Mentrasto: à chì serve, cumu aduprà è contraindicazioni
Cuntenutu
U Mentolu, cunnisciutu ancu cum'è catinga di capre è sottaceto purpureu, hè una pianta medicinale chì hà proprietà anti-reumatiche, antiinfiammatorie è curative, essendu assai efficace in u trattamentu di u dulore articulare, principalmente ligatu à l'artrosi.
U nome scientificu di u patrigno hè Ageratum conyzoides L. è si pò truvà in butteghe di alimenti sanitarii o in drogherie in forma di capsule o foglie secche, chì sò abitualmente aduprate per fà u tè mentolu.
Malgradu avè parechje pruprietà è, dunque, assai benefici, u patrigno deve esse adupratu cù cura, postu chì pò esse tossicu per u fegatu è aumentà a pressione sanguigna quandu cunsumatu in dosi elevate.
Per chì ghjè u padrastu
U Mentolu hà analgésicu, antiinflamatori, anti-reumatic, aromaticu, curativi, diureticu, vasodilatatore, febrifugale, carminativu è tonicu è pò esse adupratu per vari scopi, cum'è:
- Trattà l'infezzione di e vie urinarie;
- Allevia i sintomi di l'artrosi;
- Diminuisce i crampi menstruali;
- Trattà contusioni;
- Sollievu u dolore musculare;
- Diminuisce a frebba;
- Sollievu i sintomi di l'influenza.
Inoltre, per via di a so pruprietà anti-diarrea, u cunsumu di u padrastu pò diminuisce a diarrea.
Cumu aduprà
U Mentolu à fini terapeutichi pò esse adupratu in forma di fiori, foglie o semi.
In casu di reumatismu, contusioni è ancu osteoartrite, e compresse ponu esse fatte cù u tè mentolu invece di u dulore, per alleviare i sintomi. Per fà a cumpressa, basta inzuppà un asciugamanu pulitu in u tè mentol è appiccicallu à u locu.
Tè di menta
U tè Menthol pò esse adupratu per trattà a gripe, diminuisce i crampi mestruali è aiutà in u trattamentu di l'artrosi.
Ingredienti
- 5 g di foglie secche di mentolu;
- 500 ml d'acqua.
Modu di preparazione
Per fà u tè, bollite solu 5 g di foglie secche di mentolu in 500 ml è bevite duie à trè volte à ghjornu.
Contraindicazioni è effetti pussibuli
U mentolu deve esse adupratu cun prudenza, chì un cunsumu eccessivu pò purtà à un aumentu di a pressione sanguigna è danni à u fegatu.
U cunsumu di sta pianta medicinale ùn hè micca cunsigliatu per i diabetichi, cù prublemi di fegatu, donne incinte, zitelli è zitelli.