Cumu hè u trattamentu per a cattiva circulazione
Cuntenutu
Per alleviare i sintomi relativi à una cattiva circolazione, si raccomanda di adottà abitudini sane, cume beve 2 litri d'acqua à ghjornu, manghjà una dieta ricca in alimenti chì stimulanu a circolazione sanguigna cum'è l'agliu, praticà regolarmente attività fisica è piglià medicazione, se necessariu , secondu cunsiglii medichi.
U trattamentu principia cù cambiamenti dietetichi è di esercitazione, quandu queste linee guida sò date per 3 mesi è ùn ottenenu micca risultati, hè necessariu cunsultà un cardiologu, chì a cattiva circolazione pò originà da un prublema di pressione sanguigna alta o di insufficienza renale. Inoltre, una cattiva circulazione pò causà tromboflebitite superficiale, o trombosi venosa profonda, chì sò situazioni più gravi è induve u trattamentu hè necessariu.
1. Cumu deve esse l'alimentu
Per alleviare è evità i sintomi relativi à una cattiva circolazione, hè impurtante avè una dieta adeguata è equilibrata, postu chì alcuni alimenti sò capaci di stimulà a circolazione sanguigna è anu proprietà antiossidanti, riducendu u gonfiore di e mani è di a gamba, per esempiu.
Cusì, hè impurtante includere u cunsumu di fibre in a vostra vita d'ogni ghjornu, chì pò esse ottenutu da frutti è ligumi. Inoltre, l'alimenti ricchi in omega 3, cum'è salmone, sardine è tonu, rendenu u sangue più fluidu, facilitendu a so circulazione in tuttu u corpu.
L'alimenti antiossidanti, cum'è l'amandule è e noci di Brasile, per esempiu, pruteggenu e navi è li mantenenu sani, mentre chì l'alimenti ricchi in potassiu, cum'è avocado è yogurt, aiutanu à eliminà l'acqua in eccessu in e cellule, aiutendu à riduce u gonfiore.
Hè impurtante chì u cunsumu di sale sia evitatu o riduttu à u massimu per evità chì troppu acqua entri di novu in e cellule, è per evità u cunsumu di bevande alcoliche. Inoltre, hè impurtante di beie circa 1,5 à 2 litri d'acqua à ghjornu, è di praticà attività fisiche di modu regulare, cume marchjà, corre è nuà. Sapete più nantu à l'alimentu per una cattiva circolazione.
2. Trattamentu di droga
In casu chì a cattiva circolazione sia una cunsequenza di malatie, cume u diabete, l'aterosclerosi o l'ipertensione, per esempiu, u duttore pò indicà l'usu di droghe chì trattanu è allevanu i sintomi relativi à a malattia chì causa a cattiva circolazione.
Unu di i medicazione chì ponu esse raccomandati da u duttore hè Furosemide, cummercializatu sottu u nome Lasix, chì hè un medicamentu diureticu è antiipertensivu normalmente raccomandatu per trattà l'ipertensione è u gonfiore per via di prublemi cardiovascolari è renali, per esempiu. A causa di e so proprietà, a droga hè capace di eliminà l'acqua in eccessu da u corpu, riducendu u gonfiore è stimulendu a circolazione sanguigna. Amparate più nantu à Furosemide.
3. Trattamentu naturale
U trattamentu naturale per risolve i sintomi di cattiva circolazione implica alcune misure pratiche, cume u mantenimentu di e gambe elevate quandu site sedutu per migliurà u ritornu venoso è evità di stà in a stessa pusizione per un bellu pezzu, alzàvi ogni duie ore per stimulà a circolazione, per esempiu .
Inoltre, l'usu di calze di compressione elastica pò esse indicatu, postu chì stimulanu a circulazione, o a prestazione di drenaje linfaticu, per esempiu, chì hè un tipu di massaggio chì aiuta à eliminà l'eccessi fluidi è tossine da u corpu, riducendu u gonfiore. Amparate più nantu à u trattamentu naturale per a cattiva circolazione.