A nova App Google Pò Induvinà u Contu Caluricu di i Vostri Post di Instagram
Cuntenutu
Avemu tutti quellu amicu nantu à e social media. Sapete, u manifestu di foto di l'alimentu in serie chì e so cumpetenze di cucina è di fotografia sò in u megliu dubbitu, ma hè sempre cunvinta ch'ella hè a prossima Chrissy Teigen. Ehi, forse sì sè stessu culpevule. Ebbè, grazia à Google, ci hè una bona chance chì vi vede assai più da induve vene in u vostru feed Instagram. (Psst: 20 Accounts Instagram Foodie Duvete seguità.)
Im2Calories, chì Google hà svelatu sta settimana in una cunferenza tecnologica in Boston, hè un software di intelligenza artificiale super cool chì usa algoritmi per stimà u numeru di calori in i vostri ritratti alimentari Instagram, Scienza Populare raporti.
L'idea daretu à u prugettu, spiegò u scientist di ricerca di Google Kevin Murphy, hè di simplificà u prucessu di mantene un ghjurnale di l'alimentariu, eliminendu a necessità di plug manually your foods and serve sizes in una app. U sistema calibre a dimensione di pezzi di cibu in relazione à u piattu per generà una stima di calorie, è l'utilizatore hà a pussibilità di appruvà o di disapprovà è di fà correzioni se u lugiziale leghje male e vostre foto. L'unica cattura? A tecnulugia ùn hè micca cumpletamente precisa. (Eccu Cumu Fà U Ghjurnale Alimentariu Funziona per voi.)
"Va bè, forse ottenemu e calorie da u 20 per centu. Ùn importa micca", hà dettu Murphy. "Avemu da mediu nantu à una settimana o un mese o un annu. È avà pudemu cumincià à unisce potenziale à l'infurmazioni da parechje persone è cumincianu à fà statistiche di u livellu di a pupulazione. Aghju i culleghi in l'epidemiulugia è a salute publica, è volenu veramente. sta robba ".
Allora ùn deve micca cunfidendu sta tecnulugia cum'è a fine hè tutta per a vostra dieta, ma l'impattu più largu di a tecnulugia hè abbastanza impressiunanti. E, sicondu Murphy, se puderanu tirà questu aduprendu questi dati per l'alimentu, e possibilità sò infinite. (Per esempiu, a stessa tecnulugia puderia esse aduprata per l'analisi di a scena di trafficu per predichendu induve hè u locu di parcheghju più prubabile, spiegò.)
Google hà presentatu una dumanda di brevettu per Im2Calories, ma ùn ci hè ancu una parolla nantu à quandu serà dispunibule. Intantu, farà una bella conversazione à a tavola mentre scattate foto di brunch stu weekend!