Mucus in l'urina: 8 cause principali è chì fà
Cuntenutu
- 1. Mucca urinale nurmale
- 2. Scaricamentu vaginale
- 3. Gravidanza
- 4. Infezzione urinaria
- 5. Infezioni di trasmissione sessuale
- 6. Pietra di u rene
- 7. Cancer di a vejiga
- 8. Malatie intestinali
- Quandu andà à u duttore
A presenza di mucus in l'urina hè di solitu nurmale, chì hè prodotta da e vie urinarie per rivestisce è prutegge da infezioni. Tuttavia, quandu ci hè una quantità eccessiva di mucus o quandu apparenu cambiamenti in a so consistenza o culore, pò esse indicativu di qualchì cambiamentu urinariu o intestinale, postu chì qualchì volta u mucus pò originà in l'intestinu è esse eliminatu in l'urina.
A presenza di mucus pò fà chì l'urina appaia turbia, ma u modu più affidabile per valutà l'esistenza di mucus hè attraversu u test di urina, l'EAS, perchè hè cusì pussibule di verificà a quantità, valutà s'ellu ci hè un altru cambiamentu in u urina è identificanu a causa. Per questu esaminazione, hè impurtante pulisce l'area genitale è scartà u primu flussu d'urina, chì hè pussibile evità cambiamenti in u risultatu. Vede cumu si face u test di urina è cumu si preparanu currettamente.
In a maiò parte di i casi, a presenza di mucus in l'urina hè cunsiderata normale, è u trattamentu ùn hè micca necessariu. Tuttavia, se ci sò altri cambiamenti in l'urina o a persona hà sintomi, u duttore pò raccomandà l'usu di antibiotici o di rimedi specifici secondu a causa.
1. Mucca urinale nurmale
U mucus quandu si move per e vie urinarie permette l'eliminazione di germi chì ponu causà infezioni. Stu mucus hè normale è hè impurtante per a prutezzione di e vie urinarie.
Cosa da fà: quandu a quantità di mucus hè moderata, hà un aspettu magru è chjaru è ùn hè micca assai spessa, o quandu u test di urina si riferisce solu à filamenti mucoidi senza altri risultati, hè probabile chì sia una situazione normale è, dunque, nisun trattamentu hè normalmente necessariu..
Tuttavia, se u mucus apparisce in grande quantità o s'ellu hà altre caratteristiche più marcate, cume esse più spesse, nuvolose o culurite, puderia significà una infezzione o un'altra malattia. In quessi casi, un urologu, un ginecologu, un medicu generale o un medicu deve esse cunsultatu.
2. Scaricamentu vaginale
A causa più cumuna di mucus in l'urina in e donne hè a secrezione vaginale, chì ùn vene micca da l'urina ma da a vagina è hè confusa per via di a vicinanza di i dui sistemi.
A scarica vaginale varia in tuttu u ciclu menstruale, chì pò aumentà cù l'ovulazione è ancu cù l'usu di a pillula contraccettiva. Normalmente a scarica ùn hà micca culore o odore caratteristicu è ùn hè micca spessa. Durante l'ovulazione diventa più liquidu è trasparente, simile à u biancu d'ove.
Cosa da fà: a secrezione vaginale hè di solitu nurmale è ùn hà micca bisognu di trattamentu, tuttavia, s'ella apparisce in quantità grandi, spessa, cù un forte odore o culore è cù sintomi cum'è pruritu o dolore durante u sessu, pò esse una infezzione ginecologica chì hà bisognu di esse valutatu da un ginecologu. Vede i tippi di secrezione vaginale è cumu trattà ognunu.
3. Gravidanza
Se a dimissione hè chjara, fina, lattea è cù pocu odore, pò esse un sintomu di a prima gravidanza, à partesi da a prima o a 2a settimana di gravidanza. Durante tutta a gravidanza, u scaricamentu cambia a so cunsistenza è u so spessore, diventa più frequente è in quantità più grande, righjunghjendu u so massimu in l'ultime settimane di gravidanza, induve pò ancu cuntene un mucus rosa tipicamente più appiccicosu è in forma di gelatina, indicendu chì u corpu diventa si prepara per u partu.
Cosa da fà: in a maiò parte di i casi, a dimissione hè normale durante a gravidanza, tuttavia, qualsiasi cambiamentu di quantità, consistenza, culore o odore pò suggerisce un prublema. Se sti cambiamenti accadenu, a donna, o a donna incinta, duverà cunsultà un ostetricu-ginecologu, per identificà s'ellu ci hè un prublema è per inizià u trattamentu.
Vede ciò chì causa a dimissione di a gravidanza è quandu pò esse grave.
[esame-rivista-puntu]
4. Infezzione urinaria
Quandu u mucus vene cù l'urina ma hè assai abbundante, culuritu o grossu, hè pussibule ch'ellu sia un segnu d'infezzione di e vie urinarie. Questa pò esse uretrite, quandu l'infezzione hè in uretra, cistite, quandu l'infezzione hè in a vescica, o pielonefrite quandu hè in i reni. Hè più cumuni d'avè mucus in l'urina in casu d'uretrite chì in altri.
L'uritrite hè più cumuna in l'omi sessualmente attivi è hè spessu associata à infezioni di trasmissione sessuale. A cistite hè più cumuna in donne sessualmente attive o in omi anziani, cù una prostata allargata.
In più di u mucus, ci sò ancu sintomi in infezioni di l'urinariu cum'è una voglia improvvisa di urinare o difficoltà à cumincià à urinà, urinendu à i pinguini o in grandi quantità, brusgiatura o formicolio per urinare è a sensazione di pesantezza in u fondu di u panza. Calchì volta, in più di u mucus in l'urina, u sangue pò ancu esse osservatu. Vede u risicu di avè una infezzjoni di l'urinariu.
Cosa da fà: se ci hè un suspettu d'infezzione di e vie urinarie, un urologu, ginecologu o medicu generale deve esse cunsultatu u più prestu pussibule per cunfirmà u diagnosticu è inizià u trattamentu, chì si face di solitu cù antibiotici. Bevendu un minimu di 2 litri d'acqua à ghjornu, igiene da davanti à daretu, pisendu dopu u sessu è evitendu sessu senza prutezzione, aiuta à compie u trattamentu è prevene e nuove infezioni urinarie.
5. Infezioni di trasmissione sessuale
Alcune infezioni di trasmissione sessuale (STI) ponu causà una produzione eccessiva di mucus, cume gonorrea è chlamydia. In a gonorrea, u mucus hè giallasciu o verdugninu, s'assumiglia à u pus, mentre chì in a clamidia hè più giallu-biancu è più spessore.
Queste malatie anu sintomi simili à quelli di infezioni urinarie, cum'è u dolore o brusgiatura quandu urinanu è u disagiu addominale, ma hè ancu cumunu di sperimentà u dolore durante u cuntattu intimu, sanguinamentu trà i periodi mestruali in e donne, è in l'omi pò esse infiammazione di u pelle di u pene è gonfiore di i testiculi. Verificate in più dettu i sintomi chì ponu indicà una STI.
Cosa da fà: quandu cumpariscenu i primi sintomi, duvete andà ind'è l'urologu o u ginecologu, da pudè diagnosticà currettamente è inizià u trattamentu, chì cunsiste in l'usu di antibiotici per eliminà i batteri chì causanu e STI. Cum'è queste malatie sò trasmesse in l'attu sessuale, hè impurtante aduprà preservativi per evitalli è chì u cumpagnu sessuale sia ancu valutatu da un duttore per fà u trattamentu, postu chì se u batteriu ùn hè micca eliminatu in e duie persone, continua à esse trasmessa è a causa di l'infezzione, ancu dopu u trattamentu.
6. Pietra di u rene
A presenza di calcoli renali a maiò parte di u tempu ùn porta micca sintomi, chì sò eliminati in l'urina in modu naturale. Tuttavia, ci sò situazioni in cui e pietre, quandu sò eliminate, si bloccanu in i canali urinarii, ciò chì face chì u rene produci mucus per pruvà à sbloccà u sistema.
In più di u mucus in l'urina, e pietre intrappulate in i canali causanu altri sintomi, chì ponu andà da più mite, cume urge frequenti per urinare o dolore, à a cosiddetta crisa renale, cù un dolore severu in u latu di u spinu. , nausea o vomitu è ancu sangue in l'urina. Eccu cumu per sapè se pudete avè calcari renali.
Cosa da fà: appena si sentenu i primi sintomi di i calcoli renali, hè impurtante d'andà à l'urologu per inizià u trattamentu adattatu, chì varieghja secondu e dimensioni di a petra. Se hè assai grande, a cirurgia hè cunsigliata, ma se a petra hè chjuca pò esse abbastanza per beie assai acqua. Sicondu u gradu di u dulore, l'urologu pò ancu indicà un medicamentu analgésicu.
7. Cancer di a vejiga
Ancu s'ellu hè raru, a presenza di mucus in l'urina per u cancheru di a vejiga hè ancu pussibule. Tuttavia, in questu casu u mucus hè accumpagnatu da altri segni è sintomi cum'è u sangue in l'urina, difficoltà è dolore quandu urina, bisognu di urinare più spessu, dolore addominale in più di perdita di pesu senza ragione apparente è stanchezza generale.
Cosa da fà: quandu questi sintomi si presentanu, in particulare a perdita di pesu è a fatica, hè necessariu cercà rapidamente u cunsigliu di un urologu perchè in più di esse una situazione grave, più u cancer hè diagnosticatu è trattatu prima, più grande sò e possibilità di guarì. Amparate nantu à cume identificà è trattà u cancheru di a vescica.
8. Malatie intestinali
In certe malatie intestinali, cum'è a colite ulcerativa o u sindrome di l'intestione irritabile, ci pò esse una produzione eccessiva di mucus in l'intestinu, chì hè eliminata in u caca.
Quandu u mucus hè eliminatu in a caca, in particulare in e donne, per via di a vicinanza trà l'orificii urinarii è anali, pò sembrà esce in l'urina, postu chì si mischia in u vasu o appare in l'analisi di l'urina, se un una pulizia adeguata ùn hè fatta prima di piscià in u vetru.
Cosa da fà: se ci hè un suspettu di alterazione intestinale, si consiglia di cunsultà un gastroenterologu per fà u diagnosticu è inizià u trattamentu. Sicondu a causa, u trattamentu pò esse fattu cù medicazione chì permettenu di ritardà a progressione di a malattia o altri per cuntrullà a diarrea, oltre à supplementi vitaminici è l'adopzione di una dieta per evità fatica è anemia.
Quandu andà à u duttore
Hè impurtante d'andà à u duttore quandu si nota un grande vulume di mucus chì hè liberatu in l'urina è quandu in più di quellu mucus si sente dulore quandu urina, lombalgia, urina scura è puzzolente, gonfiore di l'organi genitali o scarica, in u casu di e donne.
Hè impurtante di fà casu à aspetti di l'urina, chì ancu a disidratazione pò esse rimarcata da a vostra osservazione. Vede ciò chì sò i cambiamenti cumuni di urina.