà a vostra pressione sanguigna:
- Manghjate picculi pasti più spessu. I grandi pasti ponu causà gocce più drammatiche di pressione sanguigna, chì u vostru corpu funziona più duru per digerisce i pasti più grandi.
- Bei più acqua è limite l'alcool. A disidratazione riduce a pressione sanguigna.
Oltre à alterà a vostra dieta, pudete ancu esse in gradu di alzà a vostra pressione sanguigna fendu questi cambiamenti di stile di vita:
- Se esercitate fora in calore estremu, fate pause frequenti è assicuratevi di aumentà i sforzi di idratazione.
- Evitendu di passà una longa quantità di tempu in saune, vasche calde è bagni di vapore chì ponu causà disidratazione.
- Cambia a pusizione di u corpu (cum'è stà in piedi) pianu.
- Evite u restu di u lettu prolongatu.
- Purtate calze di compressione, chì aiutanu u sangue à ritruvà si in altu da e gambe è i pedi. Pudete cumprà in ligna.
Pressione sanguigna bassa è gravidanza
Una calata di a pressione sanguigna hè cumuna durante e prime 24 settimane di gravidanza. U sistema circulatori cumincia à espansione, è i cambiamenti ormonali causanu a dilatazione di i vostri vini sanguini.
Se avete sintomi di pressione sanguigna bassa, lasciate sapè à u vostru OB-GYN. Puderete bisognu di pagà più attenzione à a vostra idratazione durante stu tempu.
A pressione sanguigna bassa ligata à a gravidanza di solitu si ne và più tardi in a gravidanza o pocu dopu a nascita.
Hè impurtante d'avè verificatu è cuntrullatu a vostra pressione sanguigna durante a gravidanza per eliminà tutte e cause sottostanti per quessa, cum'è l'anemia o una gravidanza ectopica.
Parlate cù u vostru duttore sanitariu nantu à u vostru livellu generale di attività è abitudini dietetiche per determinà chì cambiamenti, se ci sò, duvete fà.
U fondu
Parechje cundizioni mediche, età, è medicazione ponu influenzà a pressione sanguigna. Travagliate cù u vostru duttore sanitariu per assicurassi chì u vostru livellu di pressione sanguigna sia sanu per voi.
Manghjà certi alimenti pò ancu influenzà i livelli di pressione sanguigna.
Sè vo circate di alzà a vostra pressione sanguigna per mezu di a dieta, hè impurtante cuntrollà cun un prufessore sanitariu o dietista per assicurassi chì soddisfatti i vostri bisogni nutrizionali.