Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 22 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Ghjugnu 2024
Anonim
Cosa hè una neoplasia maligna, cumu hè diagnosticata è opzioni di trattamentu - Salute
Cosa hè una neoplasia maligna, cumu hè diagnosticata è opzioni di trattamentu - Salute

Cuntenutu

A neoplasia maligna, u cancheru o u tumore malignu, hè carattarizata da una proliferazione incontrollata è anormale di cellule per via di cambiamenti in l'ADN o abitudini di vita, è queste cellule ponu sparghjesi in u corpu è compromettà l'organismu in generale.

Malgradu u fattu chì e cellule maligne proliferanu in modu autonomu è incontrollatu, u primu diagnosi di neoplasia maligna è l'iniziu rapidu di u trattamentu pò dà una cura, migliorendu a qualità di vita di a persona.

Perchè accade

A neoplasia maligna accade per via di a proliferazione incontrollata è anormale di cellule maligne, chì pò accadere per via di cambiamenti di DNA per via di genetica o abitudini, cume fumà, cibi nutrizionalmente poveri è ricchi di cibi fritti, cunsumu di bevande alcoliche, infezioni virali è esposizione à sostanze tossiche o radiazioni, per esempiu. Amparate più nantu à e neoplasmi.


E cellule maligne si multiplichenu rapidamente è ponu sparghje in altri organi è tessuti, chì queste cellule anu un comportamentu autonomu, cù metastasi, chì rende u trattamentu è a guarigione più difficiule da accadere.

A neoplasia maligna hè u cancheru?

Cancer è neoplasia maligna sò listesse, vale à dì, quandu l'esame indica chì esiste una neoplasia maligna o chì a presenza di cellule maligne hè stata osservata, significa chì a persona hà u cancheru.

In quessi casi, hè estremamente impurtante chì e prove sianu fatte per cunfirmà u diagnosticu è chì u trattamentu sia iniziatu u più prestu pussibule per evità a metastasi è aumentà e possibilità di a persona di guarì.

Cumu identificà

L'identificazione di u cancheru pò accade cù l'osservazione di alcuni sintomi, cume:


  • Perda di pesu senza causa apparente;
  • Tosse persistente;
  • Frebba;
  • Dolore quandu urina o urina scura;
  • Stanchezza intensa;
  • Aspettu di noduli, in particulare in u senu, per esempiu;
  • Aspettu di macchie nantu à a pelle.

I sintomi di malignità ponu variare secondu u tippu è a lucazione di u cancheru, tuttavia in presenza di qualsiasi sintomi indicativi di u cancheru, hè impurtante andà à u medicu generale per fà u diagnosticu. Cunnosce altri sintomi di malignità.

U diagnosticu hè fattu basatu annantu à i sintomi presentati da u paziente, in più di testi di imaging è di laboratorio chì sò raccomandati da u duttore. Esami di imaging, cum'è MRI o tomografia, per esempiu, ponu esse indicati per identificà a situazione di u tumore.

In relazione à e prove di laburatoriu, u duttore pò dumandà un conteggio di sangue cumpletu è test biochimici, in più di a misurazione di marcatori tumorali, chì sò sostanze prodotte da e cellule o da u tumore stessu, indicendu a presenza di una neoplasia maligna. Inoltre, u duttore pò dumandà un esame istopatologicu, chì hà per scopu di cunfirmà a malignità di e cellule. Scuprite chì testi identificanu u cancheru.


Cumu hè fattu u trattamentu

U trattamentu per a neoplasia maligna si face cù u scopu di diminuisce a percentuale di proliferazione di cellule maligne, evitendu metastasi è migliorendu a qualità di vita di a persona. Di solitu u duttore cunsiglia chirurgia, radioterapia o chimioterapia secondu u tippu di cancheru è e so caratteristiche.

A chirurgia pò esse indicata in casi induve a metastasi ùn hè ancu accaduta è induve u tumore o una parte di questu pò esse eliminatu. Tuttavia, in certi casi a chirurgia pò esse micca indicata per via di a so situazione è di u sangue in u situ, è altri trattamenti sò raccomandati da u duttore. Generalmente, dopu a chirurgia, a chimioterapia o a radioterapia hè raccomandata per eliminà tutte e cellule maligne chì ùn sò micca state rimosse.

A chimioterapia hè u trattamentu u più raccomandatu in casu di cancheru è si face cù l'usu di droghe specifiche contr'à u tumore chì ponu esse amministrati per via orale o intravenosa. A radioterapia hè ancu una opzione di trattamentu per e neoplasie maligne è cunsiste in l'applicazione di radiazioni à u situ di u tumore, diminuendu e so dimensioni è impedendu chì si sparghji in altre regioni di u corpu. Amparate più nantu à u trattamentu di u cancer.

A neoplasia maligna hè curabile?

Hè pussibule ottene una guarigione quandu a neoplasia maligna hè identificata prestu è u trattamentu hè iniziatu rapidamente, chì in questu modu hè pussibile impedisce a metastasi da accadere, chì hè a diffusione di cellule maligne in altre parti di u corpu, chì rende u trattamentu difficiule . Capite cumu accade a metastasi.

Articuli Recenti

Cosa hè l'alcalosi metabolica è chì pò causà

Cosa hè l'alcalosi metabolica è chì pò causà

L'alcalo i metabolica i faci quandu u pH di u angue diventa più ba icu di quantu duverebbe, vale à dì quandu hè opra 7.45, chì i pone in ituazioni cum'è vomitu, u...
Partitura cesariana: passu à passu è quandu hè indicatu

Partitura cesariana: passu à passu è quandu hè indicatu

A ce ariana hè un tipu di con egna chì cun i te à fà un tagliu in a regione addominale, ottu ane te ia applicata à a pina dentru di a donna, per caccià u zitellu. tu tipu...