Cosa hè u neurofeedback è cumu funziona

Cuntenutu
Neurofeedback, cunnisciutu ancu cum'è biofeedback o neuroterapia, hè una tecnica chì permette di furmà direttamente u cervellu, equilibrendu u so funziunamentu è migliurendu a capacità di cuncentrazione, attenzione, memoria è fiducia, rendendulu più efficiente.
Cusì, hè pussibule trattà i prublemi di cambiamenti in u funziunamentu di u cervellu in modu naturale, cume:
- Ansietà;
- Depressione;
- Prublemi di sonnu;
- Disordine di attenzione è iperattività;
- Migraines frequenti.
Inoltre, u neurofeedback pò ancu esse adupratu in certi casi di crisi, autismu è ancu paralisi cerebrale.
In sta tecnica, solu i prucessi normali di funziunamentu cerebrale sò aduprati, senza l'introduzione di fattori esterni cum'è l'elettricità o qualsiasi tipu di impianti cerebrali.

U prezzu è induve fà
Neurofeedback pò esse fattu in alcune cliniche cù servizii di psiculugia, tuttavia, ci sò ancu pochi posti chì offrenu terapia, postu chì hè necessariu avè un tipu avanzatu di furmazione per fà a tecnica currettamente.
U prezzu hè di solitu una media di 3 mila reai per un pacchettu di 30 sessioni, ma pò esse più caru, secondu u locu sceltu. Inoltre, fino à sessioni 60 ponu esse richieste per uttene l'ubbiettivi desiderati.
Cumu funziona
U prucessu di neurofeedback principia cù u piazzamentu di l'elettrodi nantu à u scalp, chì sò picculi sensori chì catturanu onde cerebrali è li mostranu nantu à un monitor, chì hè mostratu à a persona stessa.
Dopu, un ghjocu hè visualizatu nantu à u monitor in chì a persona deve pruvà à cambià l'onde cerebrali aduprendu solu u cervellu. Cù u tempu, è in u corsu di qualchì sessione, hè pussibule furmà u cervellu per funziunà in modu più equilibratu, trattendu i prublemi di funziunamentu o, almenu, allevendu i sintomi è a necessità di medicinali, per esempiu.