Gel vaginale Metronidazole: à chì serve è cumu aduprà
Cuntenutu
U Metronidazole in gel ginecologicu, cunnisciutu popularmente cum'è crema o unguentu, hè un medicamentu cù azzione antiparassitaria chì aiuta à luttà contr'à e infezioni vaginali causate da u parassitaTrichomonas vaginalis.
Questa medicina, in più di u tubu cù u gel, cuntene ancu 10 applicatori in l'imballu, chì facilitanu l'applicazione di u pruduttu, è deve esse scartatu cù ogni usu.
U Metronidazole, in più di u gel, hè ancu dispunibule in altre presentazione, in compresse è iniezione, chì sò dispunibili in farmarii, in genericu o sottu u nome Flagyl, è ponu esse acquistati dopu a presentazione di una prescrizione.
Per chì ghjè
Questa medicina hè indicata per u trattamentu di a trichomoniasi vaginale, è deve esse usata solu sottu à l'indicazione di un ginecologu.
Sapete cumu identificà i sintomi di trichomoniasi.
Cumu aduprà
Generalmente, u duttore raccomanda l'applicazione di metronidazole, una volta à ghjornu, preferibilmente di notte, per 10 à 20 ghjorni, aduprendu applicatori monousu forniti in l'imballu.
Per applicà sta medicina hè necessariu:
- Cacciate u tappu da u tubu di gel è attaccallu à l'applicatore;
- Pulsà a basa di u tubu per riempie l'applicatore cù u pruduttu;
- Inserite l'applicatore cumpletamente in u vaginu è spinghje u stantu di l'applicatore finu à chì sia completamente vuotu.
Per facilità l'introduzione di a crema, hè cunsigliatu per a donna chì si stende.
L'azzione di u medicamentu ùn hè micca influenzata da a menstruazione, tuttavia, ogni volta chì hè pussibule, u trattamentu deve esse fattu trà i cicli menstruali, per renderla più comoda.
Sapete ancu à chì serve è cumu aduprà e compresse di metronidazole.
Possibili effetti collaterali
Alcuni di l'effetti secondari chì ponu accade durante u trattamentu cù u gel di metronidazole sò ardenti è pruriti vaginali, dolori di stomacu, nausea è vomitu, diarrea, mal di testa è reazioni cutanee.
Quale ùn deve micca aduprà
Questa medicina hè contraindicata per i zitelli, l'omi, e donne incinte o chì allattanu è e persone cù allergie à u metronidazolu o à altri cumpunenti prisenti in a formula.