Cosa hè a morte cerebrale, sintomi è cause possibili

Cuntenutu
A morte cerebrale hè l'incapacità di u cervellu di mantene e funzioni vitali di u corpu, cum'è u paziente chì respira solu, per esempiu. Un paziente hè diagnosticatu di morte cerebrale quandu hà sintomi cume l'assenza totale di riflessi, essendu mantenutu "vivu" solu cù l'aiutu di dispositivi, è hè in questu momentu chì a donazione d'organi pò esse fatta, se hè pussibule.
Oltre à prumove u trapianto d'organi, in casu di morte cerebrale, i membri di a famiglia ponu dì addiu à u paziente, ciò chì pò portà qualchì confortu. Tuttavia, i zitelli, l'anziani è e persone cun prublemi cardiaci o chì ùn ponu micca esse sposti ùn devenu micca in cuntattu cù questu paziente.

Ciò chì pò causà a morte cerebrale
A morte cerebrale pò esse causata da numerose cause, cume:
- Trauma di a testa;
- Mancanza di ossigenu in u cervellu;
- Arrestu cardiorespiratoriu;
- Corsa (colpu);
- Gonfiore in u cervellu,
- Aumenta a pressione intracraniale;
- Tumuri;
- Overdose;
- Mancanza di glucosiu in u sangue.
Queste è altre cause portanu à una crescita di e dimensioni di u cervellu (edema cerebrale), chì hè assuciatu à l'impossibilità di espansione per via di u craniu, porta à una compressione, una diminuzione di l'attività cerebrale è danni irreversibili à u sistema nervosu centrale.
Cumu sapè se hè a morte cerebrale
I segni chì hè una morte cerebrale è chì a persona ùn si recupererà sò:
- Assenza di rispirazione;
- Assenza di dolore à stimuli cum'è pichjendu una agulla in u corpu o ancu in l'ochji di u paziente;
- Sculari non reattivi
- Ùn ci deve esse micca ipotermia è l'ipotensione ùn deve mustrà segni.
Tuttavia, se a persona hè cunnessa à i dispositivi, ponu mantene a so respirazione è a frequenza cardiaca, ma i pupulari ùn saranu micca reattivi è questu serà un segnu di morte cerebrale. U diagnosticu deve esse fattu da dui duttori sfarenti, in dui ghjorni sfarenti, osservendu i sintomi mintuvati sopra per chì ùn ci sia margine per l'errori.
Quantu dura a morte cerebrale
U malatu mortu cerebrale pò esse mantenutu "vivu" finchè i dispositivi sò accesi. À u mumentu chì i dispositivi sò spenti, u paziente si dice veramente mortu, è in questu casu, spegne i dispositivi ùn hè micca cunsideratu eutanasia, chì u paziente ùn hà alcuna possibilità di sopravvivere.
U paziente pò esse mantenutu "vivu" attraversu i dispositivi finu à quandu a famiglia a vole. Ancu s'ellu hè solu desideratu chì u paziente sia mantenutu in questu statu per qualchì tempu s'ellu hè un donatore d'organi, per assicurà a rimozione di l'organi per u trasplante dopu à un altru paziente. Scuprite cumu si face u trasplante di core, per esempiu.