Depressione è Famiglie Militari
Cuntenutu
- Sintomi di depressione in i suldati è i so sposi
- Sintomi di stress emozionale in i zitelli militari
- L'impattu di u stress nantu à e famiglie militari
- Studii nantu à a depressione è a viulenza
- Uttenendu aiutu
- Esse pazienti.
- Parlate à qualchissia.
- Evite l'isolamentu suciale.
- Evite droghe è alcolu.
- Sparte perdite cù l'altri.
- Q:
- A:
I disordini di l'umore sò un gruppu di malatie mentali caratterizate da un cambiamentu drasticu d'umore. A depressione hè unu di i disordini d'umore più cumuni chì ponu influenzà chiunque in ogni mumentu. Tuttavia, i membri di u serviziu militare sò in un risicu particularmente elevatu per sviluppà queste condizioni. Studii recenti mostranu chì a depressione hè vista assai più spessu in i membri di u serviziu militare chè in i civili.
Hè stimatu chì finu à u 14 per centu di i membri di u serviziu sperimentanu a depressione dopu u dispiegamentu. Tuttavia, questu numeru pò esse ancu più altu perchè alcuni membri di u serviziu ùn cercanu micca cura per a so situazione. Inoltre, circa 19 per centu di i membri di u serviziu riportanu chì anu avutu ferite traumatiche cerebrali durante u cummattimentu. Sti tipi di feriti includenu cumunimenti cumussioni, chì ponu dannà u cervellu è scatenà sintomi depressivi.
U dispiegamentu multiplu è u stress cunnessu à u traumu ùn aumentanu micca solu u risicu di depressione in i membri di u serviziu. I so sposi sò ancu in un risicu aumentatu, è i so figlioli sò più propensi à sperimentà prublemi emotivi è comportamentali.
Sintomi di depressione in i suldati è i so sposi
I membri di u serviziu militare è i so coniugi anu tassi più alti di depressione cà a populazione generale. A depressione hè una situazione grave caratterizata da sentimenti persistenti è intensi di tristezza per periodi prolungati. Stu disordine di l'umore pò influenzà u vostru umore è u vostru comportamentu. Pò ancu influenzà varie funzioni fisiche, cum'è l'appetitu è u sonnu. E persone cun depressione anu spessu prublemi per fà attività di tutti i ghjorni. In ocasioni, si pò ancu sentì cume se a vita ùn valga a pena di campà.
I sintomi cumuni di depressione includenu:
- irritabilità
- difficultà à cuncentrazione è decisione
- fatigue o mancanza d'energia
- sentimenti di disperazione è impotenza
- sentimenti di inutilità, culpabilità o auto-odiu
- isulamentu suciali
- una perdita di interessu in attività è passatempi chì eranu piacenti
- dorme troppu o troppu pocu
- cambiamenti drammatichi in l'appetitu cù u corrispondente guadagnu o perdita di pesu
- penseri o cumpurtamenti suicidi
In i casi più severi di depressione, qualcunu pò ancu sperimentà sintomi psicotici, cum'è delusioni o allucinazioni. Si tratta di una situazione assai periculosa è richiede un'intervenzione immediata da un prufessiunale di salute mentale.
Sintomi di stress emozionale in i zitelli militari
A morte di un genitore hè una realità per parechji zitelli in famiglie militari. Più di 2.200 zitelli anu persu un genitore in Iraq o in Afghanistan durante a Guerra à u Terrore. Sperimentà una perdita devastante in una ghjovana età aumenta significativamente u risicu di depressione, disordini d'ansietà, è prublemi di comportamentu in u futuru.
Ancu quandu un genitore torna in securità da a guerra, i zitelli anu sempre à trattà u stress di a vita militare. Ciò include spessu genitori assenti, muvimenti frequenti, è scole novi. Problemi emozionali è comportamentali in i zitelli ponu accade in seguito à questi cambiamenti.
I sintomi di prublemi emotivi in i zitelli includenu:
- ansietà di separazione
- temperate tantrums
- cambiamenti in l'abitudini alimentari
- cambiamenti in l'abitudine di dorme
- guai à a scola
- umidità
- rabbia
- agisce fora
- isulamentu suciali
A salute mentale di un genitore in casa hè un fattore maiò in cume i zitelli trattanu u dispiegamentu di u so genitore. I figlioli di genitori depressi sò più propensi à sviluppà prublemi psiculugichi è comportamentali di quelli chì i genitori trattanu positivamente u stress di u dispiegamentu.
L'impattu di u stress nantu à e famiglie militari
Sicondu u Dipartimentu di l'Affari di i Veterani di i Stati Uniti, 1,7 milioni di suldati anu sirvutu in Iraq è Afganistan à a fine di u 2008. Di quelli suldati, guasi a metà anu figlioli. Questi zitelli anu avutu à affruntà e sfide chì vene cun avè un genitore dispiegatu à l'internu. Anu ancu avutu à affruntà a vita cù un genitore chì pò esse cambiatu dopu andà in guerra. Fà sti aggiustamenti pò avè un impattu prufondu nantu à un zitellu o un adolescente.
Sicondu un 2010, i zitelli cun genitori disposti sò particularmente suscettibili à prublemi di cumpurtamentu, disordini di u stress, è disordini d'umore. Sò ancu più propensi à avè difficultà à a scola. Questu hè largamente dovutu à u stress chì i zitelli sperimentanu durante u dispiegamentu di i so genitori è ancu dopu ch'elli sò tornati in casa.
U genitore chì stà daretu durante un dispiegamentu pò ancu avè prublemi simili. Spessu anu a paura di a sicurità di u so coniuge è si sentenu annullati da e rispunsabilità aumentate in casa. Di conseguenza, ponu cumincià à sentesi ansiosi, tristi o soli mentre u so maritu hè luntanu. Tutte queste emozioni ponu finalmente cunduce à a depressione è à altri disordini mentali.
Studii nantu à a depressione è a viulenza
Studi di veterani di l'era Vietnam mostranu l'impattu devastante di a depressione nantu à e famiglie. I veterani di quella guerra anu avutu livelli più alti di divorziu è di prublemi maritali, di viulenza domestica è di angoscia di cumpagnu chè l'altri. Spessu, i suldati chì tornanu da u cummattimentu si staccheranu da a vita d'ogni ghjornu per via di prublemi emotivi. Ciò li rende difficiule per nutrisce e relazioni cù i so coniugi è i so figlioli.
Studi più recenti di i veterani di l'Afghanistan è di l'Iraq anu esaminatu a funzione di a famiglia à pocu tempu dopu u dispiegamentu. Anu trovu chì i cumpurtamenti dissociativi, i prublemi sessuali è i prublemi di sonnu avianu u più grande impattu annantu à e relazioni familiari.
Sicondu una valutazione di salute mentale, u 75 per centu di i veterani cù i partenarii anu riferitu almenu un "prublema di adattazione di famiglia" à u ritornu à casa. Inoltre, circa u 54 per centu di i veterani anu dichjaratu ch'elli avianu spintu o gridatu à u so cumpagnu in i mesi dopu à u ritornu da u dispiegamentu. I sintomi di depressione, in particulare, eranu più probabili di risultà in violenza domestica. I membri di u serviziu cù depressione eranu ancu più propensi à segnalà chì i so figlioli avianu paura di elli o mancavanu di calore versu elli.
Uttenendu aiutu
Un cunsiglieru pò aiutà voi è i membri di a vostra famiglia à risolve qualsiasi prublema. Queste ponu includere prublemi di relazione, difficoltà finanziarie è questioni emotive. Numerosi prugrammi di supportu militare offrenu cunsiglii cunfidenziali à i membri di u serviziu è e so famiglie. Un cunsiglieru pò ancu amparà à trattà u stress è u dolu. OneSource Militare, Tricare, è Guerrieri Veri ponu esse risorse utili per inizià.
Intantu, pudete pruvà varie strategie di affrontamentu se avete recentemente rientratu da u dispiegamentu è avete prublemi di riaggiustamentu à a vita civile:
Esse pazienti.
Pò piglià u tempu di riattaccà cù a famiglia dopu à u ritornu di a guerra. Questu hè normale à u principiu, ma puderete pudè ristabilisce a cunnessione cù u tempu.
Parlate à qualchissia.
Ancu se pudete sentite solu avà, a ghjente vi pò sustene. Ch'ella sia un amicu strettu o un membru di a famiglia, parlate cun qualchissia di fiducia in quantu à e vostre sfide. Questu deve esse una persona chì serà quì per voi è ti ascolta cun compassione è accettazione.
Evite l'isolamentu suciale.
Hè impurtante di passà u tempu cù l'amichi è a famiglia, in particulare u to cumpagnu è i zitelli. U travagliu per ristabilisce a vostra cunnessione cù i so amati pò alleviare u vostru stress è aumentà u vostru umore.
Evite droghe è alcolu.
Pò esse tentatore di vultà versu queste sostanze in tempi difficili. Tuttavia, fà cusì vi pò fà sentire peghju è pò purtà à a dipendenza.
Sparte perdite cù l'altri.
Pudete esse inizialmente riluttante à parlà di perde un cumpagnu di suldatu in cumbattimentu. Tuttavia, imbottigliate e vostre emozioni pò esse dannusu, allora hè utile parlà di e vostre sperienze in qualchì modu. Pruvate à unisce à un gruppu di supportu militare se site riluttante à parlà cun quellu chì cunnosce personalmente. Stu tipu di gruppu di supportu pò esse particularmente benefiziu perchè sarete circundatu da altri chì ponu esse in relazione cù ciò chì sperimentate.
Queste strategie ponu esse assai utili quandu vi adattate à a vita dopu u cummattimentu. Tuttavia, averete bisognu di un trattamentu medicu prufessiunale se sperimentate un stress severu o tristezza.
Hè impurtante di urganizà un appuntamentu cù u vostru duttore o un prufessiunale di salute mentale appena avete qualchì sintomi di depressione o un altru disordine d'umore. Uttene un trattamentu prontu pò prevene i sintomi da peghju è accelerà u tempu di recuperu.
Q:
Cosa devu fà se pensu chì u mo coniuge militare o figliolu abbia depressione?
A:
Se u vostru maritu o figliolu dimostra tristezza in relazione à u vostru dispiegamentu, hè abbastanza capibile. Hè ora di incuraghjeli à uttene aiutu da u so duttore se vedi chì a so tristezza s'aggrava o impatta a so capacità di fà cose chì devenu fà tuttu u ghjornu, cum'è e so attività in casa, à u travagliu o à a scola .
Timothy J. Legg, PhD, PMHNP-BCA Answers rapprisentanu l'opinioni di i nostri esperti medichi. Tuttu u cuntenutu hè strettamente informativu è ùn deve micca esse cunsideratu cunsigliu medicu.