9 Miti Su HIV / AIDS
Cuntenutu
- Mitu # 1: HIV hè una sentenza di morte.
- Mitu # 2: Pudete sapè se qualcunu hà HIV / AIDS guardendu li.
- Mitu # 3: E persone dritte ùn anu micca da preoccupassi per l'infezione da HIV.
- Mitu # 4: E persone seropositive ùn ponu micca avè figlioli in modu sicuru.
- Mitu # 5: HIV porta sempre à u SIDA.
- Mitu # 6: Cù tutti i trattamenti muderni, l'HIV ùn hè micca un prublema.
- Mitu # 7: Se pigliu PrEP, ùn aghju micca bisognu di aduprà un preservativu.
- Mitu # 8: Quelli chì testanu negativu per HIV ponu avè sessu senza prutezzione.
- Mitu # 9: Sì i dui partenarii anu HIV, ùn ci hè nisuna ragione per un preservativu.
- U Takeaway
Sicondu l'ultime statistiche di i Centri per e Malatie, Cuntrollu è Prevenzione, in u mondu sanu. Mentre ci sò stati assai avanzamenti in a gestione di u virus HIV in tuttu l'anni, purtroppu, esiste sempre assai disinformazione nantu à ciò chì significa vive cun HIV.
Avemu toccu à parechji esperti per uttene e so opinioni nantu à ciò chì e persone più sbalorditive in i Stati Uniti anu circa l'HIV / AIDS. Questi esperti trattanu e persone, educanu studienti di medicina, è furniscenu supportu à i pazienti chì affrontanu a malattia. Eccu i primi nove miti è cuncepzioni sbagliate chì elli, è e persone chì campanu cù u virus HIV o u sindrome di AIDS, continuanu à cumbatte:
Mitu # 1: HIV hè una sentenza di morte.
"Cù un trattamentu adattu, aspettemu avà chì e persone cun HIV campanu una vita normale", dice u duttore Michael Horberg, direttore naziunale di HIV / AIDS per Kaiser Permanente.
"Dapoi u 1996, cù l'avventu di una terapia antiretrovirale altamente attiva, una persona cun HIV cun bonu accessu à a terapia antiretrovirale (ART) pò aspettà di campà una vita normale, fintantu ch'elli piglianu i so medicamenti prescritti", aghjusta Dr. Amesh A. Adalja, un medicu di malatie infettive certificatu da u bordu, è studiosu senior à u Centru Johns Hopkins per a Sicurezza Sanitaria. Servisce ancu à a Cummissione HIV di a Cità di Pittsburgh è à u gruppu cunsultativu di AIDS Free Pittsburgh.
Mitu # 2: Pudete sapè se qualcunu hà HIV / AIDS guardendu li.
Se un individu cuntratta u virus HIV, i sintomi sò largamente insignificanti. Una persona cun una infezzjoni da HIV puderia manifestà sintomi chì sò simili à qualsiasi altru tipu d'infezzione, cum'è febbre, fatica o malessere generale. Inoltre, i sintomi iniziali iniziali generalmente duranu solu qualchì settimana.
Cù l'iniziu introduzione di farmaci antiretrovirali, u virus HIV pò esse gestitu in modu efficace. Una persona cun HIV chì riceve trattamentu antiretrovirale hè relativamente sana è ùn hè micca diversa da l'altri individui chì anu condizioni di salute croniche.
I sintomi stereotipati chì e persone spessu associanu à l'HIV sò in realtà sintomi di complicazioni chì ponu derivà da malatie o complicazioni cunnesse à u SIDA. Tuttavia, cù un trattamentu antiretrovirale adeguatu è medicazione, questi sintomi ùn saranu micca presenti in un individuu chì vive cun HIV.
Mitu # 3: E persone dritte ùn anu micca da preoccupassi per l'infezione da HIV.
Hè vera chì l'HIV hè più prevalente in l'omi chì anu ancu cumpagni sessuale maschili. I giovani neri gay è bisessuali anu i più alti tassi di trasmissione di HIV.
"Sapemu chì u gruppu di più risicu hè l'omi chì anu sessu cù l'omi", dice u duttore Horberg. Questu gruppu conta circa in i SU, secondu u CDC.
Tuttavia, l'eterosessuali eranu per 24 per centu di e nuove infezioni da HIV in 2016, è circa i dui terzi di quelli eranu donne.
Mentre i tassi di omi neri gay è bisessuali chì campanu cun HIV sò rimasti relativamente uguale in i Stati Uniti, i tassi generali di novi casi di HIV sò diminuiti dapoi u 2008 da 18 per centu. Diagnosi trà individui eterosessuali in generale diminuiti di 36 per centu, è diminuite trà tutte e donne di 16 per centu.
L'Afroamericani anu un risicu più altu di trasmissione di HIV da qualsiasi altra razza, ùn importa a so orientazione sessuale. , u tassu di i diagnostichi di HIV per l'omi neri hè guasi ottu volte superiore à l'omi bianchi è ancu più altu per e donne nere; u tassu hè 16 volte più altu in e donne nere chè e donne bianche, è 5 volte più altu chè e donne ispaniche. E donne Afro-Americane contranu HIV da qualsiasi altra razza o etnia. Dapoi u 2015, u 59% di e donne chì campanu cù HIV in i Stati Uniti eranu africani-americani, mentre chì 19% eranu ispanici / latini, è 17% eranu bianchi.
Mitu # 4: E persone seropositive ùn ponu micca avè figlioli in modu sicuru.
A cosa più impurtante chì una donna chì vive cù HIV pò fà quandu si prepara per a gravidanza hè di travaglià cù u so fornitore di assistenza sanitaria per inizià u trattamentu ART u più prestu. Perchè u trattamentu per l'HIV hè avanzatu tantu, se una donna prende a so medicina per l'HIV ogni ghjornu cum'è raccomandata da un prufessore sanitariu per tutta a so gravidanza (cumpresu u travagliu è a consegna), è continua a medicina per u so zitellu per 4 à 6 settimane dopu a nascita, u risicu di trasmissione HIV à u zitellu pò esse cum'è.
Ci hè ancu modi per una mamma chì hà HIV per abbassà u risicu di trasmissione in casu chì a carica virale HIV sia più alta di quella desiderata, cume sceglie una sezione C o alimentazione in bottiglia cù formula dopu a nascita.
E donne chì sò HIV negative ma chì cercanu di cuncepisce cun un cumpagnu maschile chì porta u virus HIV ponu ancu esse capaci di piglià medicazione speciale per aiutà à calà u risicu di trasmissione sia per elli sia per i so zitelli. Per i masci chì anu HIV è piglianu u so medicamentu ART, u risicu di trasmissione hè praticamente zero se a carica virale ùn hè micca rilevabile.
Mitu # 5: HIV porta sempre à u SIDA.
L'HIV hè l'infezzione chì face u SIDA. Ma questu ùn significa micca chì tutti l'individui seropositivi svilupperanu u SIDA. L'AIDS hè un sindrome di carenza di u sistema immunitariu chì hè u risultatu di l'HIV chì attacca u sistema immunitariu cù u tempu è hè assuciatu cù una risposta immune indebulita è infezioni opportuniste. U SIDA hè prevenutu da u trattamentu precoce di l'infezione da HIV.
"Cù e terapie attuali, i livelli di infezione da HIV ponu esse cuntrullati è mantenuti bassi, mantenendu un sistema immunitariu sanu per un bellu pezzu è dunque prevenendu infezioni opportunistiche è un diagnosi di AIDS", spiega u duttore Richard Jimenez, prufessore di salute publica à l'Università Walden .
Mitu # 6: Cù tutti i trattamenti muderni, l'HIV ùn hè micca un prublema.
Ancu se ci sò stati assai avanzamenti medichi in u trattamentu di l'HIV, u virus pò ancu purtà à complicazioni, è u risicu di morte hè sempre significativu per certi gruppi di persone.
U risicu di acquistà HIV è cumu affetta una persona varieghja secondu l'età, u sessu, a sessualità, u modu di vita è u trattamentu. U CDC hà un Strumentu di Riduzione di u Risicu chì pò aiutà una persona à stimà u so risicu individuale è à piglià misure per prutegge si.
Mitu # 7: Se pigliu PrEP, ùn aghju micca bisognu di aduprà un preservativu.
PrEP (profilassi pre-esposizione) hè un medicamentu chì pò prevene l'infezione da HIV in anticipu, se pigliatu ogni ghjornu.
Sicondu u duttore Horberg, un studiu di 2015 da Kaiser Permanente hà seguitu à e persone chì utilizanu PrEP per dui anni è mezu, è hà trovu chì era soprattuttu efficace per prevene infezioni da HIV, ancu se pigliatu ogni ghjornu. A Task Force di i Servizii Preventivi di i Stati Uniti (USPSTF) raccomanda attualmente chì tutte e persone cun risicu aumentatu di HIV piglianu PrEP.
Tuttavia, ùn prutegge micca contr'à altre malatie trasmesse sessualmente o infezioni.
"PrEP hè cunsigliatu per esse adupratu in cumbinazione cù pratiche sessuale più sicure, chì u nostru studiu hà ancu mostratu chì a metà di i pazienti chì participanu sò stati diagnosticati cun un'infezione di trasmissione sessuale dopu 12 mesi", dice Dr. Horberg.
Mitu # 8: Quelli chì testanu negativu per HIV ponu avè sessu senza prutezzione.
Se una persona hè stata recentemente diagnosticata cun HIV, pò esse micca presentata à un test di HIV finu à trè mesi dopu.
"I testi aduprati tradiziunalmente solu per anticorpi funzionanu rilevendu a presenza di anticorpi in u corpu chì si sviluppanu quandu HIV infecta u corpu", spiega u duttore Gerald Schochetman, direttore senior di malatie infettive cù Abbott Diagnostics. A seconda di a prova, a positività à l'HIV puderia esse rilevata dopu à qualchì settimana, o finu à trè mesi dopu à una pussibule esposizione. Chiedite à a persona chì esegue u test nantu à questu periodu di finestra è u tempu di ripetizione di test.
L'individuali devenu fà un secondu test di HIV trè mesi dopu u so primu, per cunfirmà una lettura negativa. S'elli facenu sessu regulare, a San Francisco AIDS Foundation suggerisce di esse testatu ogni trè mesi. Hè impurtante per un individuu di discute a so storia sessuale cù u so cumpagnu, è di parlà cun un prufessore sanitariu per sapè se elli è u so cumpagnu sò boni candidati per PrEP.
Altri testi, cunnisciuti cum'è test combo HIV, ponu rilevà u virus prima.
Mitu # 9: Sì i dui partenarii anu HIV, ùn ci hè nisuna ragione per un preservativu.
chì una persona chì vive cun HIV chì sia in terapia antiretrovirale regulare chì riduce u virus à livelli indetectabili in u sangue ùn hè micca capace di trasmette l'HIV à un cumpagnu durante u sessu. U cunsensu medicu attuale hè chì "Indetectable = Intransmittable".
Tuttavia, u CDC recomanda chì ancu se i dui partenarii anu HIV, anu da aduprà preservativi durante ogni incontru sessuale. In certi casi, hè pussibile trasmette una diversa ceppa di HIV à un cumpagnu, o in certi casi rari, trasmette una forma di HIV chì hè cunsiderata una "superinfezione" da una ceppa chì hè resistente à i medicazione ART attuali.
U risicu di una superinfezione da HIV hè estremamente raru; u CDC stima chì u risicu hè trà 1 è 4 per centu.
U Takeaway
Mentre ùn ci hè purtroppu nisuna cura per HIV / AIDS, e persone cun HIV ponu campà una vita longa è pruduttiva cù una rilevazione precoce è un trattamentu antiretrovirale adeguatu.
"Mentre chì e terapie antiretrovirali attuali ponu esse assai efficaci per mantene l'HIV à livelli bassi è impediscendulu di riplicà è di distrugge u sistema immunitariu per un bellu pezzu, ùn ci hè nisuna cura per u SIDA o un vaccinu contr'à HIV, u virus chì provoca u SIDA", spiega u duttore Jimenez.
In listessu tempu, u penseru attuale hè chì se una persona pò mantene a suppressione virale, allora l'HIV ùn prugresserà micca è cusì ùn distrugerà u sistema immunitariu. Ci sò dati chì sustenenu una vita ligeramente accurtata per e persone cun suppressione virale paragunatu à e persone senza HIV.
Ancu se u numeru di novi casi di VIH hè plateaued, secondu a, ci sò ancu stimati 50.000 novi casi ogni annu solu in i Stati Uniti.
Preoccupante, "i novi casi di HIV sò in realtà aumentati trà certe populazioni vulnerabili cumprese e donne di culore, i giovani chì anu sessu cù l'omi, è e populazioni difficili da ghjunghje", secondu u duttore Jimenez.
Chì significa questu? HIV è AIDS sò sempre assai prublemi di salute publica. Populazioni vulnerabili devenu esse ghjunti per esse testati è trattati. Malgradu i prugressi in i testi è a dispunibilità di medicazione cum'è PrEP, ùn hè ora u tempu di lascià a guardia.
Sionti à WHO):
- Più di 1,2 milioni d'Americani anu HIV.
- Ogni annu, 50.000 americani in più sò diagnosticati
cù HIV. - U SIDA, chì hè causatu da HIV, uccide 14.000
Americani ogni annu.
"A generazione più nova hà persu qualchì paura di HIV per via di u successu di u trattamentu. Quista li hà purtatu à impegnassi in cumpurtamenti risicati, purtendu à alti tassi di infezioni in i giovani chì anu sessu cù altri omi ".
- Duttore Amesh Adalja