Smoothie di Recuperazione di Cirasa d'Amandula di Natalie Coughlin
Cuntenutu
Cù l'Olimpiadi d'estate chì s'avvicinanu (hè ora ancora?!), avemu qualchì atleti seriamente stupenti in a nostra mente è u nostru radar. (Scuprite questi 2016 Rio Hopefuls You Need to Start Following on Instagram). Questi prufessiunali inspiratori ci facenu vulsutu spinghje più forte in i nostri allenamenti è pensate più intelligente in a buttrega - ùn ci hè micca bisognu di esse un olimpico per sapè chì un corpu sanu è forte hè custruitu sia in palestra. è a cucina. (Vulete prova? Scuprite u megliu è u peghju cibi per Flat Abs.)
È s'è qualcunu sapi una cosa o duie nantu à a ricuperazione da allenamenti strenui, hè a 12 volte medalista olimpica Natalie Coughlin. U nuvatore timore (chì spera di riprisentà Team USA u 5 d'Agostu in Rio) sparte a so ricetta per un deliziosu frullatu di latte d'amandule cù ciliegie scure, banana, burru d'amandule è semi di chia. Rifornisce u vostru corpu è aiuta à recuperà i musculi chì travaglianu duru. Ancu megliu: hè incredibilmente simplice di fà!
Coughlin ùn hè micca stranieru à a cucina, mancu. Ella hà ancu spartutu a so ricetta per Bar Gluten-Free Casalinghi, Prugna Secca, Amandula è Aranciu, è dice ch'ella cresce ancu u so cavulu! Tuttu què prova ancu in più perchè hè trà e 15 Atleti Olimpichi Femminili chì Amemu. Pruvate a so ricetta di smoothie da voi stessu - senza medaglia d'oru necessaria.
Ingredienti
- 1 tazza di latte d'amanduli senza zuccheru
- 1 cucchiaia di semi di chia
- 1/2 banana, congelata
- 1 tazza di ciliegie scure, congelate
- 1 cucchiaia di burru d'amandule
Indicazioni
Unisce tutti l'ingredienti in un frullatore è mischjà finu à chì sia liscia. Prufittate!
Circate ancu più modi per rifornisce cum'è i prufessiunali? Eccu cinque ricette in più chì vi faranu manghjà cum'è un Olimpianu.