Autore: Florence Bailey
Data Di Creazione: 19 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
Aghju Spartutu A mo Formazione di Maratona nantu à e Social Media è aghju ricevutu più Supportu di ciò chì aghju mai aspettatu - Vita Di Vita
Aghju Spartutu A mo Formazione di Maratona nantu à e Social Media è aghju ricevutu più Supportu di ciò chì aghju mai aspettatu - Vita Di Vita

Cuntenutu

Tutti utilizanu e social media per scopi diversi. Per alcuni, hè un modu divertente per sparte e foto di gatti cù l'amichi è a famiglia. Per altri, hè literalmente cumu si guadagnanu a vita. Per mè, hè una piattaforma per aiutà à fà cresce a mo attività cum'è ghjurnalista di fitness freelance è podcaster, oltre à impegnassi cù u mo publicu.Quandu aghju registratu per a Maratona di Chicago durante l'estiu, ùn ci era micca dubbitu in a mo mente: Questu seria grande per l'alimentazione.

Verificate mi regolarmente nantu à Instagram, è mi vedrete fà tutte e cose - da ligà e mo scarpe prima di una corsa mattutina finu à intervistà l'invitati per u mo spettaculu Ostaculu. Verificu di tantu in tantu cù a storia standard di "parlà à a camera" di amore-odiu-odiu, di frustrazioni di carriera, è postu foto di i mo migliori tentativi d'atleti.

U mo feed suciale ùn hè micca cresciutu di notte, ma hà custruitu rapidamente (ish). Torna in Dicembre 2016 cù seguitori sottu 4K, mi ricordu chjaramente di sente cume qualsiasi altra persona chì utilizza a piattaforma. Avà aghju circa 14.5K seguitori chì sò cunnessu constantemente, chì sò venuti à u mo modu 100 per centu organicamente. Ùn sò micca à u livellu di Jen Widerstrom (288.5K) o Iskra Lawrence (4.5 milioni). Ma-bè, hè qualcosa. Sò sempre à a caccia d'uppurtunità di sparte u mo viaghju cù i mo seguitori in modi autentichi è a mo furmazione di Maratona di Chicago mi sentia cum'è a misura perfetta.


Saria a mo ottava corsa 26.2, è sta volta mi sentia diversu da u passatu - appartenente à tuttu l'aspettu suciale. Questa volta, mi sentia veramente chì avessi un publicu impegnatu per u viaghju. Aghju realizatu prima chì, più cà ogni altra cosa, essendu sinceru nantu à a mo preparazione di u ghjornu di a corsa - cumpresi i boni è i cattivi - m'hà prisentatu l'uppurtunità di aiutà l'altri. Per dà forza à qualcunu, in un locu per lacci è apparisce. (Relativu: U Nutrizionista di Shalane Flanagan sparte i so cunsiglii per l'alimentazione sana)

Si sentia cum'è una rispunsabilità, quasi. In i ghjorni chì riceve 20 messagi diffirenti chì dumandanu cunsiglii di corsa, mi ricordu chì una volta avaria uccisu per qualchissia chì hà capitu ciò chì passava quandu era ghjustu principiatu in u sport. Prima di ritruvà in u 2008, mi ricordu di sentu veramente solu. Aghju travagliatu assai per perdiri pesu è ùn m'identifie micca cù altri corridori chì cunnosci. In più, eru circundatu da l'imaghjini di ciò chì pensu "un corridore paria" - chì tutti eranu assai più in forma è più veloci di mè. (Relativu: Questa donna hà passatu anni à crede ch'ella ùn "semblava" micca à un atleta, dopu hà sfracciatu un Ironman)


Hè cun questu in mente chì aghju vulsutu sparte un sguardu super reale è di sperenza relatabile in a mo furmazione di maratona. Era drenante à volte? Di sicuru. Ma in i ghjorni chì ùn vulia micca publicà, e stesse persone mi mantenenu andatu è mi facianu sente chì era impurtante esse 100 per centu onestu di ciò chì era veramente accadendu durante u ciclu di furmazione. È per quessa, sò grata.

U bonu è u male di a Responsabilità di i Social Media

IG hè chjamatu "highlight reel" per una ragione. Hè veramente faciule di sparte e vittorie, nò ? Per mè, mentre u ciclu di furmazione cresce, i mo W sò venuti in forma di chilometri più veloci. Era eccitante di sparte i mo ghjorni di travagliu di rapidità - quandu mi sentu diventà più forte - è più veloce - senza avè l'impressione di cullassi dopu. Queste realizazioni sò state spessu incontrate cù celebrazioni da i mo seguaci, seguitate cù ciò chì si sentenu cum'è decine di messaghji di cumu, anch'elli, puderanu piglià u ritmu. Di novu, qualchì volta schiacciante-ma eru più cà felice d'aiutà in qualunque modu pudessi.


Ma dopu, cum'è previstu, ci eranu i ghjorni micca cusì impressionanti. U fiascu hè abbastanza duru, nò? Fallisce publicamente hè spaventosu. Esse trasparenti in i ghjorni chì si sentia terribili era difficiule. Ma esse apertu indipendentemente era veramente impurtante per mè - Sapia chì vulia esse u tipu di persona chì si prisentava nantu à e social media è esse onestu cù i stranieri nantu à e cose in a mo vita chì ùn andavanu micca secondu u pianu. (Assuciatu: Cumu furmà per una Mezza Maratona per Principianti, Plus, un Pianu di 12 Settimane)

Ci sò stati i corsi umidi à a fine di l'estiu chì m'hà fattu sentu cum'è una lumaca è dubbitu s'ellu era ancu semi-decentu à u sport. Ma ci era ancu a matina ch'e surtissi per corra è in cinque minuti, andaraghju à u mo appartamentu. A più notevuli hè stata a 20-miler induve e roti sò cascati interamente. À u chilometru 18, mi sò pusatu è singhjuzzatu nantu à un scagnu di un furesteru in u Upper West Side, mi sentu cusì solu è cum'è un fiascu. Quandu aghju finitu è ​​u mo Garmin hà lettu u grande 2-0, aghju pusatu nantu à u bancu, vicinu à mè. Dopu avè finitu, aghju messu in ballu una sorta di "omu, chì hà veramente succhiatu", storia IG, è poi aghju procedutu à hibernà (da i social media quantunque) per e prossime 24 ore.

Quandu sò vultatu à u mo alimentu, ci eranu. U mo fantasticu sistema di supportu chì m'incuraghjenu per mezu di missaghji è risposte. Aghju capitu prestu chì sta cumunità mi vulia vede à u mo bonu è à u mo micca cusì grande. Ùn importavanu micca se avessi assolutamente vincutu à a vita ogni ghjornu. Piuttostu, anu apprezzatu chì eru dispostu à esse anticipatu ancu nantu à e cose male.

S'ellu ci hè una cosa chì aghju amparatu in l'ultimi anni, hè chì in ogni tipu di fallimentu - ci hè una lezione. Allora, a settimana dopu per u mo finale longu, aghju prumessu à mè stessu chì ùn averia micca un'altra corsa terribile. Vuliu mette in modu per u più successu pussibule. Aghju messu tuttu fora a notte prima è sò andatu à dorme prestu. Venite a matina, aghju fattu a mo preparazione normale - è prima di marchjà fora di a porta mentre u sole era ghjuntu, hà supplicatu à i mo seguitori per DM mi cun una frase o duie nantu à ciò chì li mantene quandu e cose si sentenu duru.

Quella corsa hè stata u più vicinu à u perfettu pussibule. U tempu era bellu. È circa ogni minutu o dui, aghju avutu un messagiu - per u più da e persone chì ùn cunniscia micca - cù parolle di motivazione. Mi sentu sustenutu. Abbracciatu. È quandu u mo Garmin hà fattu 22, mi sentu prontu per u 13 d'ottobre.

I Ghjorni Davanti à a Linea di Partenza

Cum'è qualchissia chì ùn hà mai celebratu una grande tappa di a vita adulta cum'è un ingaghjamentu o un matrimoniu o un zitellu, a corsa di una maratona hè vicinu à mè. In i ghjorni chì precedenu a corsa, a ghjente mi hà ghjuntu à mè chì ùn aghju micca intesu parlà per sempre per augurà bona furtuna. L'amici anu verificatu per vede cumu stava, sapendu quantu significava u ghjornu per mè. (Assuciatu: Ciò chì Signu per a Maratona di Boston m'hà amparatu à propositu di u scopu)

Naturalmente, aghju avutu un certu livellu d'aspettativa. Eru fora di paura quandu aghju spartutu u mo scopu di tempu di 3:40:00 cù e massi nantu à i suciali. Questa volta significava un record persunale di 9 minuti per mè. Ùn vulia micca falla publicamente. E pensu chì in u passatu sta paura hè stata qualcosa chì mi hà incuraghjitu à fissà obiettivi ragionevuli, più chjuchi. Questa volta si sentia diversu, però. Inconsciente, sapia chì era in un locu chì ùn era mai statu in prima. Avia fattu più travagliu di vitezza chè i cicli di furmazione precedenti. Correvu à passi chì una volta mi sentia inaccessibile cun facilità. Quandu avessi dumande nantu à u mo tempu di scopu, spessu i guesstimates eranu più veloci di ancu eiu chì vulia. Umilianti? Un pocu. Se qualcosa, i mo amichi è quella più grande cumunità m'hà incuraghjitu à crede chì eru capace di quellu prossimu livellu.

A sapia venuta dumenica, ùn serianu micca solu i mo amichi è a mo famiglia dopu à u viaghju finu à quellu scopu di 3:40:00. Saria ancu i mo seguitori chì sò principalmente altre signore guerriere. Quandu aghju imbarcatu in l'aviò per Chicago, aghju vistu chì aghju avutu 4205 Mi piace è 223 cumenti nantu à trè foto chì aghju publicatu prima di aghjustà ancu e mo sneakers per a linea di partenza.

4.205. Mi piace.

Sò andatu à lettu u sabbatu sera ansiosu. Mi sò svegliu dumenica matina prontu.

Riacquistà Ciò Chì era Miu

Hè difficiuli di spiegà ciò chì hè accadutu quandu aghju andatu in u mo corral quella dumenica. Di novu, cum'è u mo 22-miler, aghju lanciatu una nota à i mo seguaci per mandami i so auguri per quandu era ora di passà. Da u mumentu chì avemu cuminciatu à calcià, mi muviava à ritmi chì mi sentu còmode in l'ultime settimane. Mi sentu prestu. Aghju continuatu à fà un cuntrollu RPE (tassu di sforzu percepitu), è aghju avutu l'impressione di crucià à sei nantu à 10 - chì mi sentia ottimale per fà una corsa à longa distanza cum'è una maratona.

Venite u chilometru 17, mi sentu sempre bellu. Venite à 19 chilometri, aghju capitu chì eru in pista micca solu per ghjunghje à u mo scopu, ma per pudè correre un tempu di gara di qualificazione per a Maratona di Boston. À quellu mumentu, aghju cessatu di dumandassi s'ellu andava à chjappà u famusu "muru", è cuminciò à dì chì ùn era micca una opzione. Cù tuttu u mo gut, aghju cridutu chì aghju avutu u putenziale di andà per ellu. Venite u chilometru 23 cù menu di 5K à manca, mi sò sempre ricurdatu di "tornà à a calma". (Assuciatu: Aghju schiacciatu u mo più grande scopu di corsa cum'è una mamma nova di 40 anni)

In questi ultimi pochi chilometri, aghju avutu a realizazione: Questa corsa eramio. Hè ciò chì hè accadutu quandu eru dispostu à mette in opera è à presentà per me. Ùn importava micca quellu chì seguitava (o quale ùn era micca). U 13 d'ottobre, aghju avutu a maratona di Boston chì qualificava u megliu persunale (3:28:08) perchè m'aghju permessu di sente, d'esse pienu prisente, è di andà dopu à ciò chì à un certu puntu mi sentia impussibile.

Naturalmente u mo primu penseru una volta aghju smessu di pienghje dopu avè attraversu quella linea d'arrivu? "Ùn puderebbe aspittà per pubblicà questu nantu à Instagram". Ma simu veri, à u mumentu chì aghju apertu di novu l'app, aghju dighjà avutu un surplus di più di 200 messaghji novi, assai di i quali mi felicitavanu per qualcosa chì ùn avia micca spartutu publicamente solu - mi avianu tracciatu nantu à e so app per vede cumu aghju fattu.

L'avia fattu. Per mè, iè. Ma veramente, per tutti,troppu.

Rivista per

Publicità

Selezziunà Amministrazione

Quandu eseguisce una chirurgia per strabismu

Quandu eseguisce una chirurgia per strabismu

A chirurgia per u trabi mu pò e e fatta nantu à i zitelli o adulti, tuttavia, que tu, in a maiò parte di i ca i, ùn deve micca e e a prima oluzione à u prublema, po tu chì...
5 cunsiglii per alleviare u gasu di u zitellu

5 cunsiglii per alleviare u gasu di u zitellu

I ga i in u criaturu cumpari cenu di olitu duie ettimane dopu a na cita per via di u fattu chì u i tema dige tivu hè empre in traccia di viluppa i. Tuttavia, hè pu ibile prevene o dimin...