Autore: Judy Howell
Data Di Creazione: 26 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 21 Ghjugnu 2024
Anonim
ZEITGEIST: MOVING FORWARD | OFFICIAL RELEASE | 2011
Video: ZEITGEIST: MOVING FORWARD | OFFICIAL RELEASE | 2011

Cuntenutu

L'artrite reumatoide (RA) hè una malattia cronica chì provoca gonfiori, rigidità è dolore articulari. Ùn ci hè micca una cura cunnisciuta per RA - ma ci sò trattamenti dispunibuli per aiutà à allevà i sintomi, limità i danni à l'articuli, è prumove una bona salute generale.

Mentre i scienziati continuanu à sviluppà è migliurà i trattamenti per a RA, u vostru duttore pò raccomandà cambiamenti à u vostru pianu di trattamentu.

Leghjite puru per amparà alcune di l'ultime ricerche è l'ultime opzioni di trattamentu per sta situazione.

Inibitori JAK offre sollievu

Parechje persone cun RA utilizanu un tipu di droga antireumatica modificatrice di malatie (DMARD) cunnisciuta cum'è metotrexatu. Ma in certi casi, u trattamentu cù metotrexatu solu ùn hè micca abbastanza per cuntrullà i sintomi.

Se avete pigliatu metotrexatu è avete sempre sperimentatu sintomi moderati à severi di RA, u vostru duttore pò cunsigliarle di aghjunghje un inibitore janus kinase (JAK) à u vostru pianu di trattamentu. Inibitori JAK aiutanu à fermà e reazioni chimiche chì causanu infiammazione in u vostru corpu. Methotrexate face ancu questu, ma in una manera diversa. Per alcune persone, l'inibitori JAK funzionanu più efficacemente.


Finu à oghje, Food and Drug Administration (FDA) hà appruvatu trè tippi di inibitori JAK per trattà RA:

  • tofacitinib (Xeljanz), appruvatu in u 2012
  • baricitinib (Olumiant), appruvatu in u 2018
  • upadacitinib (Rinvoq), appruvatu in 2019

I ricercatori continuanu à studià sti medicamenti per amparà cumu si paragunanu tra di elli, è cù altre opzioni di trattamentu. Per esempiu, i scientifichi anu trovu recentemente chì una cumbinazione di metotrexatu è upadacitinib era più efficace di metotrexatu è adalimumab per riduce u dolore è migliurà a funzione in e persone cun RA. Più di 1.600 persone cun RA anu participatu à stu studiu.

E prove cliniche sò ancu in corsu per sviluppà novi inibitori JAK, cumprendu un medicamentu sperimentale chjamatu filgotinib. In un recente studiu clinicu di fase III, filgotinib hè statu più efficace di un placebo per trattà a RA in persone chì anu pruvatu prima unu o più DMARD. Più ricerca hè necessaria per studià a sicurezza è l'efficacità à longu andà di sta droga sperimentale.


Per amparà di più nantu à i benefici potenziali è i rischi di piglià un inibitore JAK, parlate cù u vostru duttore. Puderanu aiutà à amparà se stu tipu di medicazione puderia esse una bona scelta per voi.

Inibitore BTK in sviluppu

A tirosina chinasi (BTK) di Bruton hè un enzima chì ghjoca un rolu in u sviluppu di l'infiammazione. Per bluccà l'azzione di BTK, i circadori anu sviluppatu è testatu un inibitore BTK cunnisciutu cum'è fenebrutinib.

I primi studii suggerenu chì u fenebrutinib pò furnisce una altra opzione di trattamentu per RA. Un gruppu internaziunale di circadori hà compiu pocu un studiu clinicu di fase II per studià a sicurezza è l'efficacità di u fenebrutinib per trattà sta cundizione. Anu trovu chì u fenebrutinib era accettabilmente sicuru è modestamente efficace.

U studiu hà trovu chì, cumbinatu cù metotrexatu, fenebrutinib era più efficace di un placebo per trattà i sintomi di RA. Fenebrutinib hà avutu tassi di efficacia simili cum'è adalimumab.

Più ricerca hè necessaria per studià a sicurezza è l'efficacità di fenebrutinib.


A Neurostimulazione mostra prumessa

Alcune persone provanu più medicinali per trattà RA, senza successu.

In alternativa à i medicazione, i ricercatori studianu i benefici potenziali è i rischi di a stimolazione di u nervu vagu per trattà a RA. In questu approcciu di trattamentu, l'impulsi elettrichi sò usati per stimulà u nervu vagu. Stu nervu aiuta à regulà l'infiammazione in u vostru corpu.

I scientisti anu realizatu pocu tempu u primu studiu pilotu in l'omu di stimulazione di u nervu vagu per trattà a RA. Anu impiantatu un picculu neurostimulatore o un dispositivu simulatu in 14 persone cun RA. Sei di queste persone sò state trattate cù stimolazione di u nervu vagu una volta à ghjornu per 12 settimane.

Frà i participanti chì anu ricivutu ogni ghjornu stimulazione di u nervu vagu, quattru di sei participanti anu avutu miglioramenti in i sintomi di RA. Alcuni participanti anu avutu eventi avversi durante u trattamentu, ma nimu di l'eventi segnalati era seriu o permanente.

L'acidi grassi Omega-3 ponu aiutà

Oltre à piglià i vostri medicamenti prescritti, studii suggerenu chì l'aggiunta di un supplementu omega-3 à a vostra routine quotidiana puderia aiutà à limità i sintomi di RA.

U cunsumu di acidi grassi Omega-3 hè statu ligatu à una inflammazione ridutta in u corpu. Quandu l'investigatori di l'Università di Houston anu rivedutu a ricerca nantu à a supplementazione omega-3, anu trovu 20 provi clinichi chì si sò focalizzati in RA in particulare. In 16 fora di e prove 20, a supplementazione omega-3 hè stata ligata à miglioramenti significativi in ​​i sintomi RA.

Ricerche recenti di osservazione anu ancu trovu un ligame trà supplementazione omega-3 è attività ridotta di malatie in e persone cun RA. In a riunione annuale 2019 ACR / ARP, i ricercatori anu segnalatu i risultati di un studiu di registru longitudinale di 1.557 persone cun RA. I participanti chì anu segnalatu di piglià supplementi omega-3 anu avutu punteggi più bassi di attività di malatie, articulazioni menu gonfie, è articulazioni menu dolorose in media di quelli chì ùn anu micca pigliatu supplementi omega-3.

I medicazione RA ligati à benefici per a salute di u core

Certi medicazione RA ponu avè benefici per u vostru core, è ancu per e vostre articolazioni. Sicondu dui novi studii prisentati à a Riunione Annuale 2019 ACR / ARP, sti medicamenti includenu metotrexatu è idrossiclorochina.

In un studiu, l'investigatori anu seguitu 2,168 veterani cù RA da u 2005 à u 2015. Anu trovu chì i participanti chì anu ricevutu trattamentu cù metotrexatu eranu menu propensi à sperimentà eventi cardiovascolari, cum'è attaccu di core o colpu. I participanti chì anu ricevutu metotrexatu sò stati ancu menu propensi à esse ospedalizati per insufficienza cardiaca.

In un altru studiu, i ricercatori canadesi anu analisatu i dati di u registru raccolti da trè gruppi: persone cun RA, persone cun lupus eritematoso sistemicu (SLE), è cuntrolli sani senza alcuna cundizione. E persone cun RA o SLE chì sò state trattate cù idrossiclorochina anu avutu un risicu ridottu di eventi cardiovascolari, cum'è attaccu di core o ictu.

U takeaway

Avanzate in scienze mediche ponu ancu aiutà i ricercatori à ottimizà i trattamenti esistenti è sviluppà novi approcci di trattamentu per gestisce a RA.

Per amparà di più nantu à l'ultime opzioni di trattamentu per RA, parlate cù u vostru duttore. Puderanu aiutà à capisce i vantaghji potenziali è i risichi di adattà u vostru pianu di trattamentu. Puderanu ancu raccomandà cambiamenti di stile di vita, cume ùn fumà o vaping, per aiutavvi à gode di a migliore salute pussibile è di qualità di vita cù sta situazione.

Populari In Situ

Differenze trà miopia, astigmatismu è iperopia

Differenze trà miopia, astigmatismu è iperopia

A Miopia, l'a tigmati mu è l'iperopia ò malatie oculari a ai cumuni in a pupulazione, chì ò farenti trà elle è ponu empre accade à tempu, in a li te a per on...
Cisti di Bartholin: chì hè, cause è trattamentu

Cisti di Bartholin: chì hè, cause è trattamentu

A ci ta di Bartholin accade quandu ci hè un accumulu di fluidu in a glàndula di Bartholin. ta glàndula i trova in a parte anteriore di a vagina è hà a funzione di lubrific...