Per piacè ùn mette micca l'agliu in a vostra vagina

Cuntenutu

In a lista di e cose chì ùn duvete micca mette in a vostra vagina, eccu una chì ùn avemu mai pensatu d'avè da spiegà: l'agliu. Ma, cum'è Jen Gunter, MD, scrive in un recente post di blog, e donne anu pruvatu à trattà l'infezioni vaginali di lieviti cù l'agliu. È nò, ùn hè certamente micca una bona idea.
U levitu hè un fungu, dunque e infezioni da u levitu sò infezioni fungiche. È l'agliu pare avè qualchì pruprietà anti-fungica, da quì vene tutta a teoria di u clavu in vag, spiega u duttore Gunter. Ma ci sò più di qualchi numeri quì.
Prima di tuttu, vi tuccherà à taglià l'agliu per ottene ogni tipu d'effettu. "Allora, mette in tuttu u clove in a vostra vagina ùn farà nunda, salvu espone a vostra vagina inflamata à i pussibuli bacteria di a terra (cum'è Clostridium botulinum, a bacteria chì provoca u botulismu) chì puderia ancu esse appiccicatu à l'agliu", scrive Dr Gunter.
Ma sì avete intenzione di taglià i vostri chiodi di garofano, metteli in una gasa, è poi mette ciò in voi, ùn hè ancu una bella idea: L'agliu ùn serà micca in strettu cuntattu cù u to tissutu, allora hè improbabile d'avè qualsiasi effetti maiò, è e fibre da a gasa pò causà irritazione.
[Per a storia completa, andate à Refinery29]
Più da Refinery29:
Perchè stu tatuu di capezzolu hè cusì impurtante
Per piacè Smettite di Pruvà à Parlà e Donne fora di l'Aborti
30 Cunsiglii di u sonnu per e persone cun ansietà