Menstruazione in gravidanza: cause principali è chì fà
Cuntenutu
A menstruazione ùn hè micca normale durante a gravidanza perchè u ciclu menstruale hè interromputu durante a gravidanza. Cusì, ùn ci hè micca sfocatura di u revestimentu di l'utru, chì hè necessariu per u sviluppu currettu di u zitellu.
Cusì, a perdita di sangue durante a gravidanza ùn hè micca liata à a menstruazione, ma hè in realtà sanguinante, chì deve sempre esse valutata da l'ostetricu perchè pò mette in periculu a vita di u zitellu.
In casu di menstruazione durante a gravidanza hè impurtante andà à u duttore per fà testi chì ponu identificà cambiamenti pussibuli, cum'è a gravidanza ectopica o u distaccu placentariu, chì ponu causà stu sanguinamentu.
Principali cause di sanguinamentu in gravidanza
Sanguinamentu durante a gravidanza pò avè diverse cause secondu a lunghezza di a gravidanza.
Sanguinamentu à l'iniziu di a gravidanza hè cumunu in i primi 15 ghjorni dopu a cuncezzione è, in questu casu, u sanguinamentu hè rosa, dura circa 2 ghjorni è provoca crampi simili à a menstruazione. Cusì, una donna chì hè incinta di 2 settimane, ma chì ùn hà ancu fattu u test di gravidanza, pò truvà ch'ella hè in menstruazione quandu in fatti hè digià incinta. S'ellu hè u vostru casu, vedi chì sò i primi 10 sintomi di gravidanza è fate un test di gravidanza chì pudete cumprà in farmacia.
E cause più cumune di sangu durante a gravidanza sò:
Tempu di gestazione | Cause cumuni di sangu |
Primu quartu - 1 à 12 settimane | Cuncepzione Gravidanza ectopica Staccamentu di a 'placenta' Abortu |
Secondu quartu - 13 à 24 settimane | Inflammazione in l'utru Abortu |
Terzu quartu - 25 à 40 settimane | Placenta prev Abrupt placentariu Principiu di travagliu |
Pò esse dinò una piccula quantità di sanguinamentu vaginale dopu esaminazioni cum'è u toccu, l'ultrasound transvaginale è l'amniocentesi, è dopu l'eserciziu.
Cosa da fà in casu di sangu
In casu di sanguinamentu durante a gravidanza, in ogni stadiu di a gravidanza, si deve ripusà è evità ogni tippu di sforzu è andà à u duttore u più prestu pussibule per pudè esaminà è, se ne necessariu, fà testi cume ecografia per identificà a causa di u sangu.
A maiò parte di u tempu un picculu sanguinamentu chì accade sporadicamente in ogni stadiu di a gravidanza ùn hè micca seriu è ùn mette micca a vita di a mamma è di u zitellu in periculu, tuttavia duvete andà in ospedale immediatamente quandu ci hè:
- Sanguinamentu frequente, essendu necessariu aduprà più di un protettore di mutandine ogni ghjornu per ghjornu;
- Perdita di sangue rossu chjaru in ogni stadiu di a gravidanza;
- Sanguinamentu cù o senza coaguli è dulore addominale severu;
- Sanguinamentu, perdita di fluidi è frebba.
In l'ultimi 3 mesi di gravidanza, hè cumunu per a donna sanguinà dopu u cuntattu intimu, postu chì u canale di nascita diventa più sensibile, sanguinendu facilmente. In questu casu, a donna deve andà à l'uspidale solu se u sangu hà continuatu per più di 1 ora.