Questu corridore hè qualificatu per l'Olimpiadi Dopu avè Completatu a so Prima Maratona * Mai *
Cuntenutu
Molly Seidel, una barista è babysitter di Boston, hà currettu a so prima maratona in Atlanta u sabbatu à i Prove Olimpichi 2020. Avà hè unu di i trè corridori chì rapprisentanu a squadra di maratona femminile di i Stati Uniti à l'Olimpiadi di Tokyo 2020.
L'atleta di 25 anni hà finitu a corsa di 26,2 miglia in 2 ore 27 minuti è 31 secondi enormi, currendu à un ritmu impressionante di 5: 38 minuti. U so tempu di finitura pusò a so seconda daretu à Aliphine Tuliamuk, da solu sette seconde. U cumpagnu corridore Sally Kipyego hè andatu in terza piazza. Inseme, e trè donne riprisenteranu i Stati Uniti à i Ghjochi Olimpichi di u 2020.
In una entrevista cù u New York Times, Seidel hà ammessu chì ùn avia micca aspettative elevate per andà in gara.
"Ùn avia micca idea di ciò chì avaria da esse", hà dettu à u NYT. "Ùn aghju micca vulsutu venderla eccessivamente è mette troppu pressione, sapendu quantu serà competitiva u campu. Ma parlendu cù u mo coach, ùn vulia micca telefunallu solu perchè era u mo primu. " (Relativu: Perchè stu corridore d'elite hè bè per ùn andà mai à l'Olimpiadi)
Ancu se u sabbatu hà marcatu a so prima maratona, Seidel hè stata un corridore cumpetitivu per a maiò parte di a so vita. Ùn hà micca solu vintu u Campionatu di Campu di Foot Locker Cross Country, ma hà ancu trè tituli NCAA, guadagnendu campionati in e gare di 3.000, 5.0000 è 10.000 metri.
Dopu avè graduatu à Notre Dame in 2016, à Seidel hè statu offertu parechje affare di sponsorizazioni per esse pro. In fine, però, hà rifiutatu ogni occasione di focalizassi nantu à a superazione di un disordine alimentariu, oltre à lotte cù a depressione è u disordine ossessivu-compulsivu (OCD), hà dettu Seidel U mondu di u corridore. (Assuciatu: Cumu Corsa m'hà aiutatu à Cunquistà u mo Disordine Alimentariu)
"A vostra salute à longu andà hè più impurtante", disse à a publicazione. "Per e persone chì sò ghjustu in u mità di questu, questu hè u peghju. Ci hà da piglià assai tempu. Probabilmente aghju da trattà [questi prublemi di salute mentale] per u restu di a mo vita. trattatelu cù a gravità chì dumanda ".
Seidel hà ancu avutu i so attacchi cù ferite. A causa di u so disordine alimentariu, hà sviluppatu osteopenia, hà dettu Seidel U mondu di u corridore. A cundizione, un precursore di l'osteoporosi, si sviluppa per via di avè una densità ossea assai più bassa di quella di a persona media, rendendovi più suscettibile à fratture è altre ferite osse. (Related: Cumu aghju amparatu à apprezzà u mo corpu dopu innumerevoli ferite di corsa)
In u 2018, a carriera corsa di Seidel hè stata torna scartata: Hà subitu una ferita à l'anca chì necessitava una chirurgia, è a prucedura l'ha lasciata dapoi "u dulore fastidiosu residuale", secondu U mondu di i corridori.
Eppuru, Seidel hà ricusatu di rinunzià à i so sogni di corsa, rientrandu in u mondu di a corsa competitiva dopu avè recuperatu da tutti i so scontri. Dopu qualchì prestazione forte di mezza maratona nantu à a strada di Atlanta, Seidel hà finalmente qualificatu per e prove olimpiche à a mezza maratona di u Rock 'n' Roll in San Antonio, Texas, in Dicembre 2019. (Assuciatu: Cumu Nike Porta a Sostenibilità à u 2020 Olimpiadi di Tokyo)
Ciò chì accade in Tokyo hè TBD. Per avà, Seidel tene a vittoria di u sabbatu vicinu à u so core.
"Ùn possu micca mette in parolle a felicità, a gratitudine è u scossa pura chì mi sentu avà", hà scrittu annantu à Instagram dopu a corsa. "À ringrazià à tutti quelli chì sò allughjati eri. Hè statu incredibile di corre 26,2 chilometri è micca batte un puntu silenziu longu à tuttu u percorsu. Ùn dimenticheraghju mai sta corsa finchè campu."