Marijuana è BPCO: Ci hè una Cunnessione?
Cuntenutu
- Cumu a marijuana è l'abitudini di fumà affettanu i vostri pulmoni
- Limitazioni di ricerca nantu à i benefici per a salute è i rischi di a marijuana
- Classificazione di a marijuana
- Seguimentu di qualità
- Traccia di cunsumazione
- Sintomi da guardà
- Diagnosticu di a BPCO
- Purtà si
Panoramica
A malatia pulmonaria ostruttiva cronica (BPCO) hè cunnessa à irritanti respiratori. Per questa ragione, i ricercatori sò stati curiosi circa un ligame trà BPCO è fumà marijuana.
L'usu di marijuana ùn hè micca raru. Un sondaggio naziunale in 2017 hà mostratu chì 45 per centu di l'anziani di u liceu anu riferitu di aduprà marijuana in a so vita. Circa u 6 per centu hà dichjaratu chì l'anu adupratu ogni ghjornu, mentre chì l'usu cutidianu di tabacchi hè statu ghjustu 4,2 per centu.
L'usu trà l'adulti cresce ancu. A hà nutatu chì l'usu di marijuana hè radduppiatu trà l'adulti americani annantu à una durata di 10 anni. In 2018, u più grande aumentu di usu di marijuana dapoi u 2000 hè statu trà l'adulti di 50 anni è più.
A BPCO hè un termu ombrello chì descrive e condizioni pulmonari croniche cum'è emfisema, bronchite cronica, è sintomi simili à l'asma non reversibili. Hè una cundizione cumuna in e persone chì anu una storia di fumatori.
In fattu, hè stimatu chì 90 per centu di e persone cun BPCO anu fumatu o fumanu attualmente. In i Stati Uniti, circa 30 milioni di persone anu BPCO, è a mità di elli ùn sanu micca.
Allora u fumu di marijuana puderia aumentà u risicu di BPCO? Leghjite puru per amparà ciò chì i ricercatori anu trovu nantu à l'usu di a marijuana è a salute di i pulmoni.
Cumu a marijuana è l'abitudini di fumà affettanu i vostri pulmoni
U fumu di marijuana cuntene assai di i listessi chimichi cum'è u fumu di sigaretta. A marijuana hà ancu un tassu di combustione più altu, o tassu di brusgiatura. L'effettu à breve termine di fumà marijuana pò dipende da a dose.
Tuttavia, l'usu ripetutu è cunsistenti di marijuana pò aumentà u risicu di una cattiva salute respiratoria. Fumà marijuana à longu andà pò:
- aumentanu l'episodi di tosse
- aumentà a produzzione di mucus
- dannu e mucose
- Aumenta u risicu di infezioni pulmonari
Ma sò l'abitudini chì ponu ghjucà u rolu maiò in a salute generale di i pulmoni. E persone spessu fumanu marijuana in modu diversu cà fumanu sigarette. Per esempiu, ponu tene u fumu più longu è più profondu in i pulmoni è fumà à una lunghezza di culo più corta.
A tenuta in u fumu influenza a quantità di catrame chì i pulmoni trattenenu. Rispuntendu à u fumu di tabacchi, una revisione di 2014 di studii mostra chì e tecniche di inalazione di marijuana causanu inalazione di quattru volte più catrame. Un terzu più catrame entra in e vie aeree inferiori.
Inalazioni più lunghe è più profonde aumentanu dinò di cinque volte a concentrazione di carbossiemoglobina in u sangue. A carbossiamoglobina hè creata quandu u monossidu di carbonu si lega cù l'emoglobina in u sangue.
Quandu fumate, inspirate u monossidu di carbonu. Hè più prubabile di ligà si à l'emoglobina chè l'ossigenu. Di conseguenza, a vostra emoglobina porta più monossidu di carbonu è menu ossigenu attraversu u sangue.
Limitazioni di ricerca nantu à i benefici per a salute è i rischi di a marijuana
Ci hè un interessu significativu per studià a marijuana. I scienziati vogliono amparà nantu à i so scopi medici è di rilassamentu, è a so relazione diretta cù prublemi pulmonari cum'è BPCO. Ma ci sò parechje limitazioni ghjuridiche, suciale è pratiche.
Fattori chì impactanu a ricerca è i risultati includenu:
Classificazione di a marijuana
A marijuana hè una droga di Schedule 1. Questu significa chì l'Alimentazione è Drug Administration di i Stati Uniti ùn cunsideranu micca chì a droga abbia un scopu medicu. E droghe di u Prugramma 1 sò classificate cusì perchè sò pensate chì anu una grande probabilità d'abusu.
A classificazione di a marijuana face studià u so usu caru è richiede assai tempu.
Seguimentu di qualità
A quantità di THC è altri chimichi in marijuana pò cambià in funzione di u ceppu. I chimichi inalati ponu ancu cambià in funzione di a dimensione di a sigaretta o di quantu fume hè inalatu. Cuntrollà per a qualità è paragunà trà studii pò esse difficiule.
Traccia di cunsumazione
Hè difficiule di seguità quantu di l'ingredienti attivi sò cunsumati. A persona media ùn pò micca identificà a dosa chì hà fumatu. A maiò parte di i studii anu focalizatu ancu nantu à a frequenza di l'usu, ma ignora altri dettagli chì ponu influenzà a salute è i risultati di un studiu.
Questi fattori includenu:
- taglia cumuni
- intensità di cume qualchissia fuma una articulazione
- sì a ghjente sparte articulazioni
- usu di una pipa d'acqua o vaporizatore
Sintomi da guardà
Ancu se a ricerca hè limitata per a marijuana, fumà tuttu pò esse malsanu per i vostri pulmoni. A maiò parte di i sintomi di a BPCO ùn sò micca nutevuli finu à chì a cundizione hà avanzatu è una certa quantità di danni pulmonari hè accaduta.
Tuttavia, tene un ochju fora per i sintomi seguenti:
- mancanza di fiatu
- sibilante
- tosse cronica
- pettu strettu
- friddi frequenti è altre infezioni respiratorii
Sintomi più gravi di a BPCO vanu cù danni pulmonari più severi. Includenu:
- gonfiore in i vostri pedi, gambe è mani
- perdita di pesu estrema
- incapacità di ripiglià fiatu
- unghie o labbre turchine
Chjamate subitu u vostru duttore se sperimentate unu di sti sintomi, soprattuttu se avete una storia di fumatori.
Diagnosticu di a BPCO
Se u vostru duttore suspetta chì avete BPCO, vi dumanderanu nantu à i vostri sintomi è fà un esame fisicu cumpletu. U vostru duttore userà un stetoscopiu per ascoltà eventuali crepiti, schioppi o sibilanti in i vostri pulmoni.
Un test di funzione pulmonare pò aiutà u vostru duttore à determinà quantu i vostri pulmoni funzionanu bè. Per sta prova, soffiate in un tubu chì si cunnessa à una macchina chjamata spirometru. Stu test furnisce infurmazioni impurtanti nantu à a vostra funzione pulmonaria paragunatu à i pulmoni sani.
I risultati aiutanu u vostru duttore à decide se più testi sò necessarii o se un medicamentu prescrittu puderia aiutà à respirà megliu.
Fate sapè à u vostru duttore se unu di questi fattori si applica à voi. A BPCO ùn pò micca esse guarita, ma u vostru duttore pò aiutà à gestisce i sintomi cù medicazione è cambiamenti di stile di vita.
Purtà si
I ricercatori cercanu sempre di determinà se fumà marijuana aumenta u risicu di BPCO. I studii nantu à u sughjettu sò limitati è anu risultati misti.
Una rivista di 2014 di studii chì anu esaminatu se l'usu di marijuana causa una malattia pulmonare à longu andà hà trovu chì a maiò parte di e dimensioni di i campioni eranu troppu chjuchi per i risultati per esse conclusivi.
In generale, quantu una persona inspira qualcosa prevede l'effetti negativi nantu à a so salute pulmonare. Per e persone cun BPCO, nisun metudu di inalazione di alcuna sostanza hè cunsideratu sicuru o à pocu risicu.
Se vulete smettere di fumà per diminuisce u risicu di BPCO ma avete bisognu di piglià marijuana per ragioni mediche, parlate cù u vostru duttore. Pudete discutere di altri metudi per piglià, cume capsule di prescrizione o alimenti.
Se vulete abbandunà a marijuana per tuttu, seguitate questi suggerimenti: