Ciò Chì Ogni Mamma-à-Esse Bisogna - Chì Hà Zero à Fà cù un Registru di Bebè
Cuntenutu
- Hè ghjustu davanti à noi, ma ùn ne guardemu micca
- Principià cù u sonnu
- Identificate e vostre persone (o persona)
- Pianificazione di u muvimentu
- Unisciti à i gruppi di mamma
- Cunnosce tuttu i segni di disordini perinatali
- Crea un pattu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Ci hè cunsigliatu di pianificà i nostri registri è pianificà e nostre nascite, ma chì ne pensemu di pianificà a nostra salute mentale?
M'arricordu chjaramente di stà in a navata di i letti in Babies "R" Us (RIP) per 30 minuti, semplicemente fighjendu.
Aghju passatu più di questu pruvendu à capisce e migliori bottiglie è passeggiu è swing per a nostra zitella. Queste decisioni, à l'epica, parianu vita o morte.
Eppuru ùn aghju mancu appena passatu un tempu nantu à ciò chì hè veramente impurtante: a mo salute mentale.
Benintesa, ùn sò micca solu. Parechji di noi passemu ore sane à circà u presepiu, u seggiolu di vittura è u culore adattu per a stanza di u nostru ciucciu. Scrivemu piani meticulosi di nascita, caccemu u megliu pediatra, è assicuremu una cura solida di i zitelli.
E ancu se queste sò ancu critiche (u culore di a vernice forse menu), a nostra salute mentale diventa un pensamentu dopu - se ci pensemu à tuttu.
Perchè?
Sicondu Kate Rope, autore di "Forte cum'è mamma: Cumu stà in bona salute, felice, è (Soprattuttu) Sane da a gravidanza à a parentela", storicamente, trattemu a maternità cum'è una transizione naturale, faciule è beata chì simu simpliciamente assumemu accade una volta chì avemu purtatu i nostri zitelli in casa.
A nostra sucietà esalta ancu a salute fisica - ma sconta cumpletamente a salute mentale. Chì, quandu ci pensate veramente, hè ridiculu. Cum'è Rope rimarca, "u cervellu face parte di u nostru corpu quant'è u nostru addome è l'utru".
Per mè, hè statu solu dopu avè lettu u libru perspicace di Rope, parechji anni dopu Aviu parturitu, chì aghju capitu l'importanza di dà a priorità à a salute mentale per tutti mamma.
Hè ghjustu davanti à noi, ma ùn ne guardemu micca
"A salute mentale hè a complicazione numerosa di u partu", dice Elizabeth O'Brien, LPC, PMH-C, psicoterapeuta specializata in gravidanza è benessere postpartum è hè u presidente di u capitulu di Georgia di Postpartum Support International.
Ella nota chì in i primi 10 à 14 ghjorni, circa 60 à 80 per centu di e mamme sperimenteranu u baby blues - cambiamenti d'umore è si sentenu sopraffatti.
Una ragione maiò? Ormoni.
"Se fighjate a vostra goccia ormonale dopu a nascita nantu à un grafico, [hè] una corsa in muntagna russa chì ùn vulete mai cuntinuà", dice O'Brien. Ella nota ancu chì ogni persona risponde in modu diversu à sta immersione, è ùn sapete micca cumu risponderete finu chì ùn sia in questu.
Finu à 1 mamma in 5 sperimenteranu un umore perinatale o disordine d'ansietà, chì Rope dice chì hè duie volte più cà u diabete gestazionale.
Mentre site di lettura, puderete pensà, Sò ufficialmente spaventatu. Ma, i disordini perinatali è i prublemi di salute mentale sò assai curabili. È a ripresa tende à esse rapida.
A chjave hè di creà un pianu tangibile di salute mentale. Eccu cumu:
Principià cù u sonnu
Secondu O'Brien, u sonnu hè fundamentale. "Se u vostru corpu funziona nantu à u viotu, hè veramente difficiule di piglià qualcosa di e cumpetenze o di e strategie per affruntà".
Tramindui O'Brien è Rope sottolineanu a ferru cumu si uttene 3 ore di sonnu senza interruzzione (chì hè un ciclu di sonnu cumpletu).
Forse pudete cambià turni o scambià notte cù u to cumpagnu. Una mamma in u libru di Corda s'hè alzata trà 22 ore. è 2 ore dopu meziornu, mentre chì u so maritu s'arrizzava trà 2 ore è 6 ore è giravanu notte.
Un'altra opzione hè di dumandà à un amicu o membru di a famiglia o impiegà una infermiera di notte.
Identificate e vostre persone (o persona)
Rope ricumanda di truvà almenu una persona sicura à a quale pudete dì qualcosa.
«Eiu è u mo maritu avemu fattu un accordu prima di avè u nostru primu figliolu. Puderia dì qualcosa à ellu [cum'è] "Vuleria ch'e ùn fussi micca mamma" o "Odiu u mo zitellu" "dice Rope, chì avia ansia postpartum duie volte. "Invece di reagisce emotivamente o difensivamente, mi aiutaria".
Se ùn ci hè nimu chì vi sentite cunfortu di parlà, chjamate a "linea calda" per Postpartum Support International (PSI). Dentru à 24 ore, qualchissia chì capisce ciò chì state attraversu, turnerà a vostra chjamata è vi aiuterà à truvà una risorsa lucale.
Pianificazione di u muvimentu
L'eserciziu hè un trattamentu pruvatu per l'ansietà, a depressione è altri prublemi di salute mentale, dice Rope.
Chì attività fisiche truvate piacevule? Cumu pudete fà u tempu per elli?
Chistu pò significà chiede à un amatu di guardà u vostru zitellu mentre fate una pratica di yoga di 10 minuti in YouTube. Puderia significà piglià passeggiate di a mattina cù u vostru zitellu o allungassi prima di dorme.
Unisciti à i gruppi di mamma
A cunnessione hè critica per a nostra salute mentale, soprattuttu quandu a maternità per a prima volta pò sente isolà.
A vostra cità hà gruppi di mamma in persona? Iscriviti in anticipu. Se no, PSI hà una lista di opzioni in linea.
Cunnosce tuttu i segni di disordini perinatali
Quandu pensemu à e mamme cun depressione, imaginemu i segni classici. Tristezza in osse. Stanchezza.
Tuttavia, Rope dice chì hè più cumunu di sperimentà ansietà è rabbia ardente. E mamme ponu ancu diventà cablate è iperproduttive. Corda include un elencu cumpletu di sintomi annantu à u so situ web.
Assicuratevi chì e vostre persone di supportu cunnoscenu questi segni, è u vostru pianu include nomi è numeri per i prufessiunali di salute mentale.
À u mumentu chì e mamme vedenu infine à O'Brien, li dicenu regolarmente: "Avissi duvutu cuntattà ti 4 mesi fà, ma eru in una nebbia è ùn sapia micca ciò chì avia bisognu o cume ghjunghje".
Crea un pattu
E donne chì anu luttatu cù a depressione è l'ansietà prima di a gravidanza (o durante a gravidanza) sò in un risicu aumentatu di disordini di l'umore perinatali. Chì hè per quessa O'Brien suggerisce chì e coppie si pusanu à pusà è cumpletanu u pattu postpartum.
"Diventà mamma hè difficiule", dice O'Brien. "Ma ùn duverebbe micca soffre".
Meritate di avè un pianu chì rispetti a vostra salute mentale.
Margarita Tartakovsky, MS, hè un scrittore freelance è editore assuciatu in PsychCentral.com. Scrive nantu à a salute mentale, a psiculugia, l'immagine di u corpu è l'autocura da più di un decenniu. Vive in Florida cù u so maritu è a so figliola. Pudete amparà di più à https://www.margaritatartakovsky.com.