6 cunsiglii per fà cresce a pruduzzione di latte maternu
Cuntenutu
- 1. Allattate ogni volta chì u zitellu hà fame
- 2. Dà u pettu à a fine
- 3. Bei più acqua
- 4. Consuma alimenti chì stimulanu a produzzione di latte
- 5. Fighjate u zitellu in l'ochji mentre allatta
- 6. Pruvate à rilassate durante u ghjornu
- Ciò chì pò diminuisce a produzzione di latte
Avè una bassa pruduzzione di latte maternu hè una primura assai cumuna dopu a nascita di u criaturu, tuttavia, in a maiò parte di i casi, ùn ci hè micca prublema cù a produzzione di latte, chì a quantità prodotta varieghja assai da una donna à l'altra, soprattuttu per via di e necessità specifiche di ogni criaturu.
Tuttavia, in i casi induve a produzzione di latte maternu hè veramente bassa, ci sò qualchi suggerimenti simplici chì ponu aiutà à aumentà a produzzione, cume beve più acqua, allattà ogni volta chì u zitellu hà fame o cunsuma alimenti chì stimulanu a produzzione di latte.
In ogni casu, hè sempre impurtante cunsultà un duttore quandu ci hè un suspettu chì a pruduzzione di latte maternu hè bassa, per identificà s'ellu ci hè un prublema chì pò esse causante di sta mudificazione è per inizià u trattamentu più adattatu.
Alcuni consiglii semplici per aumentà a produzione di latte maternu sò:
1. Allattate ogni volta chì u zitellu hà fame
Unu di i modi più efficaci per assicurà a produzzione di latte maternu hè di allattà ogni volta chì u zitellu hà fame. Questu hè chì, quandu u zitellu hè allattatu, sò liberati ormoni chì causanu u corpu à pruduce più latte per rimpiazzà quellu chì hè statu cacciatu. Dunque, l'ideale hè di lascià u zitellu allattà ogni volta ch'ellu hà fame, ancu di notte.
Hè impurtante di mantene l'allattamentu ancu in casi di mastite o capezzolu contusione, perchè l'aspirazione di u zitellu aiuta ancu à trattà queste situazioni.
2. Dà u pettu à a fine
U più vacu u pettu diventa dopu allattà, più grande hè a produzzione di ormoni è più grande hè a produzzione di latte. Per questa ragione, quandu hè pussibule, hè cunsigliatu di lascià u zitellu sviutà cumpletamente u pettu prima di offre l'altru. Se u zitellu ùn viotu micca cumplettamente u pettu, pudete principià a prossima allattatura in modu da pudè esse svultulata.
Un'altra opzione hè di caccià u restu di u latte cù una pompa manuale o elettrica trà ogni alimentu. Vede cumu sprime u latte cù una pompa di pettu.
3. Bei più acqua
A produzzione di latte maternu dipende assai da u livellu di idratazione di a mamma è, dunque, beie da 3 à 4 litri d'acqua à ghjornu hè di primura per mantene una bona pruduzzione di latte. In più di l'acqua, pudete ancu beie suchji, tè o zuppe, per esempiu.
Un bonu cunsigliu hè di beie almenu 1 vetru d'acqua prima è dopu à l'allattamentu. Scuprite 3 tecniche simplici per beie più acqua durante u ghjornu.
4. Consuma alimenti chì stimulanu a produzzione di latte
Sicondu alcuni studii, a produzzione di latte materno pare esse stimulata da l'ingestione di alcuni alimenti cum'è:
- Agliu;
- Avena;
- Zenzeru;
- Fenu grecu;
- Alfalfa;
- Spirulina.
Questi alimenti ponu esse aghjunti à a dieta di u ghjornu, ma ponu ancu esse aduprati cum'è supplementu. L'ideale hè di cunsultà sempre un duttore prima di cumincià à aduprà qualsiasi tipu di supplementazione.
5. Fighjate u zitellu in l'ochji mentre allatta
Fighjendu u zitellu mentre allatta, aiuta à liberà più ormoni in u sangue è di conseguenza aumenta a produzzione di latte. Scuprite chì sò e migliori pusizioni di allattamentu.
6. Pruvate à rilassate durante u ghjornu
Riposà sempre chì hè pussibule assicura chì u corpu abbia abbastanza energia per pruduce u latte maternu. A mamma pò prufittà di l'occasione di pusà nantu à a sedia à allattà quandu finisce di allattà è, se hè pussibule, deve evità e faccende di a casa, in particulare quelle chì richiedenu più sforzu.
Vede boni cunsiglii per rilassate dopu avè parturitu per pruduce più latte.
Ciò chì pò diminuisce a produzzione di latte
Ancu s'ellu hè assai pocu frequente, a produzzione di latte maternu pò esse ridutta in alcune donne per via di fattori cum'è:
- Stress è ansietà: a produzzione di ormoni di u stress altera a produzzione di latte maternu;
- Prublemi di salute: in particulare u diabete, l'ovariu polististicu o pressione alta;
- Usu di medicinali: principalmente quelli chì cuntenenu pseudoefedrina, cum'è rimedi per allergie o sinusite;
Inoltre, e donne chì anu avutu qualchì tippu di chirurgia mammaria prima, cume a riduzione mamaria o a mastectomia, ponu avè menu tessuti mammari è, di conseguenza, anu riduttu a produzione di latte materno.
A mamma pò suspettà ch'ella ùn produci micca a quantità necessaria di latte quandu u zitellu ùn piglia micca pesu à u ritmu ch'ellu deve o quandu u zitellu hà bisognu di menu di 3 à 4 cambiamenti di pannolini per ghjornu.Vede altri segni di cume valutà se u vostru zitellu riceve abbastanza allattamentu.