Incuntrà Gemma Weston, Campiona di Flyboarding Femminile in u mondu
Cuntenutu
Quandu si tratta di flyboard prufessiunale, nimu u face megliu chè Gemma Weston chì hè stata incurunata Campione di u Mondu à a Cuppa di u Mondu Flyboard in Dubai l'annu scorsu. Prima di quessa, micca assai persone avianu ancu intesu parlà di flyboarding, per ùn dì chì era un sport cumpetitivu. Allora chì ci vole per diventà campione di u mondu, pudete dumandà? Per principianti, ùn hè micca bonu.
L'equipaggiu solu custa trà $ 5,000 è $ 6,000. È una bona attrezzatura hè impurtante - u cavaliere hà da stà è equilibrassi nantu à una tavula attaccata à dui ghjetti chì espellenu costantemente l'acqua à alta pressione. Un tubu longu pompa l'acqua in i ghjetti è u cavaliere cuntrola a pressione cù l'aiutu di un telecomando chì s'assumiglia à un Nunchuck Wii. Fondamentalmente, hè qualcosa di seriu di alta tecnulugia. Pò esse micca accessibile à a persona media, ma sicuru pare divertente, nò?
I Flyboarders ponu uttene 37 piedi in aria è muvianu à velocità scandalose - eccu ciò chì li dà a leva per eseguisce acrobazie pazze, adrenaline. In u video sopra da a rivista H2R0, Weston balla praticamente à mezu à l'aria, balancendu i so fianchi, girendu in cerchi, eseguendu flips in avanti è in avanti, tuttu cun facilità senza sforzu. Vale à dì chì e so cumpetenze chì sfidanu a gravità richiedenu una seria coordinazione.
Hà u so fondu di fitness unicu da ringrazià per quessa - u campionu mundiale vene da una famiglia di stuntisti è hà fattu ella stessu un travagliu di stunt notevuli, cumpresu u travagliu in Neverland, A Trilogia Hobbit è U Cercadore. Weston hà fattu a transizione versu u flyboard quandu u so fratellu hà criatu una cumpagnia di flyboard, Flyboard Queenstown, in u 2013. In pocu più di dui anni, hè passata da ùn avè mai ancu intesu parlà di u sport à vince un campiunatu mundiale.
E cumpetenze di Weston sò innegabile, ma pensemu chì seguiteremu à a sicurezza di i nostri paddleboards stand-up, thankyouverymuch.