Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 6 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Pudete Utilizà Neem Oil per a cura di a pelle? - Salute
Pudete Utilizà Neem Oil per a cura di a pelle? - Salute

Cuntenutu

Cosa hè l'oliu neem?

L'oliu Neem vene da a semente di l'arburu neem tropicale, cunnisciutu ancu cum'è lilla indiana. L'oliu Neem hà una larga storia d'usu cum'è rimediu folcloricu in u mondu sanu, è hè statu adupratu per trattà parechje cundizioni. Ancu s'ellu hà un odore duru, hè riccu in acidi grassi è altri nutrienti, è hè adupratu in una varietà di prudutti di bellezza cum'è creme per a pelle, lozioni per u corpu, prudutti per capelli è cusmetichi.

L'oliu Neem cuntene assai ingredienti chì sò estremamente benefichi per a pelle. Alcuni di questi ingredienti includenu:

  • acidi grassi (EFA)
  • limonoidi
  • vitamina E
  • trigliceridi
  • antioxidanti
  • calciu

Hè stata aduprata in regimi di bellezza è cura di a pelle per:

  • curà a pelle seca è e rughe
  • stimulà a produzzione di collagenu
  • riduce e cicatrici
  • guarisce e ferite
  • trattà l'acne
  • minimizà verruche è talpi

L'oliu Neem pò ancu esse adupratu per trattà i sintomi di psoriasis, eczema, è altri disordini di a pelle.


Ci hè una scienza chì sustene l'usu di l'oliu neem per a cura di a pelle?

Ci hè stata qualchì ricerca chì sustene l'usu di l'oliu neem in cura di a pelle. Tuttavia, parechji studii avianu assai piccule dimensioni di campioni, o ùn eranu micca fatti nantu à l'omu.

Un studiu di u 2017 annantu à i topi senza peli mostra chì l'oliu neem hè un agente prometente per trattà i sintomi di l'invecchiamentu cum'è a pelle diluente, a secchezza è e rughe.

In una di nove persone, l'oliu neem hè statu dimustratu per aiutà u prucessu di guarigione di e ferite post-chirurgiche di u scalp.

In un studiu in vitro di u 2013, i circadori anu cunclusu chì l'oliu neem seria un bon trattamentu prolungatu per l'acne.

Attualmente ùn ci sò studii nantu à cume l'oliu di neem affetta moles, verruche o pruduzzione di collagene. Tuttavia, hà trovu chì pò aiutà à riduce i tumori causati da i tumori di a pelle.

L'oliu Neem hè sicuru per a maggior parte di e persone da aduprà, ma più studii anu da fà nantu à l'umani per determinà se l'oliu neem hè un aghjuntu efficace à u vostru regime di bellezza.

Cume aduprà l'oliu neem nantu à a vostra pelle

Assicuratevi di cumprà un oliu di neem biulogicu, 100% puru è pressatu à fretu. Serà turbulente è di culore giallasciu è averà un odore chì s'assumiglia à a senape, l'agliu o u zolfu. Quandu ùn l'avete micca adupratu, magazzini in un locu frescu è bughju.


Prima di mette l'oliu di neem nantu à a vostra faccia, fate un test di patch nantu à u vostru bracciu. Se in 24 ore ùn sviluppate alcun segnu di reazione allergica - cum'è rossu o gonfiore - deve esse sicuru d'utilizà l'oliu nantu à altre zone di u vostru corpu.

L'oliu neem puru hè incredibilmente potente. Per trattà l'acne, infezioni fungiche, verruche o talpe, aduprate oliu di neem micca diluitu per trattà e zone affette.

  1. Imbulighjate leggermente l'oliu di neem nantu à a zona aduprendu un tampone di cotone o una sfera di cuttone, è lasciatelu inzuppà finu à 20 minuti.
  2. Lavate l'oliu cù acqua calda.
  3. Aduprate ogni ghjornu finu à ottene i risultati desiderati.

A causa di a putenza di l'oliu neem, hè una bona idea di mischjà lu cù parti uguali di un oliu purtatore - cum'è jojoba, uva d'uva, o oliu di coccu - quandu si usa per e zone più grandi di a faccia o di u corpu, o nantu à a pelle sensibile.

L'oliu trasportatore pò ancu sottumette l'odore di l'oliu neem, o pudete aghjunghje alcune gocce d'altri olii cum'è lavanda per migliurà l'odore. Una volta chì l'olii sò mischiati, aduprate a cumbinazione cum'è si faria una crema idratante nantu à a faccia è u corpu.


Se truvate chì a cumminazione d'oliu sia troppu grassa, pudete mischjà qualchì goccia d'oliu neem cun gel di aloe vera, chì serà ancu calmante per a pelle irritata.

L'oliu Neem pò ancu esse aghjuntu à un bagnu caldu per trattà e zone più grandi di u corpu.

Cosa da sapè prima di mette oliu neem nantu à a vostra pelle

L'oliu Neem hè sicuru ma estremamente potente. Pò causà una reazione avversa in qualchissia cù a pelle sensibile o un disordine di a pelle cum'è eczema.

S'ellu hè a prima volta chì aduprate oliu neem, cuminciate pruvendu una piccula quantità diluita di questu nantu à una piccula zona di a vostra pelle, luntanu da u to visu. Se si sviluppanu rossi o pruriti, pudete desiderà diluisce ulteriormente l'oliu o evità di usallu cumpletamente.

Urticaria, eruzione cutanea severa, o difficultà per respirà puderia esse un segnu di reazione allergica. Cessate l'usu di l'oliu neem subitu è ​​cunsultate un duttore se e vostre cundizioni persistenu.

L'oliu Neem hè un oliu putente è micca adattu per l'usu da i zitelli. Prima di aduprà l'oliu neem nantu à un zitellu, cunsultate cù u vostru duttore.

I studii ùn sò micca stati fatti per stabilisce se l'oliu neem hè sicuru da aduprà durante a gravidanza, dunque hè megliu evità lu se site incinta o allattendu.

L'olii Neem ùn devenu mai esse cunsumati, chì sò tossichi.

U fondu

Cù una storia d'usu chì abbraccia migliaia di anni, l'oliu neem hè un oliu intrigante, tuttu naturale chì pudete cunsiderà pruvà per una varietà di condizioni di a pelle, è cum'è un trattamentu anti-invecchiamento.L'oliu Neem hè relativamente economicu, faciule da usà, è si mischia facilmente in a pelle, è ancu cù altri olii.

Posti Affascinanti

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè per uttene un piercing verticale in labbra

Tuttu ciò chì avete bisognu di sapè per uttene un piercing verticale in labbra

Un piercing verticale in labbra, o piercing verticale in labbra, hè fattu in erendu ghjuvelli attraver u u mezu di u to labellu inferiore. Hè pupulare trà e per one in mudificazione di ...
'U pettu hè u megliu': Eccu perchè stu mantra pò esse dannusu

'U pettu hè u megliu': Eccu perchè stu mantra pò esse dannusu

Quandu Anne Vanderkamp hà datu i o figlioli gemelli, hà pen atu à allattà olu per un annu.«Aghju avutu prublemi maiò di pruvi ta è ùn aghju micca fattu abba tan...