Cumu Corsa Cuscente Pò Aiutavvi à Passà Baricamenti Mentali Passati
Cuntenutu
- Cume Funziona Mindful Running
- Ciò chì Mindful Running for the First Time Is ~ Really ~ Like
- Cumu Corsa Cuscente Mi hà Insegnatu Chì Sò Più Forte Di Ciò chì Pensu
- Rivista per
Eru in un avvenimentu recentemente per a liberazione di Lascia corre a to mente, un novu libru di u medalistu olimpicu di maratona Deena Kastor, quandu hà dettu chì a so parte preferita di a corsa 26.2 vene u mumentu ch'ella cummencia à luttà. "Quandu ci ghjunghje, u mo primu pensamentu hè:" Oh no ", dice ella. "Ma allora mi ricordu, hè quì chì aghju da fà u mo megliu travagliu. Eccu induve vene à brillà è esse megliu cà a persona chì sò in questu mumentu. Aghju da spinghje i mo limiti fisici è i mo limiti mentali, cusì Mi diverte veramente in quelli mumenti ".
Di sicuru, ùn hè micca a mentalità corsa di tutti. Andaraghju finu à dì micca assai persone in realtà gode a parte di una longa corsa quandu vi capisce quantu hè dura è cuminciate à dumandassi perchè sì ancu fà. Ma cunsiderendu a lista di vittorie in maratona di Kastor è e divisioni insanamente veloci (ella media un ritmu sottu à 6 minuti), ci deve esse qualcosa in tuttu stu cuncettu di portà a mente è u pensamentu pusitivu cun voi quandu site in muvimentu, nò?
In modu persunale, sò sempre statu un casu di capu mentre corre. Aghju compiu una maratona, è a mo paura più grande durante a furmazione è durante a corsa era chì avessi colpitu una strada mentale è teme ogni chilometru chì seguitava. (Per furtuna, chì ùn hè micca accadutu in u ghjornu di a corsa.) Aghju fattu più forte durante quelli mesi chì anu purtatu à questu, però, aghju amparatu à piantà di cuntà i chilometri è solu gode di u mo tempu nantu à a strada.
Ma dapoi quella corsa 2016, sò tornatu à slogging in ogni passu in un sforzu per uttene solu u chilometru fattu. Dopu aghju intesu parlà di e persone chì provanu a meditazione mentre currianu o chì curanu in mente, se vulete. Puderia veramente travaglià? Hè ancu pussibule? Ùn ci hè manera di sapè senza pruvà à mè stessu, cusì aghju pigliatu a sfida. * Cue panic. *
A cosa hè, ùn amu micca sempre esse presente mentalmente in una corsa. In realtà, l'idea di esse totalmente in u mumentu mi hà spaventu. Aghju pensatu chì significheghja assai pinsamenti nantu à quantu i mo gammi feranu o quantu era difficiule di respira o cumu aghju bisognu di travaglià nantu à a mo forma. Nanzu, pareva chì e mo migliori corse eranu in ghjorni chì aghju avutu assai cose fora di i mo sneakers: una longa lista mentale di cose da trattà, storie da scrive, amichi per chjamà, fatture per pagà. Quessi sò stati i penseri chì mi anu fattu attraversà distanze à duie cifre - micca ciò chì stava accadendu in realtà à u mo corpu o à u mo circondu. Ma avà era precisamente u mo novu scopu: cuncintrà mi nantu à esattamente ciò chì accadia ~ in u mumentu ~.
Cume Funziona Mindful Running
Kastor predica u putere di cambià u pensamentu negativu nantu à a corsa (è in a vita, veramente) à i pinsamenti pusitivi. Hè un modu per cuntinuà à spinghje in avanti è truvà un novu significatu in ogni passu. Andy Puddicombe, cofundatore di Headspace, chì hà assuciatu recentemente cun Nike + Running per rilasciare corse consapevoli guidate, appoghja ancu a mente cum'è un mezu per lascià penseri inconstruttivi flottà in a vostra testa, è poi flottà subitu fora senza vi abbassà. (Amparate più nantu à cume Deena Kastor allena u so ghjocu mentale.)
"Questa idea di pudè osservà i penseri, attenti à elli, ma ùn participà micca à a so storia hè inestimabile", dice Puddicombe. Per esempiu, "puderia nasce un pensamentu chì duvete rallentà. Pudete cumprà in quellu pensamentu o pudete ricunnosce cum'è solu un pensamentu è cuntinuà à curriri veloci. O quandu un pensamentu vene cum'è: "Ùn mi sentu micca curriri. oghje, "a ricunnosce cum'è un pensamentu è esci quantunque".
Puddicombe ammenta ancu l'impurtanza di inizià una corsa à pocu à pocu è solu di lascià entra u vostru corpu, invece di spinghje u vostru ritmu sin'à l'iniziu è pruvà à fà lu. Fà cusì richiede un focus nantu à cumu si sente u corpu attraversu una corsa (dinò, a parte chì temia). "A ghjente prova sempre à alluntanassi da u presente, ma se pudete esse più prisente à ogni passu, allora si principia à scurdassi di quantu più ci hè da corre", dice. "Per a maiò parte di i corridori, questu hè un sentimentu liberatore perchè truvate quellu flussu".
Cù l'aiutu di l'app di meditazione Buddhify è di e corse guidate Headspace / Nike, hè esattamente ciò chì aghju stabilitu per fà-truvà u mo flussu. È, spergu, un più veloce.
Ciò chì Mindful Running for the First Time Is ~ Really ~ Like
A prima volta chì aghju pruvatu una meditazione guidata mentre era in corsa era in un ghjornu soprattuttu ventu, troppu friddu per aprile in New York. (Hè statu ancu u ghjornu chì aghju amparatu appena quantu mi dispiace a corsa à u ventu.) Perchè eru tantu miserabile, ma avia veramente bisognu di entrà in una corsa di furmazione di 10 miglia prima di una mezza maratona, aghju decisu di pressà ghjucà nantu à un ottu -minute di meditazione di caminata è una meditazione di tranquillità di 12 minuti da Buddhify.
E guide parianu aiutà à u primu. Mi piaci à pensà à i mo pedi chì toccanu a terra è cumu puderia rende quellu muvimentu megliu per u mo corpu è più efficiente per u mo ritmu. Dopu, aghju cuminciatu à osservà attrazioni (a Freedom Tower; u fiume Hudson) è l'odori (acqua salata; spazzatura) intornu à mè. Ma à a fine, eru troppu disgraziatu per fighjà nantu à u discorsu di felicità, allora aghju avutu da spegne. Sapete quandu pruvate d'addormentà, ma site super ansiosu è pensate chì una meditazione vi porterà à REM, ma in realtà vi fa arrabbiare perchè vi dice di rilassate è ùn pudete micca fisicu? Chì riassume a mo sperienza quellu ghjornu.
Eppuru, ùn aghju micca rinunciatu à i mo sogni di corsa attenti. Qualchi ghjorni dopu, aghju sintonizatu una corsa di recuperu Nike / Headspace, induve Puddicombe è Nike dirigenu u coach Chris Bennett (cun una apparizione di l'Olimpiana Colleen Quigley) vi parlanu à traversu i chilometri, dicendu ciò chì duvete sintonizà in u vostru corpu è incuraghjendu vi à mantene a vostra mente in ogni migliu. Discutenu ancu e so sperienze cù a corsa è cumu u pensamentu in u mumentu li hà aiutatu à riesce in a corsa. (Assuciatu: 6 Boston Marathon Runners Sparte i so Cunsiglii per Fà Longu Corsu Più Divertente)
Di sicuru, certi pinsamenti di l'assignazioni è i travaglii micca verificati sò ancu entrati in u mo cervellu. Ma stu esperimentu m'hà ricurdatu chì a corsa ùn hà micca sempre bisognu di un scopu stabilitu. Puderà solu furnisce un mumentu per mè stessu, una manera di travaglià nantu à a mo fitness (mentale è fisicu) senza preoccupari di tutte e cose chì aghju bisognu di fà. Puderaghju principià pianu pianu è scurdate di u mo ritmu, solu divertendu l'idea di mette un pede davanti à l'altru.
Ciò chì hà aiutatu ancu di più era di parlà cun Puddicombe nantu à u putere di fà attenzione à u vostru corpu è ciò chì ogni passu porta. Da ellu, aghju amparatu quantu utile hè di ricunnosce l'incomodità di una corsa longa è dura, ma ùn lasciate micca chì distrugge tuttu l'entrenamentu. Chì include chì u pensamentu di e gambe stanchi o di e spalle strette passanu per a mo mente - è ghjustu da l'altra parte, per pudè mantene una vista d'uccello nantu à tutte e cose boni di a corsa.
Cumu Corsa Cuscente Mi hà Insegnatu Chì Sò Più Forte Di Ciò chì Pensu
Aghju veramente messu à prova sta mentalità negativa-diventata-positiva quandu aghju partutu per ghjunghje à un PR 5K appena a settimana scorsa. (Un scopu 2018 di u mio hè di rompe uni pochi di i mo propri records in razzii.) Aghju andatu à a linea di partenza cun un ritmu di menu di 9 minuti in mente. Aghju finitu cù una media di 7:59 è finitu in 24:46. Ciò chì hè cusì grande, però, hè chì in realtà mi ricordu di un mumentu particulare durante u migliu trè, induve aghju sguassatu un pensamentu "ùn pudete micca fà questu". "Mi pare d'avè da more, è pensu d'avè bisognu à rallentà", mi sò dettu, ma aghju rispostu subitu cun "ma ùn sò micca, perchè corgu cunfortu duru è forte". Questu veramente m'hà fattu un sorrisu à a mità di a razza perchè, prima, avissi lasciatu chì un pensamentu negativu spirale in "perchè avete decisu di fà questu?" o "forsi duvete piglià una pausa da a corsa dopu chì questu hè finitu".
Stu novu prucessu di penseru pusitivu mi hà fattu vulè ritruvà nantu à a strada per micca solu più corse (è tempi più veloci), ma ancu per più chilometri informali induve possu solu cuncintrà mi è u mo corpu. Ùn diceraghju micca chì cercu avanti à u tipu di lotta di a mità di corsa chì Kastor parla, ma sò entusiasmu di vede cumu possu cuntinuà à rinfurzà a mo mente ghjustu à fiancu à e mo gammi.